درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲

۷
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۱-۰۳-۱۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022

نمایشگاه بین‌المللی با مضامین علمی و معرفی فناوری‌های جدید، راه ارتباطی است بین صاحبان کسب و کارهای نوپا، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، بازرگانان و ... که برای ارائه طرح استارتاپ یا محصولات خود و انجام مذاکرات و عقد قرارداد و فروش محصولات و ارائه خدمات گرد هم آمده‌اند. یکی از رویدادهایی که هرساله در ایران برگزار می‌شود، رویداد اینوتکس است. برگزاری این رویداد با حضور ۳۰۰ استارتاپ در زمینه‌های مختلف، از تاریخ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در پارک فناوری پردیس انجام گرفت. 

این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت‌های جدید در بسیاری از زمینه ها این فرصت را به صاحبان استارتاپ و کسب و کارها می‌دهد که کسب و کار خود را معرفی کنند و سرمایه‌گذار مناسبی را جهت توسعه و معرفی در سطح بالاتر پیدا کنند. در واقع برگزاری این نوع از رویدادها پل ارتباطی است بین صاحبان سرمایه و کسب و کارها و مذاکرات پیرامون ارزش کالا و خدمات، مزایا و منافع آن و مقایسه قیمت های رقابتی. در همین راستا با همکاری پارک علم و فناوری پردیس امسال نیز نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری INOTEX  با حضور بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها برگزار گردید. 

 معرفی پلتفرم آسان سمینار در رویداد اینوتکس 

دومین روز از نمایشگاه اینوتکس 2022، رویداد رقابتی استارتاپ‌های حوزه آموزش با حضور جمعی از اساتید این حوزه و با هدف معرفی و جذب سرمایه تشکیل شد. آسان سمینار نیز جزو یکی از شرکت‌هایی بود که با هدف ارائه بستری جهت آموزش آنلاین و برگزاری وبینار در این رویداد بزرگ شرکت کرد. همانطور که می‌دانید امروزه برگزاری وبینار و آموزش آنلاین یکی از مسائل مهم در حوزه آموزش است. بنابراین ارائه بستر مناسب با امکانات بالا بسیار حائز اهمیت است. تیم آسان سمینار نیز به معرفی پلتفرم آسان سمینار که یکی از بهترین پلتفرم‎‎‌ها جهت برگزاری رویدادهای آنلاین است پرداختند. 

 

شرکت کنندگان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ 

برگزار کنندگان رویداد اینوتکس برای پذیرش حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و فناور در نمایشگاه هیچ‌گونه محدودیتی قائل نشدند و اجازه حضور در این نمایشگاه را به هر مجموعه‌ای که در این حوزه‌ها خدمت یا محصولی ارائه کرده باشد را دادند. این نمایشگاه با حضور شرکت‌ها و استارتاپ هایی که در سه حوزه اصلی اقتصاد دیجیتال، فناوری هوشمند و توسعه پایدار فعالیت می‌کنند، برگزار شد. 

اینوتکسی کاپ، مسابقه استارتاپ های حوزه آموزش 

برگزاری مسابقات اینوتکسی کاپ هم یکی از قسمت‌های رویداد اینوتکس بود که با هدف معرفی کسب و کارها و استارتاپ‌های حوزه آموزش انجام گرفت. تیم آسان سمینار نیز یکی از شرکت کنندگان در این بخش از مسابقات اینوتکسی کاپ بود که با معرفی پلتفرم آموزش آنلاین به بیان ویژگی‌ها و مزایای این پلتفرم پرداخت. 

 

 

 

 

 

 

۰
۷
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید