درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

بهترین سیستم آموزش آنلاین

۱۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۳۹۹-۱۰-۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
بهترین سیستم آموزش آنلاین

امنیت اطلاعات سیستم آموزش آنلاین

در ابتدا ممکن است مدیران آموزشگاه ها و مدارس و موسسات آموزشی تنها موردی را که در یک سیستم آموزش آنلاین یا نرم افزار آموزش آنلاین مورد توجه قرار دهند هزینه نرم افزار آموزش آنلاین  و یا راحتی استفاده از سیستم آموزشی باشد ولی ما در این مقاله و مقالات مرتبط بعدی سعی می کنیم توجه شما را به موضوعات مهم تری جلب کنیم که می تواند درآینده به شدت دردسر آفرین و یا خطرناک باشد.

موضوع مورد بحث امروز اطلاعات کاربران و امنیت اطلاعات کاربران است.

 

دریافت اطلاعات کاربران

یکی از مواردی که شما در استفاده از هر نرم افزار آموزش آنلاین لازم است به آن توجه کنید این است که چه مقدار از اطلاعات کاربران شما در اختیار سیستم آموزش آنلاین که استفاده می کنید قرار می گیرد؟آیا شماره همراه و ایمیل کاربران شما را دریافت می کند؟آیا نام و نام خانوادگی کاربران را دریافت می کند ؟آیا زمینه آموزشی کاربران شما و علاقه مندی های آنها را می داند؟

در این صورت لازم است که جانب احتیاط را رعایت کنید . در صورتی که شما مدیر یک آموزشگاه زبان هستید و با نرم افزار آموزش آنلاینی کار می کنید که در کار آموزش زبان است و اطلاعات کاربران شما را دریافت می کند این می تواند به شدت خطرناک باشد و امنیت اطلاعات کاربران شما را به خطر بیندازد.

بهترین سیستم آموزش آنلاین سیستمی است که این امکان را به شما بدهد که بدون وارد کردن اطلاعات شخصی کاربر بتوانید از آن استفاده کنید . آسان سمینار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

استفاده از اطلاعات کاربران

شاید این نکته ظریف را نادیده گرفته باشید اگر سیستم آموزش آنلاین فعالیتی مرتبط با شما انجام می دهد به شدت باید مواظب باشید چون به راحتی می تواند از اطلاعات کاربران شما استفاده کند و سعی در جذب و یا سوق دادن کاربران شما به سمت مجموعه های دیگر باشد.

یکی از موارد دیگر سوء استفاده از اطلاعات کاربران، استفاده تبلیغاتی از این اطلاعات و فروختن محصولات مرتبط به کاربران شماست. برای مثال یک سیستم آموزش آنلاین که آموزشگاه زبان هم دارد می تواند محصولات تولیدی خود را به کاربران شما بفروشد.

بهترین سیستم آموزش آنلاین مجموعه ای است که فعالیت تخصصی در زمینه فعالیت شما نداشته باشد و تخصص آن در زمینه تامین نرم افزار آموزش آنلاین و سیستم مدیریت آموزش آنلاین باشد شرکت آسان سپهر دانش یاور با نام تجاری آسان سمینار دقیقا چنین مجموعه ای است.

 

امنیت اطلاعات کاربران

دو موضوع بسیار مهم را در این مورد بررسی کنید:

  • متعهد بودن و پاسخگو بودن مجموعه ای که با آن کار می کنید بسیار مهم است.همچنین که بدانید پشت سرمجموعه ای که با آن کار می کنید چه شرکت هایی وجود دارند ؟ حتما این را بررسی کنید که شرکتی که نرم افزار آموزش آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد وابسته به چه مجموعه هایی هست ؟

آیا این مجموعه ها قابل اعتماد هستند ؟ آیا سابقه درخشانی در انجام تعهدات دارند ؟ آیا خود را ملزم به رعایت حقوق شما می دانند ؟ آیا تعهدی مبنی بر حفظ حریم خصوصی و حفظ اسرار کاری شما دارند ؟آیا پاسخگو هستند؟آیا امنیت اطلاعات کاربران شما را تضمین می کنند ؟ اگر خودتان نمی توانید این موضوع را بررسی کنید از یک متخصص بخواهید کمکتان کند.

  • نکته بسیار مهم بعدی سنجش اعتبار شرکت است آیا در سامانه شرکت ، نماد اعتماد الکترونیک ثبت شده است؟ و آیا مجوزهای مربوط به امنیت اطلاعات کاربران را دریافت کرده است ؟ همینطور این نکته را بررسی کنید که این سیستم آموزش آنلاین با چه مجموعه هایی در حال همکاری است و اعتبار این مجموعه ها در چه حد است؟

بهترین سیستم آموزش آنلاین حتما می بایست در بررسی های شما نسبت به مواردی که در بالا گفته شد امتیاز خوبی بگیرد.

یادتان باشد علاوه بر امنیت اطلاعات کاربران و حفظ امنیت حریم خصوصی و اعتبار سیستم آموزش آنلاین موضوعات دیگری نیز وجود دارند که باید بررسی کنید برخی از این موارد را در زیر به صورت فهرست وار ذکر می کنم :

شما می بایست پشتیبانی سیستم آموزش آنلاین ، سامانه مدیریت آموزشی ، LMS مورد استفاده ، نرم افزارآموزش آنلاین و امکانات سیستم مدیریت آموزش را نیز بررسی کنید.

صبر کنید هنوز تمام نشده است این مقاله فقط مربوط به امنیت اطلاعات کاربران شما در سیستم آموزش آنلاین بود ما در آسان سمینار نگرانی های دیگری را هم مورد بررسی قرار داده ایم و راهکارهایی را یافته ایم که دیگران به شما پیشنهاد نخواهند داد که می توانید در مورد این موارد نیز مطالعه کنید :حق کپی رایت و حفاظت از مالکیت فکری محصولات شما ، کمک به بازاریابی و فروش مجموعه شما ، حذف هزینه های غیر ضروری اجاره سرور و استخدام تیم فنی

در واقع اگر بخواهید یک تصمیم مطمئن بگیرید که در طولانی مدت موجبات رشد و شکوفایی مجموعه شما را فراهم کند و نه اینکه دچار دردسر و احیانا ضرر مالی و معنوی شوید توصیه ما این است که حتما یک بررسی 360 درجه از این موضوع داشته باشید.

  • مشاوران ما در آسان سمینار همواره حاضرند به سوالات شما پاسخ دهند و همینطور شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کنند .

 

۰
۱۱
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید