درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

۸ نکته برای ایجاد نام های جذاب وبینار

۱۰
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۴-۲۵
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۷ دقیقه
8 نکته برای ایجاد نام های جذاب وبینار

8 نکته برای ایجاد اسامی جذاب وبینار

 

سال قبل نوعی انقلاب در وبینارها به وجود آورده است، این کانال ارتباطی به دلیل تغییر جهت کار از راه دور بسیار محبوب شده است. هم اکنون وبینارها با تمایل بیش از هر زمان دیگری منتشر می شوند و کاربران آنها را تماشا می کنند، تعاملات و تصمیمات را از سراسر جهان جمع می کنند و این چالش را برای کسانی که قصد انتشار وبینار خود را دارند ایجاد می کند. چه عناوینی برای ایجاد علاقه بیشتر برای شرکت کنندگان بهتر است؟

اگر از خود می پرسید که چگونه در میان ده ها عنوانی که هر روز اینترنت را فراگرفته اند، خود را نشان دهید، تنها نیستید. برای تشویق کاربر برای ثبت نام در یک وبینار خاص، باید خلاقیت و تمایل بیشتری به خرج دهید. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که بر روی چه چیزهایی تمرکز کنید تا عنوان شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. ما 8 نکته برای عنوان کردن وبینارهای شما شناسایی کرده ایم. آماده اید؟

 

 

۱- از عناوین کوتاه وبینار نهایت استفاده را ببرید

لازم نیست کل عنوان را در عنوان وبینار شرح دهید. عنوانی ایجاد کنید که کاربران را ترغیب کند در موضوع جستجو کنند. برای مثال چه کاری انجام دهیم تا فروش وبینار بیشتری داشته باشیم؟ عنوان 10 کلمه ای بیشترین بازده را برای شما به ارمغان می آورد. هنگام ایجاد عنوانی برای وبینار بعدی خود، این نکته را در ذهن داشته باشید.

 

۲- از مخاطبان هدف به عنوان عناوین وبینار خود استفاده کنید

نکته دیگر در مورد نحوه انتخاب عنوان مناسب وبینار، یک راه حل بسیار هوشمندانه و در عین حال ساده است، از نام مخاطبان خود استفاده کنید.

اول از همه، چنین "ترفندی" به شما کمک می کند تا توجه کسانی را که می خواهید بیشتر به آن ها برسید جلب کنید. تماس مستقیم با آن ها، با نام آن ها، آن ها را به انجام عمل مورد نظر برای ثبت نام در وبینار شما نزدیک تر می کند.

ممکن است بخواهید بر فرض مثال از نام یک گروه حرفه ای یا شهروندان یک منطقه خاص استفاده کنید. بگذارید بگوییم شما یک وبینار در مورد مقررات جدید قانونی برای مشاغل تجارت الکترونیکی در کشور اجرا می کنید. انتخاب یک عنوان جذاب "آنچه هر یک از تجارت های الکترونیکی مستقر در کشور باید در مورد مقررات ABC321 بدانند" ممکن است به شما کمک کند با ارزش ترین آگهی ها را ایجاد کنید.

 

۳- عناوین جذاب وبینار را امتحان کنید

این نکته ساده به نظر می رسد، اما وقتی صحبت از ارائه عناوین جذاب وبینار می شود ممکن است یک چالش یا رقابت باشد!

در مورد عناوین جذاب وبینار هیچ قانونی وجود ندارد: به ایده های خود ادامه دهید، بررسی کنید که رقبا چه کاری انجام می دهند و آن ها را با تست عناوین جدید خود بهتر کنید. به عنوان مثال از کلماتی استفاده کنید که معمولاً مورد توجه قرار می گیرند.

برخی از مثال های خوب عباراتی مانند "... که هرگز نام آنها را نشنیده اید" یا "... که به طرز شگفت انگیزی کار می کنند". با افزودن برخی اصطلاحات کوتاه مانند "آن را بررسی  کنید" در عنوان وبینار خود می توانید به راحتی جلب توجه کنید.

زبان توصیفی به شما در ایجاد عناوین کوتاه و جذاب وبینار نیز کمک خواهد کرد. از کلمات پیشنهادی استفاده کنید که کاملاً حساس هستند (به روشی مثبت!). این موضوع درک مطلب شما را برای مخاطبان شما بسیار راحت تر خواهد کرد و همچنین کاربران را ترغیب می کند که در وبینار شما شرکت کنند. اگر عنوان بسیار توصیفی باشد، کل وبینار نیز خواهد بود، درست است؟

 

۴- لیستی ایجاد کنید

ناگفته نماند که مردم لیست را دوست دارند. تمام مخاطبان شما وقتی می دانند چه انتظاری دارند، تمایل بیشتری به اقدام و ثبت نام دارند. "نکاتی برای مدیران" ممکن است موضوع را به طور کامل پوشش ندهد، اما "16 نکته برای مدیران" دلگرم کننده تر به نظر می رسد.

برای مثال ، با استفاده از "X راه های ..." در عنوان وبینار، به کاربران اطمینان خواهید داد که همه می توانند چیزی پیدا کنند که مورد علاقه آنها باشد. اگر آنها روش شماره یک را دوست ندارند، هنوز بقیه لیست در دسترس است.

مردم دوست دارند یک انتخاب داشته باشند و لیست ها این گزینه را به آنها می دهد. نگاهی به عنوان این مقاله بیندازید همین که تا اینجا مقاله را مطالعه کردید، بهترین دلیل برای اثبات لیست ها است! اگر لیستی را با ایده های دیگر ما ترکیب کنید، می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین عناوین وبینار را ایجاد کرده اید!

به عنوان مثال: "10 روش تمیز کردن سریع که هرگز نام آنها را نشنیده اید".بیایید این را قبول کنیم: احتمالاً همه ما دوست داریم در مورد آن ها چیزی بشنویم و برای این وبینار ثبت نام کنیم.

 

۵- تحریک کننده باشید (با سوالات خود)

ایده های بیشتری برای آزمایش دارید؟ برخی از سوالات را در عناوین وبینار خود قرار دهید و از کمی تحریک کردن ترسی نداشته باشید.

برخی از بهترین عناوین وبینار، عناوینی هستند که دارای نشانه ای از تحریک هستند.

به جای سوال "آیا می خواهید میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید؟"، بپرسید "آیا فکر می کنید افزایش بازدید در وب سایت خود در 3 روز امکان پذیر است؟ بیایید بفهمیم ".در چنین سوالی نوعی راز و رمز وجود دارد. قرار دادن بعضی چیزها در عنوان وبینار ممکن است به شما کمک کند کسانی را که از مطالب متوسط خسته شده اند و انتظار مطالب بیشتری دارند، متقاعد کنید.

 

۶- چگونه بهترین عناوین وبینار را ایجاد کنیم؟

چگونه می توان عنوان وبینار را پیدا کرد که برتر از دیگر عناوین وبینار باشد؟ با استفاده از "چگونه به".

به همین سادگی.

طبق نکات قبلی ما، سوالات مناسب می توانند عناوین جذاب وبینار را ایجاد کنند. اگر به سوالات تحریک کننده علاقه ندارید، یا به سادگی فکر می کنید که این یک فنجان چای شما نیست و درگروه هدف شما نیست، یک روش ساده "چگونه می توان [کاری] کرد؟" ممکن است بیش از حد کافی باشد.

شکل ظاهری"چگونه" نشان می دهد که برخی توصیه ها، راهنمایی ها یا آموزش ها در انتظار بینندگان این وبینار است. اطمینان داریم که یک دلیلی برای شرکت در وبینار وجود دارد، به همین دلیل ممکن است چنین عناوین وبینار بسیار موفقیت آمیز باشد. هنگامی که وعده عناوین وبینار خود را دادید، محتوای شما باید انتظاراتی را برآورده کند. اطمینان حاصل کنید که نه تنها عناوین وبینارهای شما، بلکه خود وبینارها نیز ارزش ارائه می دهند.

 

۷- از کلمات کلیدی در عناوین وبینار استفاده کنید

هدف اصلی کلمات کلیدی این است که کاربران بتوانند شما را پیدا کنند، به عنوان مثال در یک موتور جستجو. اگر عناوین وبینار دارای کلمات کلیدی مناسب باشند، موقعیت بهتری پیدا می کنند. بنابراین، افراد بیشتری ممکن است با وارد کردن عبارات خاص در یک موتور جستجو یا در شبکه های اجتماعی، آنها را پیدا کنند.

قبل از شروع انتخاب عناوین وبینار برای کارهای بی نظیر وبرتر خود، در مورد کلمات کلیدی تحقیق مناسبی انجام دهید. فهمیدن الگوریتم ها و ساختارهایی که موتور جستجو از آن ها استفاده می کند و آن چه که بازدید کنندگان به دنبال آن هستند نیمی از برنامه کار است. اگر وبینار شما حداقل برای یک بیننده بالقوه نمایش داده شود، در حال حاضر یک قدم به تماشای وبینار شما نزدیک است.

 

۸- مقادیر وبینار خود را در عنوان نشان دهید

وقت طلاست. مردم می خواهند بدانند که دقیقاً وقت خود را صرف چه کاری می کنند. با نمایش مقادیر در عنوان وبینار خود، چه ارزشی برای مخاطبان شما به وجود می آورد، تصمیم گیری در مورد انتخاب وبینار را برای آنها آسان تر می کنید. عناوین وبینار باید واضح، قابل فهم و درک ساده و کوتاه باشد.

اگر مخاطبان شما به دنبال پاسخ هایی هستند و موضوع برای آنها با ارزش است، به احتمال زیاد برای شنیدن مطالب بیشتر کلیک می کنند. ممکن است واقعاً نتیجه بخش باشد که عنوان های وبینار خود را به طور واضح بیان کنید. اکثر اوقات بهترین عناوین وبینار ساده ترین عناوین هستند.

 

سخن آخر

ایجاد عناوین جذاب وبینار به آسانی آن گونه که بسیاری تصور می کنند نیست. این موضوع نیاز به تست های آزمایشی زیاد، یافتن رقیبان و دانستن هدف شما دارد.

و هیچ دستور پنهانی برای ایجاد بهترین عناوین وبینار وجود ندارد: شما باید روش های زیادی را امتحان کنید، نتایج کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید آن را رتبه بندی کنید. خبر خوب این است که وقتی روش خود را مرتب کردید، می توانید این نقطه را از لیست خارج کرده و به سمت ایجاد وبینار واقعی بروید. و بله، اینجاست که آسان سمینار دست به کار می شود.

جدای از این مقاله مفید و آموزنده در مورد بهترین عناوین وبینار، موارد بیشتری را که می توانیم به شما ارائه دهیم بررسی کنید!

آسان سمینار میزبان و برگزار کننده انواع وبینار های شما بوده و در تمامی کلاس ها و وبینار ها همراه شما خواهد بود. اگر که در مورد این مقاله و یا حتی مقاله های دیگر آسان سمینار نظر یا پیشنهاداتی داشتید، میتوانید پس از مطالعه در انتهای مقاله یا در صفحه اینستاگرامی آسان سمینار برای ما کامنت بگذارید و ما از تمامی نظرات شما استقبال خواهیم کرد.

 

۰
۱۰
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید