درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

چرا باید از پلتفرم آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

۱۰
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۲-۲۵
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
چرا باید از پلتفرم آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

پلتفرم آموزش آنلاین چیست؟

اجازه بدهید قبل از اینکه بخواهیم در مورد چرایی و چگونگی پلتفرم آموزش آنلاین صحبت کنیم و شما بهترین پلتفرم را برای آموزشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، یک نگاه اجمالی به تعریف پلتفرم داشته باشیم. پلتفرم چیست و چرا برای آموزش آنلاین به پلتفرم آموزش آنلاین نیاز داریم؟ در این مقاله تمامی موارد گفته شده را بررسی می کنیم.
به شما تبریک می گویم چون راه درست را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کرده اید پس صبور باشید و تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

پلتفرم چیست؟

بگذارید همین ابتدا این موضوع را روشن کنیم که بدون پلتفرم، آموزشگاه آنلاین مفهومی ندارد. به مانند این است که شما معلم، دفتر،کتاب و مداد را آماده کرده اید اما مکانی برای تدریس و آموزش و آزمون ... ندارید. حتی مدرکی که در پایان دوره آموزشی بتوانید دریافت کنید!

در واقع پلتفرم آموزش آنلاین مجموعه ای یکپارچه از خدمات آنلاین تعاملی هست که به مربیان و دانش پذیران و سایر افراد درگیر در آموزش و پرورش، خدماتی از جمله اطلاعات، ابزار و منابع جهت پشتیبانی و مدیریت آموزش ارائه می دهد و همانطور که در مثال بالا عرض کردم با داشتن پلتفرم آموزش آنلاین می توانید مدرسه آنلاین داشته باشید.

 

برترین پلتفرم های آموزش آنلاین

 در زیر لیست برخی از بهترین پلتفرم های آنلاین خارجی که کاربر های زیادی را به خود جذب کرده اند مشاهده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله " انواع پلتفرم آموزش آنلاین " مراجعه فرمایید.

Edmodo,Showbie,iTunes,Moodle,Schoology,Sakai,Canvas,Google Classroom

به نظر شما چه پارامتر هایی باعث می شود که این پلتفرم ها دربردارنده بهترین نرم افزارهای آموزش آنلاین باشند؟! اگر شما هم در این مرحله به این پرسش فکر می کردید به شما تبریک می گویم چون فرد خلاق و باهوشی هستید.

در ادامه بررسی می کنیم چه ویژگی ها و پارامتر هایی برای انتخاب پلتفرم آموزش آنلاین مهم هستند.

 

چگونه بهترین پلتفرم آموزش آنلاین را انتخاب کنیم ؟

بهترین پاسخ به این پرسش بیشتر از هرچیز به خودمان بستگی دارد. برای اینکه بفهمید کدام یک از بسترهای یادگیری آنلاین برای شما مناسب است قبل از هر چیز باید اهداف خود را مشخص کنید و دقیق بدانید می خواهید به چه چیزی دست یابید. هنگامی که این هدف را مد نظر خود قرار دهید انتخاب بهترین پلتفرم آموزش آنلاین بسیار آسان تر خواهد بود. یک سیستم یادگیری آنلاین نباید منحنی یادگیری تند داشته باشد. در عوض به کار گیری یک پلتفرم یادگیری آنلاین باید برای معلمان ، دانش آموزان و مدیران آسان باشد. کنترل سیستم های بصری ، تنظیمات ساده درعین حال دقیق و پشتیبانی قوی، همه باید بخشی اساسی از معیارهای انتخاب شما باشد. یک پلتفرم خوب آموزش الکترونیکی که درگیر و متمرکز بر زبان آموز باشد ، تضمین می کند که یک دوره چیزی فراتر از جذب دانش است. این ایده کل یادگیری را به یک تجربه دلپذیر تبدیل می کند.

آسان سمینار به عنوان یک مدیریت سیستم آموزشی، بهترین بستر یادگیری آنلاین را به ارگان ها، سازمان ها، مدارس و آموزشگاه های مختلف ارائه می دهد. تیم مشاوره آسان سمینار برای انتخاب بهترین پلتفرم آموزش آنلاین شما را همراهی می نماید. مجموعه آسان سمینار این افتخار را دارد که میزبان و بستر برگزاری سازمان شما باشد.

۳
۱۰
برچسب ها
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: لادن اکرم
۱۴۰۰-۰۳-۲۹
۱۲:۴۵:۱۶
عالی بود
نویسنده: مریم غفوری
۱۴۰۰-۰۳-۲۹
۱۳:۰۶:۳۳
👌👌👍 عالی بود
نویسنده: هرمز هارطون
۱۴۰۰-۰۳-۳۰
۱۱:۵۱:۵۵
چند تا نکنته رو می شد بیشتر توضیح داد تطابق پذیری با تغییراتی که در دنیا اتفاق می افتد مهمترین کاری است که باید انجام دهیم