درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

مدیریت کیفیت کامل در آموزش آنلاین

۸
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۳-۲۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
مدیریت کیفیت کامل در آموزش آنلاین

تضمین کیفیت در آموزش یا مدیریت کیفیت در پشتیبانی ؟

 

همیشه وقتی کلمه "پشتیبان " گفته میشود نا خودآگاه حس آرامش در خواننده ایجاد میشود که پشت این کلمه پشتیبانی "حمایت" وجود دارد و آن مجموعه در کنار کاربر می ایستد و از او حمایت می کند نه در مقابل او !!!

یعنی کاربر می تواند به راحتی مشکلات خود را بیان کند و نظر دهد، پیشنهاد و انتقاد کند ، احساس رضایت خود را بیان کند یا برعکس محصول یا خدماتی را که دریافت کرده است عودت دهد. در تمام این مراحل پشتیبان باید در کنار او باشد و کاربر را به بهترین شکل ممکن هدایت و حمایت کند.

اگر فکر می کنید که این کار بسیار سخت است کاملا درست اندیشیده اید. پشتیبانی یعنی صبر و حوصله و آرامش و این آرامش را به کاربران منتقل کردن.

 

مدیریت کیفیت یا تضمین کیفیت ؟

 

 

فکر می کنید چقدر ادعای تضمین کیفیت در آموزش آنلاین شدنی است؟  آیا میتوان آن را نقطه عطفی برای ورود به دنیای موفقیت دانست و سپس با خیالی آسوده و وجدانی راحت برای ادامه راه نگران نبود؟!

باید بگوییم اگر فکر می کنید پس از رسیدن به این نقطه دیگر میتوانید پا روی پایتان بیندازید و به افق خیره شوید، سخت در اشتباهید. در واقع باید بگویم که کلمه مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت از هم جدا نیستند و کاملا بهم وابسته هستند.

بیایید چرایی و چگونگی آن را با هم بررسی کنیم.

 

تضمین کیفیت در آموزش آنلاین

ادعای برآورده کردن این جمله بسیار سنگین است و نفس گیر! حتما نیازمند همکاری و همفکری بی وقفه دارد. و هرکس این ادعا را داشته باشد حتما کوهی از تلاش و مشکلات را پشت سر نهاده است. شاید این فکر را بکنید که با رسیدن به نقطه ادعای تضمین کیفیت در آموزش آنلاین دیگر کار تمام است. اما آیا واقعا چنین است؟

به قطعیت باید بگویم خیر بلکه این نقطه تازه می تواند شروع کار باشد. آغازی برای ورود به اهدافی بزرگتر و برآورده کردن انتظارات بیشتر همراه با تلاش و پشتکار چند برابر. رسیدن به نقطه تضمین کیفیت در بستر آموزش انلاین و از آن مهم تر ماندن در این نقطه است که میتواند نام مجموعه شما را به نام برندی موفق تبدیل کند و شما را به قله موفقیت برساند.

 

مدیریت کیفیت کامل در پشتیبانی آموزش آنلاین

در اینجا منظورم از پشتیبانی فقط پاسخگویی به مسائل و مشکلات کاربران در جلسات آنلاین نیست! منظورم از پشتیبانی، حمایت صفر تا صد است. از لحظه ای که کاربر قصد دارد وارد مجموعه شود و کلاسی را برگزار کند یا در سمینار ها شرکت کند یا بخواهد آموزشگاه آنلاین راه اندازی کند. همه این ها نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد از جمله : پشتیبانی فنی ، پشتیبانی آموزشی و اپراتوری و پشتیبانی مشاوره ای و بازاریابی و ...

تجربه و تخصص تواما و از آن مهم تر مدیریت این گروه های پشتیبانی و یک سو کردن آن ها و در نهایت جلب رضایت کاربر نشان دهنده مدیریت کامل و موفق در پشتیبانی آنلاین است و اینجاست که میتوانید تضمین کیفیت را ادعا کنید اما این امر نیاز به رسیدگی همیشگی دارد و مقطعی نیست.

 

ما در مجموعه آسان سمینار تمام تلاشمان را برای برآورده کردن این ادعا انجام می دهیم و همیشه از نظرات و پیشنهاد های کاربرانمان برای عرضه خدماتی بهتر استقبال می کنیم.

 

۰
۸
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید