درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

۵ راه موفقیت در کلاس آنلاین

۸
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۴-۲۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
5 راه موفقیت در کلاس آنلاین

5 راه موفقیت در کلاس آنلاین

 

همه ما می دانیم که کلاس های آنلاین ممکن است مشکلاتی به وجود آورند، مخصوصاً برای اساتید تازه کار. برخلاف دروس آنلاین، که جلسات ساده و یک به یک هستند، کلاس های آنلاین تشویق کننده است زیرا افراد بیشتری را مشغول خود می کند. برای ارائه یک کلاس موفق همچنین باید در تعامل با مخاطبان نیز مهارت داشته باشید. در این مورد مقاله نحوه ایجاد تعامل در طول وبینار نیز می تواند برای شما مفید باشد.

در ادامه نکاتی کاربردی در مورد چگونگی ایجاد یک محیط مناسب برای کلاس های آنلاین را فرا بگیرید.

 

برنامه ای تنظیم کنید

 

برنامه ریزی هنگام وقوع رویدادها در کلاس های آنلاین ضروری است. به همین علت است، که باید برنامه آموزشی خود را هنگام شروع درس حفظ کنید و در مواقع پیش بینی نشده همیشه یک برنامه پشتیبان داشته باشید.

در مرحله بعد، روی عناوین رویداد خود متمرکز شوید. به یک چیز جذاب فکر کنید که دقیقاً محتوای وبینار شما را توصیف می کند و در عین حال از تعاملات با مخاطبین پشتیبانی می کند. از تجربیات بازاریابی خود برای ایجاد نام جذاب و آسان استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هدف اصلی تشویق مردم برای ثبت نام در کلاس ها و وبینارهای شما است. فراموش نکنید که توضیحات و اطلاعات اضافی را برای وبینارها و جلسات خود ذکر کنید و به مزایای حضور در کلاس آنلاین و سطح دشواری آن اشاره کنید. نکات مربوط به مزایای پیوستن به رویداد خود را پس از ورود افراد به کلاس خود را مشخص کنید.

 

یک محیط دوستانه برای یادگیری ایجاد کنید

 

هم برای خود و هم برای کاربران یک فضای یادگیری خوب فراهم کنید. اگر انضباط شخصی مناسبی نداشته باشید، کار از راه دور ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که محیط کار شما از هرگونه حواس پرتی به دور باشد. محیط کار شما باید بهره وری و خلاقیت شما را بالا ببرد و به شما کمک کند در طول آموزش تمرکز خود را حفظ کنید. بهبود ارگونومی و راحتی آن شما را 100٪ در تمرکز درس پشتیبانی می کند.

 

بحث و گفت و گوی خود را شروع کنید

 

 

یک روش مطمئن و قابل قبول برای موفقیت در کلاس آنلاین شما ایجاد گروه های بحث وگفت و گو در بین دانش آموزان و دانشجویان است. با تحریک یک بحث شما نه فقط تفکر انتقادی را در بین دانشجویان خود تقویت می کنید بلکه به آن ها کمک می کنید تا درک عمیق تری از سخنرانی شما داشته باشند. به کاربران خود این فرصت را بدهید تا با عقاید آن ها روبرو شوند و دیدگاه های مختلف را در نظر بگیرند و اجازه دهند بحث و گفت و گو شروع شود!

 

انگیزه ایجاد کنید

 

برای ایجاد روابط مستقیم با کاربران خود تمرکز کنید. بدون همکاری شرکت کنندگان، نمی توانید دانش خود را به بهترین روش منتقل کنید. ابتدا باید خودتان را معرفی کنید و به حضور یافتگان نشان دهید که یک فرد واقعی هستید و مطمئن شوید که یک عکس و بیوگرافی کوتاهی را دانلود نموده اید. به خاطر داشته باشید که کلاس آنلاین شما در واقع همه چیز شما نیست.

با دانش آموزان و یا دانشجویان خود به طور فردی رفتار کنید و به زندگی آن ها علاقه نشان دهید. بر فرض مثال، از آن ها این سوال را کنید که ساکن کدام شهر و یا کشوری هستند و چرا آن ها تصمیم گرفته اند به کلاس شما بپیوندند.

دوره آنلاین خود را با اسلایدهای چندرسانه ای، فیلم های کوتاه و نمودارها پرکنید. از ارائه ایده های خود در وایت برد نترسید و سعی کنید هنگام ارائه همه حواس را درگیر این موضوع کنید، که شما را مستقیماً به سمت موفقیت در جلسه هدایت می کند!

 همچنین باید محتوای آموزشی خود را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. سعی کنید کلاس های خود را به روشی که با موضوع ارتباط دارد تنظیم کنید و از محتوای چند رسانه ای مختلف برای بهبود تجربه یادگیری کاربران خود استفاده کنید.

داستان گویی روش بهتر دیگری برای جذاب کردن رویداد شماست، این یک روش عالی برای معرفی موضوع و جلب توجه مخاطبین است.

 

به دنبال بازخورد باشید

 

بعد از کلاس، به دانشجویان خود بگویید که به چه روشی می توانند به شما دسترسی داشته باشند. مطمئن شوید که همیشه در دسترس هستید، با ارائه آدرس ایمیل، واتساپ، اینستاگرام و اطلاعات به دانشجویان خود که اکثرا آنلاین هستید، دانشجویان خود را از انزوا دور نگه دارید.

و مهم تر از همه، در پایان درس خود از مخاطبین خود بازخورد بخواهید. خیلی مهم است که بدانید کدام عناصر خوب هستند و کدام یک نیاز به تمرین بیشتری دارند. نظرسنجی ایجاد کنید و یا مستقیماً سوال کنید. به مخاطبین خود اجازه دهید در مورد کیفیت یا مسائل ارتباطی صحبت کنند، که به شما برای بهبود دوره آموزشی بعدی خود کمک کند.

خیلی خوشحالم که تا این قسمت از مقاله ما را همراهی کردید برای همه ی موارد مهم بالا در آسان سمینار راه حل های ساده و راحتی را در اختیار شما قرار داده ایم. ما در آسان سمینار تمامی مشکلات مربوط به برگزاری کلاس های آنلاین و راه های موفقیت در کلاس ها را به شکل آسان تری حل می نماییم. برای ثبت انتقادات و پیشنهادات خود میتوانید به قسمت انتهایی مقاله مراجعه کنید.

 

 

۰
۸
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید