درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

۱۱ پلتفرم برتر برگزاری وبینار در ۲۰۲۱

۱۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۶-۱۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۲ دقیقه
۱۱ پلتفرم برتر برگزاری وبینار در ۲۰۲۱

در چند سال اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا، وبینارها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و با توجه به مزایایی که برای کسب و کارها دارند همچنان به عنوان یک ابزار قدرتمند به کار می‌روند. یک وبینار موفق به شما کمک می‌کند تا برند خود را تبلیغ کنید و کسب‌ و کارتان را به بهترین شکل ممکن معرفی نمایید. امروزه انتخاب یک پلتفرم برگزاری وبینار که تمامی امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد و از هیچ جهتی شما را محدود نکند، به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

در این مقاله قصد داریم این چالش بزرگ را با استفاده از ارزیابی و بررسی ابزارها و ویژگی‌های پلتفرم‌های مختلف حل کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا 11 مورد‌ از بهترین پلتفرم‌های برگزاری وبینار را به شما معرفی کنیم.

پلتفرم برگزاری وبینار چیست؟

پلتفرم برگزاری وبینار ابزاری است که به شما امکان میزبانی وبینارها، کنفرانس‌های ویدیویی، جلسات آنلاین و بسیاری از رویدادهای دیجیتالی دیگر را می‌دهد. 

این پلتفرم یک راه حل جامع است که علاوه بر برگزاری یک رویداد آنلاین، افزونه‌ها و امکانات پیشرفته زیادی را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا وبینارها را میزبانی کنید، با مخاطبان خود در طول وبینار تعامل داشته باشید و علاوه بر این، عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل و برای بهبود آنها در آینده برنامه ریزی کنید.

معیارهای انتخاب پلتفرم مناسب برای برگزاری وبینار

به نظر شما هنگام انتخاب بهترین بستر برای برگزاری وبینار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ نیازهای تجاری شما باید اولویت شما باشند، بنابراین از آنها به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. در نهایت، شما باید بهترین تصمیم را برای انتظارات منحصر‌به‌فرد خود و بر اساس معیارهای زیر بگیرید:

  •  رابط کاربری ساده: احتمالاً یک پلتفرم با رابط کاربری ساده و ویژگی‌های آسان برای استفاده می خواهید. همه چیز بستگی به هدف اصلی شما برای استفاده از چنین ابزاری دارد. به عنوان مثال، اگر قرار است میزبان برگزاری وبینار برای جمعیت زیادی از افراد باشید، به یک پلتفرم قوی‌تری نسبت به جلسات روزانه با تیم خود نیاز دارید.
  • قابلیت سفارشی‌سازی: منطقی است که یک پلتفرم برگزاری وبینار را انتخاب کنید که به شما این اجازه را می‌دهد تا برخی از امکانات را برای کاربران فعال یا غیرفعال کنید و یا دسترسی به امکانات را برای برخی از کاربران محدود کنید تا بتوانید مدیریت بهتری داشته باشید.
  • پشتیبانی فنی: به یاد داشته باشید که خدمات به مشتری بسیار حیاتی است و اگر در حین کلاس آموزش آنلاین یا برگزاری وبینار مشکلی پیش آمد، باید پلتفرمی که تهیه می کنید دارای پشتیبانی فنی باشد و به عنوان یک مشاور اختصاصی همراه شما در میزبانی وبینارهایتان باشد.  
  • قیمت: مشخصا شما انتظار دارید وبینار‌های خود را به صورت مقرون به صرفه برگزار نمایید تا توجیه اقتصادی برای کسب وکار شما داشته باشد.  

 

 

در ادامه 11 مورد از بهترین پلتفرم‌های برگزاری وبینار را با بیان ویژگی‌ها و مزایا و معایب آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

1. پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین Google Meet

Google Meet یک ابزار چت تصویری است که در درجه اول برای اهداف تجاری و اداری طراحی شده است. قبلاً به عنوان Google Hangouts شناخته می‌شد، این پلتفرم مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را برای برگزاری وبینار ارائه می‌دهد. مزیت قابل توجه Google Meet سهولت استفاده از آن است.

اگرچه همه ویژگی‌های لازم برای کنفرانس ویدئویی را دارد، اما قابلیت‌های فنی آن به هیچ وجه به اندازه رقبای خود قوی نیست. بنابراین اگر به دنبال گزینه‌ قوی‌تر هستید، ممکن است لازم باشد سایر سیستم عامل‌های مناسب برای برگزاری وبینار را در نظر بگیرید.

ویژگی‌های پلتفرم Google Meet

به عنوان بخشی از Google Meet ،Google Workspace یک سیستم یکپارچه را با سایر محصولات Google تشکیل می دهد. این برنامه عمدتا برای تیم‌ها و جلسات روزانه طراحی شده است که نیازی به ویژگی‌های سرگرمی پیشرفته ندارند.

مزایا

  • امنیت
  • دسترسی آسان برای مشاغلی که از Google Workspace استفاده می کنند
  •  دارای زیرنویس در طول کنفرانس‌های ویدئویی

معایب 

  • مجموعه ویژگی‌های محدود
  • محدود به ۲۵۰ شرکت کننده

برای شرکت در جلسات، یک حساب Google لازم است (ممکن است برخی از شرکت‌کنندگان آن را نداشته باشند، که می ‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند)

قیمت‌گذاری پلتفرم Google Meet

هرکسی که دارای حساب Google است می‌تواند میزبان یک جلسه ویدیویی باشد، حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده را دعوت کند و هر بار به مدت ۶۰ دقیقه به صورت رایگان ملاقات کند. برنامه‌های پولی، با طول جلسه نامحدود، بین ۶ تا ۱۸ دلار برای هر کاربر، در ماه متغیر است.

2. SpotMe

SpotMe یک پلتفرم بازاریابی رویداد B2B با ابزارهای مناسب است. در نگاه اول، spotMe ابزارها و امکانات بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است. پلتفرم کاربر پسند، رابط کاربری ساده و طیف گسترده ای از ویژگی‌ها، SpotMe را به یک پلتفرم برگزاری وبینار قوی تبدیل کرده است.

پلتفرم SpotMe از میزبانی رویدادهای تعاملی گرفته، تا اجرای فیلم‌ها و نظرسنجی‌ها و پرسش و پاسخ را پوشش می دهد. برخی از ویژگی‌های این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که قبل از شروع وبینار نیز با یکدیگر تعامل داشته باشند. اگرچه spotMe شامل امکانات گسترده‌ای است، با این حال قیمت بالایی دارد و در نتیجه برای مشاغل کوچک توصیه نمی‌شود.

ویژگی‌های  پلتفرم SpotMe

این پلتفرم تجربه وبینارهای جذابی را برای شما به همراه دارد. می توانید از تخته سفید برای به اشتراک گذاشتن مستقیم ایده‌های خود، نظرسنجی‌ها برای جمع آوری بازخورد، پخش فیلم از YouTube و به اشتراک‌گذاری صفحه نمایشگر خود استفاده کنید. کار با این پلتفرم برگزاری وبینار بسیار ساده است، به راحتی می توانید کتابچه‌های راهنما، آموزش‌ها و فیلم‌های آموزشی را در YouTube پیدا کنید. با این وجود، تیم پشتیبانی آن‌ها همیشه آماده کمک و حل سریع هر گونه مشکل است.

مزایا

  • رابط کاربری جذاب و ساده
  • برندسازی پیشرفته
  • انعطاف پذیری و امکان خرید برخی از افزونه‌ها
  • الگوهای آماده
  • برنامه رویداد تلفن همراه
  • تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روزه در دسترس است

معایب

  • با چنین ابزار‌ها و امکانات گسترده‌ای، اگر قصد خرید از این مجموعه را دارید، شما به انبوهی از مشتریان این مجموعه اضافه می‌شوید و بنابراین نمی توانید انتظار توجه فردی را داشته باشید
  • هماهنگی بین مناطق مختلف برخی اوقات دشوار است
  • قیمت بالا، برای افراد و مشاغل کوچک مقرون به صرفه نیست

قیمت‌گذاری پلتفرم SpotMe

SpotMe چهار برنامه ارائه می دهد که قیمت آنها از ۲۰۰۰ دلار در ماه شروع می شود. یک دوره آزمایشی رایگان بدون نیاز به کارت اعتباری می توانید از این مجموعه دریافت نمایید. کاربران همچنین می توانند افزونه‌هایی مانند ساخت کمپین و... را انتخاب کنند (قیمت ها از ۱۷۰۰ دلار تا ۷۰۰۰ دلار متغیر است).

 

3. microsoft teams

این ابزار احتمالاً نیازی به معرفی ندارد، زیرا شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها به طور گسترده از پلتفرم‌ Microsoft Teams استفاده می‌کنند. اما سوال این است که مایکروسافت چگونه به عنوان یک پلتفرم برگزاری وبینار کار می کند؟

Microsoft Teams یک راه‌حل نسبتاً ساده برای برگزاری وبینارها ارائه می دهد. ویژگی‌های آن بسیار شگفت انگیز و خلاقانه نیست. زیرا این ابزار در درجه اول برای برگزاری جلسات آنلاین طراحی نشده است. اما چون رابط کاربری ساده‌ای دارد و از طرف مایکروسافت طراحی شده است بنابراین طرافدار زیادی دارد. وقتی نوبت به برگزاری جلسات آنلاین می رسد، نسبت به سایر ابزارهایی که به وبینارها اختصاص داده شده اند، مخاطبان تعامل کمتری با هم دارند.

ویژگی های پلتفرم Microsoft Teams

پلتفرم‌‌ Microsoft Teams همکاری بلادرنگ را ارائه می دهد و در محیط مدرسه‌ای که معلمان و دانش آموزان افکار و ایده های خود را با یکدیگر تبادل می کنند بسیار عالی عمل می کند.

مزایا

  •  برای انجام جلسات تیم‌های کوچک مناسب است
  • قیمت پایین و بدون هزینه اضافی برای کاربران مایکروسافت

معایب 

  • عدم وجود ویژگی‌های همکاری پیشرفته
  • انعطاف‌پذیری محدود و عدم وجود گزینه‌های سفارشی سازی
  • کیفیت صدا و تصویر ضعیف است
  • یکپارچگی ندارد

قیمت پلتفرم مایکروسافت

دو سرویس از پلتفرم Microsoft Teams به صورت تجاری وجود دارد، یعنی Business plan و Enterprise plan. قیمت ‌ها از ۵.۰۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. این ابزار نسخه رایگان نیز ارائه می دهد، اما جلسات و تماس ها در آن موجود نیست.

4. پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین وبکس

وبکس ابزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کنفرانس‌های ویدئویی، جلسات آنلاین و برگزاری وبینار را میزبانی کنند یا در آن شرکت کنند. ظرفیت جلسات این پلتفرم حداکثر ۱۰۰۰ شرکت‌کننده است. جلسات را می توان به روش های مختلفی از طریق دسکتاپ، وب و برنامه های موبایل WebEx برگزار کرد. همچنین این پلتفرم سرعت و امنیت بالایی را نیز تضمین می کند.

ویژگی های پلتفرم وبکس

این پلتفرم بر اساس همکاری بین مخاطبان ایجاد شده است و بسیاری از ویژگی های همکاری پیشرفته مانند اجرای یک مسابقه پاپ همراه با زمان‌سنج و داوران، یا نمایش کلمه‌ای از پاسخ‌های شرکت‌کنندگان را ارائه می دهد.

مزایا

  • قابلیت سفارشی سازی  (به ویژه پنل میزبان)
  • ابزارهای تعاملی آسان مخاطبان برای نظرسنجی و پرسش و پاسخ
  • پرسش هایی با برچسب برای دسته بندی و پرداختن به سوالات بر اساس موضوع وبینار
  • پیام داخلی

معایب 

  • نسخه رایگان دارای محدودیت زمانی برای جلسات است
  • کار با آن سخت است
  • فقدان گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن کل صفحه

قیمت پلتفرم وبکس

Webex یک دوره آزمایشی رایگان با امکانات موجود (حداکثر ۵۰ دقیقه) را ارائه می دهد. قیمت برنامه های پولی از ۱۳.۵۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. علاوه بر این، یک گزینه برای سفارشی کردن برنامه برای رویدادها یا جلسات بزرگ (برای بیش از ۲۰۰ شرکت کننده) وجود دارد.

5. پلتفرم Hopin

Hopin ابزاری است که در درجه اول برای میزبانی رویدادها و کنفرانس های بزرگ طراحی شده است. این یک پلتفرم برای برگزاری وبینار‌های بزرگ با چند ماژول و عناصر تعاملی است که تعامل و ارتباط را به حداکثر می‌رساند. Hopin می‌خواهد یک تجربه تمام عیار "از مشارکت تا درآمد" ارائه دهد. به همین دلیل است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای برگزاری وبینار با تعداد نفرات شرکت کننده زیاد را ارائه می دهد.

ویژگی‌های همکاری قوی و همچنین صفحات لندینگ پیج (صفحات فرود) برای فروش و ثبت نام، ادغام با سیستم‌های CRM و ویژگی‌هایی برای تنظیم محتوا، آن را به یک ابزار پیچیده برای میزبانی رویدادهای دیجیتالی وسیع تبدیل کرده است.

ویژگی‌های پلتفرم Hopin

هدف اصلی Hopin ایجاد ابزاری است که تعامل بین شرکت کنندگان، حامیان، سخنرانان و فروشندگان را ساده کند. به همین دلیل، جزو یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌های برگزاری وبینار به حساب می‌آید.

مزایا

  • سیستم بلیط فروشی داخلی
  • یکپارچگی گسترده
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته

معایب 

  • برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کاربرد ندارد
  • بیشتر بر ایجاد و مدیریت رویداد تمرکز کرد تا بر ویژگی های وبینارها

قیمت گذاری پلتفرم Hopin

Hopin طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد و قیمت ها از ۴۱.۵۸ دلار در ماه شروع می شود. نسخه رایگان این ابزار و همچنین نسخه ی نمایشی در دسترس عموم قرار دارد. همچنین گزینه ای برای انتخاب طرح سفارشی وجود دارد. با احتساب برخی ویژگی های غیر معمول در این پلتفرم هزینه ای حدود ۹۹۹ دلار در سال دارد.

6. پلتفرم Demio

Demio یک ابزار جدید است که به دلیل رابط کاربری مدرن و ظاهر جذاب، یکی از بهترین پلتفرم‌های برگزاری وبینار محسوب می‌شود که در طول ماه‌های اخیر با توجه به پاندمی کرونا، قابلیت‌های بازاریابی و اتوماسیون خود را گسترش داده است.

این پلتفرم دارای ویژگی‌های زیادی برای تعامل با مخاطبان در طول برگزاری وبینار آنلاین است، مانند نظرسنجی‌های تعاملی با آمار یا اقدامات ویژه برای هدایت شرکت‌کنندگان به صفحه پیشنهاد یا ثبت نام (که تیم های بازاریابی از آن قدردانی بیشتری خواهند کرد).

این ابزار نسبتاً جدید است، بنابراین هنوز فضای زیادی برای بهبود امکانات دارد. ممکن است برخی از اشکالات ظاهر شوند، بنابراین اتکا به این پلتفرم در برگزاری وبینار و جلسات مهم می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

ویژگی‌های پلتفرم Demio

Demio بر انعطاف پذیری و توانایی سفارشی سازی آن تاکید می کند که یکی از ویژگی های منحصر‌بفرد آن است. علاوه بر این، رابط کاربری مدرن Demio یکی از بزرگترین نقاط قوت آن برای فروش است.

مزایا

  • صفحات ثبت نام تجاری مانند پخش زنده
  • یادآوری ایمیل خودکار قبل از شروع برگزاری وبینار

معایب 

  • امکان اجرای وبینارهای پولی وجود ندارد
  • با سیستم عامل های اندروید وIOS سازگاری  ندارد.

قیمت‌گذاری پلتفرم Demio

Demio چهار برنامه مختلف ارائه می دهد که در هر کدام حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان متفاوت است (از ۵۰ تا ۵۰۰ نفر). اگر به فضایی برای بیش از ۵۰۰ شرکت کننده نیاز دارید، می توانید یک طرح سفارشی دریافت کنید. قیمت ها از ۳۴ دلار در ماه شروع می شود و بالاترین هزینه آن۱۶۳ دلار است. هر طرح سفارشی به صورت جداگانه قیمت گذاری می شود.

7. پلتفرم برگزاری وبینار آنلاینBigMarker

BigMarker یک پلتفرم ویدئویی برای برگزاری وبینار، کنفرانس‌های مجازی و جلسات آنلاین است. در پلتفرم BigMarker این امکان وجود دارد که یک رویداد را برای 10 هزار نفر به طور همزمان ایجاد کنید و در عین حال یک تجربه تعاملی را ارائه دهید.

BigMarker همه ویژگی‌های اصلی وبینار مانند چت‌های عمومی و خصوصی، تخته سفید، دعوت‌نامه‌های سفارشی، فرم های نظرسنجی و پرسش و پاسخ را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای تجزیه و تحلیل‌های چالش‌برانگیز است. یعنی داده‌ها در صفحات اکسل ارائه می شوند، و گزارش‌هایی با نمودارها و اینفوگرافیک ها را ارائه می دهد.

ویژگی‌های پلتفرم BigMarker

ادغام BigMarker با CRM یک ویژگی اصلی برای کاربران سازمانی است. می توان آن را با بسیاری از نرم افزار‌های مدیریت ارتباط با مشتری ادغام کرد.

مزایا

  • ارائه راهکار برای رویدادهای بسیار بزرگ
  • امکان کسب درآمد از برگزاری وبینار

معایب 

  • تعداد محدودی از افراد می توانند همزمان میکروفون و دوربین را به اشتراک بگذارند
  • از نظر بصری جذاب نیست

قیمت‌گذاری پلتفرم BigMarker

قیمت BigMarker از ۷۹ دلار تا ۲۹۹ دلار در ماه متغیر است. این هزینه برای نرم افزارهای رویداد مجازی اعمال نمی شود. برنامه های سفارشی نیز موجود است همچنین یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه از طرف این مجموعه ارائه می گردد.

8. پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین WebinarNinja

WebinarNinja به شما امکان میزبانی وبینارهایی را می دهد که می توانند طیف وسیعی از موضوعات را پوشش دهند. این نرم‌افزار محدود به نوع خاصی از وبینار نیست. استفاده از WebinarNinja ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد تا وارد محیط آن شوید. این بستر شامل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند صفحات فرود سفارشی (لندینگ پیج های اختصاصی)، چت چند منظوره و... است.

متأسفانه، در نتیجه آخرین به روز‌رسانی، این مجموعه بازخوردهای ناخوشایند زیادی دریافت کرده است. با این حال، هنگامی که در مورد آن تحقیق می شود، جزو یکی از پلتفرم‌های به‌نام و معروف برای برگزاری وبینار محسوب می گردد.

ویژگی‌های پلتفرم WebinarNinja

WebinarNinja از طیف گسترده‌ای از انواع جلسات برگزاری وبینار پشتیبانی می کند: زنده، ضبط شده، ترکیبی از ضبط شده و زنده.

مزایا

  • ایمیل‌های داخلی و صفحات لندینگ پیج
  • امکان اجرای وبینارهای پولی
  • جزئیات کارت اعتباری برای دوره آزمایشی رایگان مورد نیاز است
  • ثبت نظرات

معایب 

  • بسیاری از مردم از پشتیبانی ضعیف آن ها شکایت دارند
  • اطلاعات اولیه فاقد تجزیه و تحلیل هستند

قیمت گذاری پلتفرم WebinarNinja 

هزینه بسته اولیه WebinarNinja حدود ۳۹ دلار در ماه است که به صورت سالانه پرداخت می شود. در حالی که اگر همه ویژگی‌های آن را دریافت کنید، ۱۹۹ دلار هزینه دارد. برنامه‌ها از نظر حداکثر تعداد شرکت کنندگان، ارائه دهندگان و طول وبینارها متفاوت است. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان از این مجموعه می توانید دریافت نمایید.

9. پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین Zoho

پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین Zoho برای ساده‌سازی جلسات کاری روزانه تیم های دور‌‌کاری طراحی شده است. این یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک است، عمدتا به دلیل قیمت مناسب آن است. وبینار آنلاین zoho از ادغام با سایر برنامه های Zoho پشتیبانی می‌کند، به لطف آن کاربران می توانند یک سیستم ابزار منسجم و یکپارچه ایجاد کنند.

با وجود اینکه یکی از ارزان‌ترین پلتفرم های برگزاری وبینار موجود در بازار است، اما باز هم طیف وسیعی از ویژگی های ارزشمند را ارائه می دهد. با این حال، اگر به کیفیت صدا و تصویر بالا اهمیت می دهید، ممکن است این پلتفرم برای شما مناسب نباشد!

ویژگی‌های  پلتفرم Zoho

با توجه به تمرکز Zoho Meeting بر وبینارهای بین تیم های راه دور، ویژگی های کلیدی آن جریان کار و جلسات بین تیم ها را ساده می کند. این نرم افزار به مردم کمک می کند تا راه های جدیدی برای همکاری و کارایی موثر بیابند. از جمله ویژگی های کلیدی آن می توان به بالا بردن دست، اشتراک گذاری صفحه، نظرسنجی فوری، پرسش و پاسخ و پیام های پخش شده اشاره کرد.

مزایا

  • استفاده آسان و رابط کاربری ساده
  • تجربه مساوی برای همه مشترکین 
  • یکپارچگی با سایر برنامه ها و ابزارهای Zoho
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه
  • پشتیبانی از کیفیت فیلم HD

معایب 

  • به اشتراک گذاری تخته سفید امکان پذیر نیست
  • برخی از افراد از لود برنامه با تاخیر زیاد شکایت می کنند

قیمت‌گذاری پلتفرم zoho

دو نوع برنامه برای برگزاری وبینار و جلسات آنلاین Zoho وجود دارد: جلسات آنلاین برای اهداف فردی بیشتر که مبلغ آن از ۳.۵۷ دلار برای ۱۰ نفر تا ۱۴.۲۶ دلار برای ۱۰۰ نفر می باشد و برگزاری وبینار آنلاین برای مشاغل و با هزینه مشارکت در فروش که مبلغ آن از ۲۲.۵۹ دلار تا ۲۳۷ دلار (از ۲۵ تا ۱۰۰۰ شرکت کننده) طراحی شده است. کاربران می توانند این سرویس را به مدت ۱۴ روز بدون نیاز به کارت اعتباری امتحان کنند.

10.ClickMeeting

پلتفرم ClickMeeting در سال 2011 پا به عرصه گذاشت و در طول سال‌ها جایگاه خود را به عنوان یک پلتفرم برگزاری وبینار مناسب برای سازمان‌های آموزشی، تجاری و ... تثبیت کرد. این پلتفرم با ارائه بستری مناسب برای برگزاری وبینار، کلاس‌های آنلاین، جلسات کاری با ظرفیت حداقل 25 نفر برای وبینارها تا حداکثر 10000 نفر برای رویدادهای مجازی عظیم، جزو یکی از بهترین پلتفرم‌هایی بوده که در سال 2021 ارائه شده است.

ویژگی های  پلتفرم ClickMeeting

پلتفرم ClickMeeting بدون شک از نظر کیفیت پیشرو در سطح جهانی است. تیم فنی حرفه‌ای، رابط کاربر پسند و سهولت استفاده از آن، موجب موفقیت این پلتفرم در بین سایر پلتفرم‌ها شده است. ClickMeeting چندین ویژگی از جمله ضبط خودکار برای استفاده در زمان دلخواه را ارائه می دهد.

مزایا

  • رابط کاربری ساده و جذاب
  • ظرفیت بالای کلاس ها
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته

معایب 

  • عدم قابلیت سفارشی‌سازی
  • قیمت بالا

قیمت‌گذاری پلتفرم ClickMeeting

قیمت‌گذاری ClickMeeting مبتنی بر اشتراک است، به این معنی که سازمان نحوه صدور صورت‌حساب را انتخاب می‌کند: به صورت ماهانه یا سالانه. همچنین قیمت گذاری با تعداد شرکت کنندگان مجاز در یک جلسه وبینار مرتبط است. قیمت از 25 دلار در ماه شروع می شود. کاربران مجاز به ارتقاء حساب کاربری خود در هر زمان و خرید افزونه ها با هزینه اضافی هستند.

11. پلتفرم برگزاری وبینار Zoom

همه‌گیری و افزایش عظیم تقاضا برای بسترهای برگزاری وبینار، زوم را در سخت ترین شرایط آزمایش کرد. در حال حاضر، زوم یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های وبینار است، اما آیا بهترین پلتفرم وبینار نیز است؟

این ابزار طیف وسیعی از وبینارها را ارائه می دهد، هم برای وبینارهای کوچک و هم برای وبینارهای بزرگ مناسب است. همچنین هیچ مشکلی در ایجاد وبینار وجود ندارد که مخاطبان را درگیر کند. با این حال، پلتفرم zoom ویژگی‌های بازاریابی وبینار بسیار کمی دارد و آنقدر انعطاف پذیر نیست که بتواند با نام تجاری شما رویدادهای منسجم ایجاد کند.

ویژگی‌های پلتفرم zoom

این پلتفرم به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در طول برگزاری وبینار سوالات خود را بپرسند و یا در صورت لزوم به صورت گفتگوی خصوصی با هم تعامل داشته باشند. این برنامه لیستی از ویژگیهای مهم را برای بخش آموزش و مشاغل ارائه می دهد، از جمله تخته سفید ، اتاقهای گفتگو، و....

مزایا

  • محبوبیت آن به این معنی است که بسیاری از مردم با این پلتفرم آشنا هستند
  • ادغام با Outlook ، Gmail یا iCal

معایب 

  • مردم از کیفیت پایین صدا شکایت دارند
  • رابط کاربری غیر بصری

قیمت گذاری پلتفرم Zoom

بسته به هدف اصلی، کاربران گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. این بسته رایگان (حداکثر ۴۰ دقیقه و ۱۰۰ شرکت کننده) ارائه می دهد. قیمتها بین ۱۴.۹۹ دلار تا ۲۴ دلار در ماه متغیر است.

 معرفی پلتفرم برگزاری وبینار و آموزش آنلاین آسان سمینار

در آخر ما پلتفرم آسان سمینار را به شما معرفی می‌کنیم که تقریبا  شامل همه‌ی امکاناتی است که در این مقاله درباره پلتفرم‌ها بیان کردیم. 

چه در حال برگزاری جلسات روزانه با کارمندان یا در حال میزبانی یک ویدئو کنفرانس و یا برگزاری وبینار باشید، آسان سمینار یک ابزار عالی برای تمامی آن‌ها است. در پلتفرم وبینار آنلاین آسان سمینار، ابزارها و امکانات را با توجه به نیاز های فردی و کسب و کار خود دریافت می کنید. شما به راحتی می توانید برند پیج خود را متناسب با برند و کسب وکار خود ایجاد کنید و متناسب با نیاز های خود آن را ارتقا دهید و شخصی سازی کنید. مهمتر از همه، شما برای برگزاری وبینار یا مدیریت برنامه های خود در پلتفرم آسان سمینار به هیچ اپلیکیشن یا برنامه خاصی نیاز ندارد.

همچنین به عنوان میزبان حتی در برگزاری وبینارهای بین المللی و هم افزایی های بزرگ هیچ مشکلی نخواهید داشت. امکاناتی مانند گفتگوهای عمومی و خصوصی و ترجمه زبان های خارجی در حین اجرای وبینارهای بین المللی را نیز می توانید در اختیار داشته باشید. دلایل بسیاری برای انتخاب پلتفرم  برگزاری وبینار آنلاین آسان سمینار وجود دارد که می توانید آن را در مقاله چند دلیل برای انتخاب آسان سمینار بیابید. در مورد قیمت و امکانات آسان سمینار می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا به تعرفه‌ها و قیمت‌ها مراجعه فرمایید.

سخن آخر

اکنون نوبت شماست زمان تصمیم گیری فرا رسیده است. اگر برای برگزاری وبینار خود به دنبال یک پلتفرم آسان، انعطاف پذیر با بیشترین امکانات می گردید که زبان فارسی را نیز پشتیبانی نماید آسان سمینار در این بین بهترین گزینه است.

آسان سمینار علاوه بر ارائه پلتفرم برگزاری وبینار و کلاس های آموزشی آنلاین و مجازی، برای کسب و کار هایی که به دنبال پیشرفت و ارتقا هستند محصول منحصر به فرد خود به عنوان برند پیج را فعال نموده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با همکاران مشاور ما در آسان سمینار ارتباط برقرار نمایید.

منتظر نظرات و پیشنهاد های خلاقانه شما در پیج های لیندکین و اینستاگرام آسان سمینار هستیم.

۰
۱۱
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید