درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

پشتیبانی آموزش آنلاین شکستن شاخ غول در مدیریت سیستم آموزش آنلاین

۵
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۳۹۹-۱۲-۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
پشتیبانی آموزش آنلاین شکستن شاخ غول در مدیریت سیستم آموزش آنلاین

مدیریت پشتیبانی سیستم آموزش آنلاین

 

 روزهای اولی که ایده اموزش آنلاین به ذهنم خطور کرد تصورمی کردم کار ساده و راحتی است به مرور زمان متوجه پیچیدگی های این کار و سختی هایش شدم و شکستهای متعدد و مشکلاتی که پیش می آمد مرا متوجه این موضوع کرد که موفقیت در هیچ کاری به آسانی بدست نمی آید و ساده اندیشی شاید مهلکترین اشتباهی است که ممکن است یک مدیر در مدیریت سیستم آموزش آنلاین مرتکب شود.

یکی از بزرگترین مسائلی که در این امر پیش می آید پشتیبانی آموزش آنلاین است خیلی جای تعجب است که گاها می شنوم بعضی از پلتفرم های آموزش آنلاین این ادعا را مطرح می کنند که سیستم ما نیازی به پشتیبانی ندارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید

اجازه بدهید یک موضوع را با شما شفاف کنم آخرین باری که یک شخص وعده به شما داده است که این محصول سریع ، ارزان ، کم هزینه و بدون محدودیت است کی بوده است ؟ چند بار محصولاتی را با این وعده ها و شعارها خریده اید و متوجه شده اید که اصلا اینطور نیست.

طراحی وب سایت در یک سایت ،پشتیبانی ۲۴ ساعته ،هر روز یک میلیون در آمد داشته باشید،اقامت فلان کشور در ۲۴ ساعت .فکر می کنید چقدر از مطالبی را که در وب سایت ها و تبلیغات مشاهده می کنید که ادعای ارائه بستر آموزش آنلاین را دارند بر مبنای یک تجربه عملی و مهارت ادراکی واقعی عنوان می شوند ؟ من شخصا چندین تا از این وعده ها را باور کرده ام و امتحان کرده ام و دوست ندارم شما هم تجربه مرا تکرار کنید

ما هم در صفحه اول آسان سمینار عنوان آسان ، سریع ، نامحدود ، عادلانه را زیر عنوان آسان سمینار نوشته ایم  ولی برای این که وجدان من و خیال شما راحت باشد باید بگویم هیچکدام از این موارد به سادگی ، ارزان و بدون تلاش بدست نمی آیند هر ارزشی بهای خودش را دارد و یک نفر باید بهای آن را بپردازد !!!

بسیار خوب فکر می کنم منظورم راتا حد ممکن شفاف بیان کردم بنابراین اگر شما از آن انسان های ساده اندیش که فریب تبلیغات را می خورند نیستید به ادامه این مطلب با دقت توجه کنید

 

پشتیبانی آموزش آنلاین چه مواردی را شامل می شود  ؟

          ۱.پشتیبانی فنی

        ۲.پشتیبانی آموزشی واپراتوری آنلاین

        ۳.پشتیبانی مشاوره ای بازاریابی و حقوقی

آموزشگاه آنلاین شما بدون این سه نوع پشتیبانی، هیچ شانسی برای برد در بازار رقابتی دنیای آموزشگاه های آنلاین  ندارد. همه می توانند این مسابقه دو ماراتن را شروع کنند ولی همه حتی به خط پایان هم نمی رسند چه برسد به این که برنده شوند . اگر هنوز به گفته های من شک دارید توضیحات مربوط به هر کدام از این پشتیبانی ها را فقط روزنامه وار مطالعه کنید حتما نظرتان عوض خواهد شد .

مدیریت سیستم آموزش آنلاین باید ها و نباید های زیادی دارد ولی غولی که باید شاخ آن شکسته شود پشتیبانی آموزش آنلاین است و اجازه بدهید رازی را با شما در میان بگزارم موضوع ناخوشایند پشتیبانی آموزش آنلاین این است که اگر حتی شما نیروهای خوبی داشته باشید لزوما مشکل پشتیبانی آموزش آنلاین حل نخواهد شد دلیل آن پدیده ای است که من آن را خطاپذیری مقیاس پذیر درسیستم آموزش آنلاین می نامم شما می توانید توضیح مفصل این پدیده را در مقاله مرتبط با آن مطالعه کنید

ولی توضیح مختصر آن این است که خطاها در سیستم آموزش آنلاین با یک بار بر طرف کردن از بین نمی روند بلکه این ها مثل ویروس کرونا تکرار و تکثیر می شوند .

تبریک می گویم شما تا اینجای کار متوجه مشکل پشتیبانی آموزش آنلاین در مدیریت سیستم آموزش آنلاین  شده اید ولی راهکار چیست ؟

راهکار ساده ای ندارد ولی توضیح آن ساده است : اینجا می خواهم یکی دیگر از اسرار کاری آسان سمینار را برای شما بیان کنم که رسیدن به آن زمان و هزینه زیادی را از تیم ما گرفته است راه حل در استفاده از فرآیندی است که من  به آن مدیریت کیفیت کامل در پشتیبانی آموزش آنلاین می گویم این را هم می توانید در مقاله ای با این عنوان مطالعه کنید

باز توضیح خلاصه آن این است که درامر پشتیبانی سیستم آموزش آنلاین ضریب خطای شما باید صفر باشد حداقل در طراحی باید همینطور باشد .

 

امیدوارم شما بتوانید با این مقاله و مقالات مکمل آن به یک تصمیم گیری درست در مورد انتخاب مجموعه ای که قرار است با شما همکاری کند برسید.

 

 

 

۲
۵
برچسب ها
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: ناهید تقی زاده
۱۳۹۹-۱۲-۲۳
۲۱:۵۹:۰۲
سلام مطالب عالی بود سپاس
نویسنده: مرضیه پسران حاجی عباس
۱۴۰۰-۰۱-۱۹
۱۵:۱۷:۱۷
توضیحات خوبی بود ولی بعضی رشته ها مثل خیاطی نمیدونم چطور میخواد آنلاین برگزار بشه