درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

هفت ایده برای توسعه آموزشگاه آنلاین شما

۷
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۳-۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
هفت ایده برای توسعه آموزشگاه آنلاین شما

7 ایده برای توسعه آموزشگاه آنلاین شما در آسان سمینار

اگر به دنبال ایجاد آموزشگاه آنلاین یا توسعه آموزشگاه آنلاین خود هستید آسان سمینار بهترین مشاور و راهنمای شما برای رسیدن به قله موفقیت خواهد بود. از این که به آسان سمینار اعتمادکرده اید سپاسگزاریم ما تمام تلاش خود را می کنیم که خدماتی شایسته اعتماد شما را ارائه دهیم.

 

راهکارهای مدیریتی

اینجا  7 ایده و راهکار برای شما داریم که می توانید در آموزشگاه آنلاین خود پیاده کنید و فعالیت خود را در جهت سود آوری و برند سازی مجموعه خود ارتقا دهید. در ضمن اگر در مدیریت آموزشگاه انلاین خود دچار مشکل شده اید حتما مقاله "مشکلات آموزشگاه ها در آموزش آنلاین" را مطالعه فرمایید.

 

جلسات مدیریتی و هماهنگی تیم خود را آنلاین انجام دهید

شاید باورش سخت باشد ولی با قاطعیت می توانیم بگوییم که جلسات مدیریتی آنلاین با آسان سمینار به مراتب لذت بخش تر و اثر بخش تر از جلسات حضوری است با آسان سمینار می توانید آموزشگاه آنلاین خود را تبدیل به یک دفتر مدیریتی کنید و یک مدیریت تیم فوق العاده را تجربه کنید اینجا چند مزیت عالی را خیلی سریع با شما در میان می گذاریم :

  • نیاز به رفت و آمد ندارید.
  • می توانید اسناد و فایل ها را خیلی سریع مبادله کنید.
  • می توانید یک نظر سنجی سریع راه بندازید.
  • مزاحمت های فیزیکی کار را ندارید.
  • می توانید خارج از وقت کاری جلسه برگزارکنید.

 

کلاس های خصوصی راه اندازی کنید

مطمئنا بسیاری از مخاطبان شما متقاضی کلاس های آموزشی خصوصی برای خود یا تیمشان هستند شما با این کار علاوه بر درآمد زایی به ایجاد ارتباط هر چه نزدیک تر با مخاطبان و مشتریان خود کمک می کنید کلاس های خصوصی را درآموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نمایید.

 

آموزش های مرتبط با فعالیت خود را توسعه دهید

با توجه به این که دیگر محدودیتی در جذب اساتید ندارید همینطور محدودیتی در دسترسی به مخاطبین ندارید می توانید بر اساس نیاز مخاطبین خود هر نوع آموزشی را که با حیطه فعالیت شما مرتبط است یا می تواند به مخاطب شما کمک کند را به او ارائه دهید آموزشگاه آنلاین را تا جایی که می توانید توسعه دهید و متناسب با نیاز مخاطب به او خدمات ارائه دهید.

 

با مشتریان، مخاطبین و کاربران خود جلسات مشاوره برگزار کنید

 

 

مشاوره آنلاین با واتس آپ یا اسکایپ یا هر نرم افزار دارای ارتباط  ویدیویی دیگر نیز امکان پذیر می باشد ولی آسان سمینار امکان تخته دیجیتال و نیز به اشتراک گزاری همزمان اسناد را دارد و اینکه اگر با لپتاب یا سیستم کامپیوتری کار می کنید همزمان امکان تایپ را نیز خواهید داشت همچنین می توانید جلسات خود را ضبط و در اختیار کاربران قرار دهید. علاوه بر این ها با امکان تعریف کلاس مشاوره و هزینه آن در سایت این امکان را دارید که برای مشاوره هزینه دریافت کنید و کار شما رسمی تر و حرفه ای تر به نظر بیاید.

علاوه بر این شما محدودیتی برای جذب تعداد نفرات ندارید بنابراین آموزشگاه آنلاین خود را تبدیل به یک مرکز مشاوره آنلاین کنید.

 

آموزش هایی را برای جذب بیشتر مخاطب ترتیب دهید

مخاطبین شما و خانواده های آنها نیازهای آموزشی غیر از آنکه شما ارائه می دهید نیز دارند که شاید هیچ ارتباطی با حیطه کار شما نداشته باشد ولی با برگزاری چنین آموزش هایی برای مخاطبانتان می توانید مشتریان جدیدی را به مجموعه خود اضافه کنید آموزشگاه آنلاین خود را تبدیل به یک ابزار جذب مخاطب کنید.

 

آموزش های خود را به صورت آفلاین بفروشید

این کار دو سر سود است هم به درآمد شما کمک می کند و هم به برند سازی و شناخت مخاطب از برند و کار شما کمک می کند . شما می توانید هر آموزشی را که در آسان سمینار ارائه می دهید را به صورت آفلاین برای فروش عرضه کنید آموزشگاه آنلاین خود را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی کنید.

 

از پلن دپارتمانی استفاده کنید

تیم سفیران اسان سمینار می تواند در بازاریابی محتوای آموزشی به شما کمک کند. همینطور شما می توانید با مجموعه های دیگر که در آسان سمینار کار می کنند و با شما مخاطبان مشترک دارند ولی رقیب شما محسوب نمی شوند کلاس های مشترک برگزار کنید. این را نیز به ایده های آسان سمیناری اضافه کنید.

اکنون می توانید با درنظر گرفتن آیتم های گفته شده استراتژی مدیریتی خود را برای تحقق به آموزشگاهی موفق و به نام پیاده سازی کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد ذکر شده می توانید به مقاله اختصاصی آن مراجعه فرمایید و یا با مجموعه مجرب آسان سمینار در زمینه مشاوره با تیم بازاریابی و فروش یا در زمینه پشتیبانی فنی با تیم متخصص پشتیبانی سوالات و مشکلات خود را درمیان بگذارید.

مطمئن باشید آسان سمینار بهترین مشاور برای تحقق اهدافتان خواهد بود.

 

۰
۷
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید