درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

اصول برند سازی شخصی با وبینارها

۸
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۱۷
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۰ دقیقه
اصول برند سازی شخصی با وبینارها

اصول برند سازی شخصی با وبینارها

 

"با چرا شروع کنید"

با خواندن این جمله چه کسی به ذهن شما می رسد؟ خوب ، اگر کمی اهل مطالعه باشید، می فهمید که این جمله متعلق به سیمون سینک است. او کسی است که در سال ۲۰۰۹، مفهوم پرسیدن سوالات مناسب را که با پرسیدن دلیل شروع می شود، رواج داد.

"چرا برخی از افراد و سازمان ها از دیگران نوآورتر ، تأثیرگذارتر و سودآورتر هستند؟ چرا برخی وفاداری بیشتری را از طرف مشتریان و کارکنان درخواست می کنند؟ حتی در بین افراد موفق، چرا تعداد کمی قادرند موفقیت خود را بارها و بارها تکرار کنند؟ "

آیا تا به حال به این سوال مهم فکر کرده اید؟ چرا باید یک برند شخصی بسازید؟ یک نام تجاری شخصی بسیار بیشتر از یک لوگوی جذاب یا یک وب سایت شیک است. یک نام تجاری شخصی بسیار بزرگتر و بسیار قوی تر است. نام تجاری شما در یک کلمه نشانگر آنچه هستید و آنچه انجام می دهید، است.

 

چرا باید روی نام تجاری خود سرمایه گذاری کنید؟

یک نام تجاری شخصی به شما امکان می دهد از دیگران متمایز شوید، باید روی آن سرمایه گذاری کنید. تا به صورت انحصاری باشید. اگر می خواهید ماندگار باشید و به اهداف بلند مدت فکر می کنید باید در این راستا تلاش کنید.

در حال حاضر، راه های بیشماری برای ایجاد یک نام تجاری موفق برای خود وجود دارد، اما وبینارها در سال های اخیر بیشتر موثر بوده اند. در این مقاله برخی از این نوع وبینار ها و اصول و قواعد آن ها را بررسی می کنیم.

 

 

تشریح معنا و مفهوم وبینارها

به عنوان ساده ترین تعریف کلمه وبینار می توان گفت وبینار یک جلسه کنفرانس یا سمینار است که در اینترنت میزبانی می شود. این بدان معناست که نه سخنران و نه تماشاگران برای شرکت در آن نیازی به حضور فیزیکی ندارند. آنها می توانند این کار را به راحتی از خانه یا محل کار خود انجام دهند.

 

نگاهی دیگر به وبینار

اما بیایید به تعریف وبینار از نگاه دیگر بنگریم و آن را تشریح کنیم.

وبینارها تنها راه حل موجود در بازار برای توسعه برند و توسعه کسب و کار شما نیستند. اما آمار و ارقام خود گویای همه چیز هستند. ۷۳ درصد از بازاریابان در جهان ادعا دارند وبینار بهترین راه برای ایجاد ارتباط گسترده و با کیفیت بالا است. و مجموعه های بزرگ تقریبا ۶۱ درصد از کل وبینارهای برگزار شده در هر سال را در اختیار دارند.

عجله نکنید، برای تصمیم گیری در مورد برگزاری وبینار موفق بهتر است این موارد را نیز بدانید.

 میانگین میزان حضور در وبینار ۶۰-۴۰ از کل ثبت نام ها است. این درحالی است که در مورد برقراری ارتباط از طریق ایمیل، فقط ۲۰ % از ایمیل های ارسالی باز شده و خوانده می شوند. یا در مورد پیام های ارسالی از رسانه های اجتماعی که درصد بسیار کمتری دارند. بنابراین در مورد بازاریابی یا کسب و کار ، وبینارها گزینه بهتری هستند.

اکنون که ما کارآیی و اثربخشی وبینارها را مشاهده کردیم، بیایید نگاهی به برخی از دلایل اصلی که چرا شما باید از وبینارها به عنوان یک ابزار بازاریابی برای رشد برند خود استفاده کنید ، بیندازیم.

 

 

۴ دلیلی که باید از وبینارها برای توسعه برند شخصی خود استفاده کنید

در این قسمت دلایل دقیقی را بررسی می کنیم که چرا وبینارها روش پیشرفته ای برای رشد نام تجاری شخصی شما هستند.

 

۱- سخنرانی عمومی در بهترین حالت

سخنرانی عمومی بخش مهمی از استراتژی ایجاد برند شما است. وبینارها نوعی سخنرانی عمومی هستند. شما دانش خود را با گروهی از مردم به اشتراک می گذارید و تنها تفاوت این است که شما این کار را از طریق اینترنت انجام می دهید. سخنرانی عمومی در طول وبینارها می تواند به شما کمک کند ارتباط گسترده ای ایجاد کنید و برند خود را به گروه وسیعی از مردم نشان دهید. به علاوه، با استفاده از جمع آوری داده ها ، آمار و گزارش ، می توانید تمام اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان را در یک مکان داشته باشید.

 

۲- محتوای بصری جذاب تولید کنید

مغز ما می تواند تصاویر را ۶۰ هزار بار سریعتر از متن ساده پردازش کند و می تواند ۸۰ درصد آنچه را که می بینیم در مقابل ۲۰ درصد آنچه می خوانیم حفظ کند. این فرصتی را برای شما ایجاد می کند که از وبینارها استفاده کنید، زیرا آنها به شما این امکان را می دهند که با استفاده از طراحی اسلاید های خوب ، انیمیشن ها یا فیلم ها از این قدرت حداکثر بهره را ببرید. می توانید از ابزارهایی مانند تخته سفید، اشتراک گذاری صفحه و ذخیره اسناد برای اجرای بهتر و جذاب تر استفاده کنید.

راهنمای استفاده از این ابزار را می توانید در پایگاه دانش آسان سمینار بیابید.

 

۳- با مخاطبان خود مشارکت داشته باشید

وبینارها بصورت پیش فرض تعاملی هستند. شما می توانید با پاسخگویی به سوالات مخاطبین خود، راه اندازی آزمونهای آنلاین یا به اشتراک گذاشتن منابع متنوع با آنها ارتباط برقرار کنید. همه اینها به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود یک رابطه قوی و فردی ایجاد کنید که باعث تقویت بیشتر نام تجاری شما می شود.

 

۴- جامعه خود را بسازید

تا به حال ، در مورد نحوه برگزاری وبینار و کسب مهارت در این زمینه مقالات بسیاری در وبلاگ آسان سمینار قرار دادیم. اما  در مورد مزایای جامعیتی وبینار ها سخن نگفتیم. وبینارها می توانند به شما در ایجاد جامعه ای از مردم که خواهان محصولات شما هستند کمک کنند. با گسترش برگزاری وبینار ها نام تجاری شما نیز مشهورتر شده و عموم بیشتری از مردم را می توانید به سمت خود جلب کنید.

 

 

مراحل راه اندازی اولین وبینار

برای مشاهده موفقیت در وبینارها ، ابتدا اقدام به برگزاری وبینار کنید. در این قسمت چند پیش نیاز برای ایجاد وبینار موفق را در فهرست زیر قرار داده ایم، فهرست کامل اقدامات برگزاری وبینار را می توانید در مقاله آمار 20 مقاله قدرتمند در سال 2021 مطالعه فرمایید.

  • هنگام تعیین اهداف وبینار خود دقیق باشید.
  • برای برگزاری اولین وبینار یک موضوع راحت تر انتخاب کنید که به آن تسلط کافی دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که زمان را به درستی تنظیم کرده اید. میان هفته به عنوان زمان مطلوب شناخته شده است.
  • دعوتنامه هایی را برای افرادی که قبلاً در مورد نام تجاری شما نشنیده اند، گسترش دهید.
  • یک برنامه ریزی دقیق تهیه کنید و به آن پایبند باشید.
  • قبل از شروع وبینار ، تمام جزئیات فنی را بررسی کنید.
  • با مخاطبان خود تعامل کنید: قبل ، حین و بعد از وبینار.
  • تمرین را قبل از روز وبینار انجام دهید.
  • پیگیری ثبت نام کنندگان و شرکت کنندگان را فراموش نکنید.

 

گزینه های زیادی از نرم افزار ها و پلتفرم ها برای اجرای وبینار وجود دارند که لیست آن ها را می توانید در مقاله انواع پلتفرم آموزش آنلاین بیابید. اما ما پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا کار با آن بسیار راحت است و به تمام نیازهای شما پاسخ می دهد.

 

آسان سمینار یک پلتفرم آموزش آنلاین و برگزاری وبینار و ویدئوکنفرانس است که به شما امکان برگزاری تمامی جلسات آنلاین را می دهد همچنین می توانید صفحات و اسلاید های نمایشی را به اشتراک بگذارید، جلسات را ضبط کنید و بسیاری از امکانات دیگر که به صورت مفصل در مقاله چند دلیل برای انتخاب آسان سمینار آورده شده است.

اگر در مورد اجرای وبینار و نحوه برگزاری آن و انتخاب پلتفرم مناسب برگزاری وبینار سوالی دارید می توانید از کارشناسان ما در بخش مشاوره راهنمایی بگیرید. برای بهبود عملکرد تیم آسان سمینار لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در صفحه لینکدین و اینستاگرام آسان سمینار ارسال فرمایید.

۰
۸
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید