درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

نحوه دادن دسترسی های مختلف در مرورگر گوگل کروم

۵
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۱-۰۳-۰۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۴ دقیقه
نحوه دادن دسترسی های مختلف در مرورگر گوگل کروم

برای استفاده بهینه از کلاس آنلاین و وبینارهای آنلاین لازم است از مرورگرهای مطمئنی برای ورود به محیط آنلاین استفاده کنید. مرورگر های گوگل کروم و یا فایرفاکس با توجه به قابلیت ها و امکانات ویژه ای که دارند برای ورود به سمینار آنلاین بهترین گزینه می باشند. در پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار نیز بهتر است از مرورگرهای گفته شده استفاده نمایید. البته باید به خاطر داشته باشید که همیشه مرورگرهای خود را بروز نگه دارید. 

در ادامه می توانید با تنظیمات مربوط به مرورگر گوگل کروم بیشتر آشنا شوید.

رفرش صفحه مرورگر گوگل کروم

اگر در هنگام ورود به سایت دچار مشکل شده اید، می توانید صفحه مرورگر را رفرش کنید برای این کار اگر از لپ تاب یا کامپیوتر استفاده می کنید، مطابق شکل زیر گزینه رفرش را بزنید.

رفرش صفحه

اما اگر از گوشی موبایل استفاده می کنید، کافی است یکبار صفحه را از بالا به پایین بکشید تا صفحه مرورگر رفرش شود.

بروز رسانی نسخه مرورگر گوگل کروم

برای اطمینان و بررسی نسخه بروز مرورگر گوگل کروم می توانید از قسمت بالای صفحه سمت راست "سه نقطه" را بزنید که در این صورت منوی قسمت تنظیمات مطابق شکل زیر را مشاهده خواهید نمود.

بروز رسانی گوگل کروم

 

در قسمت پایین، دکمه help را بزنید یک منوی دیگر مطابق شکل زیر مشاهده می کنید. سپس دکمه About Google Chrome را بزنید.

 

مسیر آپدیت گوگل کروم

 

در این صورت یک صفحه جدید باز می شود که شماره نسخه مرورگر شما را نمایش می دهد و اگر بروز باشد تیک آبی رنگ کنار شماره نوشته شده را مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت خود مرورگر شروع به آپدیت خواهد شد و آخرین نسخه موجود را نصب خواهد نمود.

 

نسخه مرورگر

 

اگر تمایل دارید به راحتی به سایت آسان سمینار دسترسی پیدا کنید و هر بار آدرس سایت را تایپ نکنید، می توانید سایت آسان سمینار را جزء سایت های دلخواه خود قرار بدهید. به این صورت که لینک سایت را https://asanseminar.ir/  وارد کرده و در قسمت راست و بالای صفحه مرورگر خود گزینه " Bookmark" یا "نشان دار کردن یک صفحه" را بزنید. از دفعات بعدی دیگر  نیازی به تایپ آدرس صفحه ندارید، زیرا که لوگوی آسان سمینار در پایین نوار آدرس بار مرورگر شما ثبت گردیده است و فقط کافیست روی آن کلیک نمایید.

 

بوک مارک آسان سمینار

 

دادن مجوز به مرورگر گوگل کروم

مهمترین قسمت برای ورود به یک جلسه بی دردسر و آنلاین تنظیمات مجوز مرورگر است که باید قبل از ورود به کلاس تنظیم کرده باشید. برای دادن دسترسی میکروفن و دوربین به مرورگر خود کافیست گزینه ای که در عکس پایین به شکل قفل می بینید، کلیک کرده و سپس گزینه site setting را انتخاب نمایید.

مجوز ورود به کلاس

 

سپس بر روی گزینه microphone و camera دسترسی allow را بزنید. حال به راحتی می توانید در جلسات و دوره های آنلاین خود با استفاده از هندسفری گفتگو نمایید. 

 

برای اطلاع از مقالات و آموزش بیشتر لطفاٌ به صفحات اینستاگرام و لینک دین آسان سمینار مراجعه کنید. نظرات و پیشنهادات خود را زیر همین پست یا در شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

۲
۵
برچسب ها
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: وحید ایمانی
۱۴۰۱-۰۵-۱۳
۲۰:۵۷:۱۴
عالی
نویسنده: محمد طاها نوروزی
۱۴۰۱-۱۱-۱۷
۱۷:۵۷:۱۶
عالی