درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

صفر تا صد برگزاری وبینار

۱۲
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۶-۲۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۵ دقیقه
صفر تا صد برگزاری وبینار

همه چیز در مورد برگزاری وبینار

تاکنون مقالات متعددی در مورد معنا و مفهوم وبینار، آداب و رسوم برگزاری وبینار، نحوه کسب درآمد از وبینار و ... در صفحه بلاگ آسان سمینار منتشر کرده‌ایم. در این مقاله به صورت جامع صفر تا صد برگزاری وبینار را بررسی خواهیم کرد و هر آنچه که شما برای ایجاد و اجرای یک وبینار با کیفیت و مؤثر نیاز دارید، به صورت گام به گام عنوان کرده و توضیح خواهیم داد. این راهنمای جامع و بی‌نظیر را از دست ندهید و تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وبینارها ابزارهای قدرتمندی هستند، قدرتمند و تاثیر‌گزار. می‌پرسید چرا ؟

می‌توانید از برگزاری وبینار‌ برای مدیریت و رهبری بسیار قوی‌تر و تعاملی‌تر استفاده کنید یا برای آموزش مخاطبان و حتی برای ساختن نام تجاری خود از طریق برگزاری وبینار‌‌های متعدد برنامه‌ریزی کنید که تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

در این طوفان فکری با ما همراه باشید. سایر مواردی را که از تاثیرات مفید برگزاری وبینار می شناسید در کانال لینکدین و اینستاگرام آسان سمینار برای ما ارسال فرمایید.

 

اقدامات قبل از برگزاری وبینار

چند مرحله وجود دارد که باید قبل از شروع وبینار خود انجام دهید. انتخاب بستر مناسب برای رفع نیازهای شما در واقع انتخاب پلتفرم مناسب وبینار آنلاین و سپس یافتن یک موضوع عالی برای برگزاری وبینار تازه شروع کار است! قبل از شروع وبینار خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

 

 

پلتفرم برگزاری وبینار را انتخاب نمایید

 

برای شروع، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید وبینار خود را اجرا کنید. این امر بستگی به نوع وبیناری دارد که می خواهید اجرا کنید. با تیم خود جلسه تشکیل دهید که اهداف نهایی شما چیست. آیا می خواهید به مشتریان خود آموزش دهید؟ فروش محصولات و خدمات را افزایش دهید؟ محصول جدید را معرفی کنید؟ یا مشتریان بالقوه را تقویت کنید؟ یا شاید هدف شما کاملاً چیز دیگری باشد.

قبلاً مطالب زیادی درباره نحوه انتخاب بستر مناسب برگزاری وبینار نوشته ایم. در مقاله ۱۱پلتفرم برتر برگزاری وبینار در سال 2021 مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در قسمت وبینار مارکتینگ می توانید تمام قواعد و اصول انتخاب بهترین پلتفرم وبینار آنلاین را بیابید.

 

نسخه های نامحدود در پلتفرم برگزاری وبینار

اگر هدف شما ایجاد سرنخ ها و یافتن مشتریان جدید در برگزاری وبینار است، به پلتفرمی نیاز دارید که بتواند وبینارها را از قبل برنامه ریزی کند و تاریخ و ساعت برگزاری آن را دقیق مشخص نماید.

اگر پلتفرمی دارید که به شما امکان می دهد وبینارهای خود را هر زمان که می خواهید از قبل برنامه ریزی کنید در این صورت می توانید تبلیغات خود را از قبل شروع کنید. ممکن است بخواهید جلسات جداگانه ای را برای مجموعه وبینار خود ایجاد کنید تا امورات را منظم و برنامه ریزی شده هدایت کنید.

بررسی تجزیه و تحلیل ها پس از برگزاری وبینار می تواند به شما در پیشرفت وبینار های آینده کمک کند. پلتفرم وبینار شما باید دارای تجزیه و تحلیل هایی باشد که بتوانید آنها را رصد کرده و برای آینده برنامه ریزی نمایید.

 

بازاریابی محتوا

افزودن وبینارها به برنامه تولید محتوا ایده بسیار خوبی برای جذب و حفظ مخاطبان هدف است. برگزاری وبینار های آنلاین به نفع تولید محتواهای آموزشی شما خواهد بود و باید مطمئن شوید که بستر یا پلتفرم وبینار آنلاینی که انتخاب می کنید قابلیت ایجاد محتوا و درج توضیحات وبینار را نیز داشته باشد. مخاطبان آسان سمینار از این مزیت بهره مند هستند.

 

 

آموزش مشتری و پرسش و پاسخ با آن ها

تیم های حرفه ای اهمیت ایجاد روابط قوی با مشتریان را می دانند. اگر به دنبال آموزش مشتریان خود و پاسخ به سوالات آنها هستید، وبینارها می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

پلتفرم وبینار شما باید مجهز به گزینه ای برای ارسال سوالات باشد تا مخاطبان شما بتوانند مستقیما با شما ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از ابزارهای مفید ، قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش مناسب، به ویژه برای آموزش مشتری است. مدیریت و هدایت مشتری یکی از مهم ترین اهداف در برگزاری وبینار ها می باشد.

 

آموزش در برگزاری وبینار ها

وبینارها می توانند راهی عالی برای آموزش مخاطبان باشند. می توانید جلسات متناوبی برای آموزش های طولانی ایجاد کنید و شرکت کنندگان بعد از اتمام هر جلسه به صورت خودکار در جلسه های بعدی نیز شرکت کنند.  

اگر در حال برنامه ریزی برای برگزاری وبینارهای آموزشی هستید، بررسی کنید آیا پلتفرم وبینار شما اجازه می دهد در طول جلسه خود نظرسنجی کنید. برخی از امکانات در پلتفرم می توانند راه خوبی برای اندازه گیری درک نکات کلیدی برای یادگیری شرکت کنندگان شما باشد.

آموزش نحوه نظر سنجی در پلتفرم وبینار آنلاین آسان سمینار در مقاله مدیریت کلاس با بیگ بلو باتن موجود می باشد.

 

برخی نکات مهم در پلتفرم وبینار آنلاین

در نهایت ، بررسی کنید و ببینید آیا می توانید در پنل کاربری خود صفحات لندینگ پیج یا صفحه فرود ایجاد کنید. آیا میتوانید یک دمو از پلتفرم برگزاری وبینار دریافت کرده و آن را تست کنید.

برخی از پلتفرم ها به صورت نصب نرم افزار هستند و محدودیت سیستم عامل های متفاوت را دربرمی گیرند. اما برخی دیگر مانند پلتفرم وبینار آنلاین آسان سمینار نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارد  اما در مرورگرهای خاصی بهتر کار می کند در عین حال تنظیمات امنیتی اطلاعات شما را نیز تضمین میدهد.

احتمالا شما فقط به نرم افزاری نیاز دارید که استفاده از آن واقعا آسان باشد. بستر وبینار شما باید به شما در دستیابی به اهداف خود، صرف نظر از نوع وبیناری که برنامه ریزی می کنید، کمک کند. و دارای پیچیدگی نباشد.

تا اینجا در مورد الزامات لازم برای انتخاب بهترین پلتفرم برگزاری وبینار را مورد بحث قرار دادیم در ادامه در مورد انتخاب عنوان مناسب در ایجاد وبینار موفق صحبت خواهیم کردیم. مقاله ۸نکته برای ایجاد نام های جذاب وبینار می تواند برای شما مفید باشد.

 

موضوع وبینار خود را انتخاب کنید

اگر قبلا چیزی در ذهن ندارید، انتخاب موضوع وبینار و انتخاب عنوان مناسب برای آن می تواند چالش بزرگی  باشد.

یکی از سرنخ های خوب برای انتخاب موضوع وبینار بخش وبلاگ است. وقتی موضوعات وبینار خود را انتخاب می کنید اگر دارای سایت اختصاصی هستید به بخش محتواهای داخل سایت و وبلاگ ها توجه کنید و بررسی کنید که کدام پست ها بیشتر مطالعه شده اند و یا بازخورد بیشتری از آن ها دریافت کرده اید.

شما می توانید همین کار را در شبکه های اجتماعی خود انجام دهید، توجه داشته باشید که کدام پست ها بیشترین مشارکت را دارند. نظارت بر موضوعات پرطرفدار در اخبار یا رسانه های اجتماعی با توجه به آنچه رقبای شما انجام می دهند نیز راه های خوبی برای الهام گرفتن از موضوع وبینار شما است.

در پست های اینستاگرام و لینکدین خود کدام موضوعات بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است؟ نظرات خود را در انتهای این صفحه ارسال کنید تا با هم در یک طوفان فکری مشارکت داشته باشیم.

 در بخش بعدی طبق تحقیقات گسترده بیشترین عناوینی که مورد جستجو قرار گرفته اند به شرح زیر هستند.

محبوب ترین موضوعات برگزاری وبینار چیست؟

  • میزگرد های طوفان فکری
  • آموزش نحوه دریافت و تست دموی محصولات
  • وبینارهایی که با عنوان "چگونه به ..." آغاز می شوند
  • وبینارهای ورود به دنیای ....
  • مصاحبه های تخصصی
  • کلاسهای کارشناسی ارشد
  • تمرینات تیمی و آموزش مهارت های کار تیمی

 

پس از انتخاب عنوان مناسب باید تیم متخصص در این زمینه را بیابید. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می گردد.

 

تیم خود را تشکیل دهید

ممکن است شما مسئول برنامه ریزی وبینار باشید، اما یک تیم متخصص در مورد موضوع وبیناری که انتخاب کردید برای اجرای موفق نیاز دارد. به طور کلی وبینار شما حداقل به میزبان و سخنران ماهر نیاز دارد، و توصیه می کنیم برای پویایی بیشتر، علاوه بر سخنران، میزبان های متخصص نیز در وبینار اضافه کنید. حضور متخصصین در وبینار باعث دلگرمی و جذب مخاطبین می شود.

 

نحوه انتخاب مهمان و میزبان در ایجاد وبینار موفق

مهمانان و میزبانان متخصص در برگزاری وبینار، به آنچه در طول وبینار ارائه می شود، اعتبار بیشتری می افزایند.

شما می توانید افراد را بر اساس مهارت های استراتژیک انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر وبینار آموزش مشتری را برگزار خواهید کرد، می توانید فردی متخصص را از تیم فنی دعوت کنید تا جنبه های فنی و قابلیت های منحصر به فرد محصول را برای شرکت کنندگان توضیح دهد. افزودن اعضای تیم به وبینار می تواند برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند و به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند.

 

توضیحات وبینار خود را بنویسید

اکنون که موضوع و تیم خود را انتخاب کرده اید ، باید محتوا را برای وبینار آماده کنید. این کار خیلی پیچیده نیست اما به دقت خاصی نیاز دارد. اگر قبل از شروع وبینار فرم نظرسنجی برای شرکت کنندگان فرستاده باشید، می تواند ساختار محتوای وبینار شما را آسان تر کند. مقاله چگونه می توان توضیح خوب برای وبینار بنویسیم که توجه مخاطبان را جلب کند می تواند در این بخش بسیار مفید باشد.

با میزبانهای دیگر نیز در مورد محتوایی که می خواهند ارائه دهند مشورت کنید و تولید محتوای خود را تکمیل نمایید. آماده سازی صفحات اسلاید، هرگونه فیلم اضافی و نوشتن محتوا برای نظرسنجی ها و ... نشان می دهد که شما آماده برگزاری وبینار خود هستید. مقاله اهمیت فیلم ها در استراتژی محتوا وبینار شما می تواند در این زمینه مفید باشد.

هنگام برنامه ریزی برای تولید محتوای خود ، سعی کنید آن را جذاب و چالش بر انگیز بنویسید. به هر حال، طبق آمار، مردم تمایل ندارند چیزهای زیادی از ارائه ها به خاطر بسپارند. برخی از مطالعات نشان داده است که یک مخاطب معمولی از یک پاورپوینت با ۲۰ اسلاید فقط ۴ اسلاید را به خاطر می آورد!

ساختار محتوای شما اگر به سبک داستانی و ارائه یک تجربه باشد، در این صورت آمار فوق در این مورد صدق نمی کند، زیرا به خاطر سپردن داستانها آسان تر از واقعیت ها است.

 

وبینار خود را تبلیغ کنید

وقتی نوبت به تبلیغات وبینار می رسد، تمام راه های تبلیغاتی را باید درنظر بگیرید. شما می توانید با تبلیغ وبینار خود در شبکه های اجتماعی خود و دیگران، تعداد افراد بیشتری را در جریان برگزاری وبینار خود قرار دهید. به علاوه، برنامه ریزی ایمیل ها و ارسال فرم مشاوره، تعداد ثبت نام شما را افزایش می دهد. در مقاله کانال های بازاریابی اینترنتی در مورد ابزارها و راه های مختلف برای بازاریابی دیجیتال به صورت مفصل صحبت کردیم.

 

حال نوبت به نحوه جذب مخاطبان می رسد. زیرا برنامه ریزی ها و اقدامات مفصل برای برگزاری وبینار بدون شرکت کننده ارزشی نخواهد داشت. در مقاله چگونه می توان تعداد مخاطبان وبینار را افزایش داد به صورت مفصل درباره جذب مخاطبان صحبت کردیم. در ادامه نکات کلیدی و کلی را در این مورد مطرح خواهیم کرد.

 

 

چگونه می توان ثبت نام کنندگان بیشتری را در وبینار بدست آورد

هدف از برگزاری وبینار این است که به همه فرصت دهید تا در وبینار ثبت نام کنند. اما اگر مردم تبلیغات وبینار شما را نبینند یا ندانند صفحه ثبت نام شما را از کجا پیدا کنند، رسیدن به هدف جذب مخاطب بسیار دشوار خواهد بود.

کاری که به شما توصیه کنیم این است که به کل لیست مخاطبان خود، لینک ثبت نام وبینار را با پیامک یا ایمیل یا در رسانه های اجتماعی و ... ارسال نمایید. افزودن بنر به وب سایت اصلی شما و قرار دادن صفحه ثبت نام در صفحه اول سایت می تواند راهی مفید برای جذب مخاطب در وبینار باشد.

 

اگر در مورد تبلیغات اینترنتی و دیجیتال اطلاعات زیادی ندارید، می توانید برنامه بازاریابی را با متخصصان مربوطه تنظیم کنید. تیم مشاوره آسان سمینار برای تحوه تبلیغات و بهتر دیده شدن شما ورسیدن به صفحه اول گوگل برنامه های هیجان انگیز و منحصر به فردی را دارد. اطلاعات بیشتر در صفحه جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ موجود است.

 

چه کارهایی بعد از ثبت نام افراد در وبینار باید انجام داد ؟

هنگامی که افراد برای وبینار شما ثبت نام کردند، بهتر است یک کمپین ارسال ایمیل برای یادآوری حضور افراد ایجاد کنید. اگر نمی خواهید تمام ارتباطات را از طریق ایمیل انجام دهید، مشکلی نیست. از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی یا به صورت پیام انبوه و ... نیز می توانید یادآوری زمان برگزاری وبینار را نیز به ثبت کنندگان ارسال نمایید.

 

تجهیزات لازم برای برگزاری وبینار را آماده کنید

چک کردن سخت افزارهای مورد نیاز در برگزاری وبینار آخرین اقدام در مراحل قبل از شروع وبینار شما است. باید مطمئن شوید که از میکروفون و دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا استفاده می کنید.

یک پخش صوتی ضعیف باعث می شود تمرکز و نظم وبینار بهم بریزد. صداهای اضافی را که در پس زمینه ایجاد می شود محو کنید. این کار با برخی از میکروفن ها قابل انجام است. شما می توانید تنظیمات ضبط خود را با انتخاب یک مکان مناسب، به دور از هرگونه صداهای محیط ، کنترل کنید.

 سعی کنید مقدار زیادی نور طبیعی را در عکس خود قرار دهید و از لامپ های مناسبی استفاده کنید تا نور مناسبی ایجاد شود. وبینار خود را از قبل اجرا کنید تا مطمئن شوید همه چیز آنطور که باید کار می کند. و قبل از اینکه روی صحنه بروید ، مرورگر و اتصال خود را کمی قبل از برگزاری وبینار حتما چک نمایید.

 

اقدامات لازم در طول برگزاری وبینار

دیگر جای نگرانی وجود ندارد. تقریبا مثل دوران مدرسه و شروع قبل از امتحان، کسانی که مطالعه کافی برای امتحان داشتند، طبیعتا نتیجه خوبی نیز بدست می آوردند.

در حین برگزاری وبینار یا تقریبا تمام کارهای مهمی که ما در طول زندگی انجام می دهیم نیز این چنین است. اگر تمام مراحل لازم را برای تهیه وبینار کامل انجام داده اید، از جمله اینکه شما بهترین سخنرانان را دارید ، مطالب خود را مطالعه کرده اید و روند تبلیغات نیز به خوبی پیش رفته است. حالا شما فقط باید از طریق ارائه به آن برسید. هنگام ارائه وبینار خود برخی از نکات کلیدی را باید در نظر داشته باشید، در ادامه مقاله به این نکات توجه کنید.

 

حفظ آرامش قبل از برگزاری وبینار

اگر به میزبانی وبینارها عادت ندارید، ممکن است با حضور صد یا دویست نفر در ابتدا کمی شکه شوید یا بترسید. اما نگران نباشید شما از قبل مهارت لازم برای سخنرانی را بدست آورده اید چرا که طبق مطالب گفته شده قبل از شروع وبینار، توضیحات لازم برای ارائه وبینار را نوشته و چند بار تمرین کرده اید بنابراین در وبینار واقعی خود ارائه بهتری خواهید داشت. اگر دقیقا به مراحل اجرای وبینار پایبند نیستید نگران نباشید ، مهمترین نکته این است که طبیعی به نظر برسید.

 

در حین تمرین ، سعی کنید در موقعیت ها و مکان های مختلف تمرین کنید. برای امتحان، یک حرکت ایستاده و دیگری نشسته انجام دهید. این توصیه رایج مربیان بازیگری است و می تواند به شما در یادآوری نکات کلیدی کمک کند. در صورت امکان، سعی کنید تمرین خود را ضبط کرده و بعدا آن را تماشا کنید. اگر این کار را انجام دهید نقاط ضعف خود را بهتر مدیریت خواهید کرد. سعی کنید از انرژی خود برای فرستادن انرژی مثبت به شرکت کنندگان استفاده کنید و آن ها را از این که در وبینار شما شرکت کرده اند خشنود کنید.

مقاله نکات و آداب برگزاری وبینار و ویدئو کنفرانس را مطالعه کنید. در این مقاله تمام آنچه برای یک مدیریت بی نظیر در طول وبینار نیاز دارید را فرا می گیرید.

 

 زمان بندی در طول برگزاری وبینار

برای درگیر نگه داشتن مخاطبان خود ، توجه زیادی به زمان بندی خود داشته باشید. توصیه می کنیم وبینارها را حداکثر یک ساعت زمان بندی نمایید. می توانید در پایان وقت خود پانزده دقیقه به سوالات و پرسش و پاسخ اختصاص دهید.

وبینارهایی که بیش از یک ساعت اجرا می شوند با ادامه کار بینندگان خود را از دست می دهند. کاری که می توانید انجام دهید تا وبینار خود را کوتاه تر نگه دارید این است که بلافاصله مخاطب خود را با یک مقدمه کوتاه به سمت هدفی که دارید هدایت کنید. می توانید بدون هدر دادن زمان، مستقیما وارد محتوای خود شوید.

 

از "تعهدات خرد" استفاده کنید

همانطور که ارائه می دهید، برخی از تکنیک ها را برای بالا نگه داشتن انرژی پیاده کنید. اگر بتوانید مخاطبین خود را با پرسیدن سوالات چالشی در طول وبینار خود یا راه اندازی نظرسنجی ها درگیر کنید ، حفظ کلی و تمرکز مخاطبان را بهبود می بخشید. برای مشاهده تمام تکنیک های نحوه تعامل با مخاطبان در طول وبینار به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید. 

 تکنیک دیگر برای حفظ توجه، ارائه تعهدات خرد به مخاطبان است. تعهدات خرد می تواند ساده باشد زیرا شما در بالای وبینار خود مطرح می کنید که یک موضوع خاص را ارائه می دهید و بعدا به مخاطبان خود یادآوری می کنید که به زودی در مورد این موضوع صحبت خواهید کرد.

این موضوع بر این فرض استوار است که افراد مایل به سازگاری هستند حتی اگر در مورد موضوع مورد بحث شما اطلاعات کافی نداشته باشند، منتظر می مانند تا موقع وعده ای که برای توضیح یک موضوع خاص داده اید فرا رسد. ناخودآگاه، شنوندگان موافقت می کنند که به صحبت های شما گوش دهند زیرا شما به آنها اطلاعات خاصی را وعده داده اید. وقتی موضوعی را که قبلا ذکر کرده اید با هیجان و شور خاصی توضیح دهید، ناخودآگاه احساس رضایت همراه با تمرکز بیشتر در آن ها شکل می گیرد.  

 

اقدامات بعد از برگزاری وبینار

وبینار شما به پایان رسید و بدون هیچ مشکلی انجام شد. هیچ کاری برای اولین بار ساده نیست اما می توانید با برنامه ریزی و با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، وبینار خود را به راحتی برگزار نمایید و مطمئن شوید گام به گام پیش میروید. در این صورت یک وبینار عالی را برگزار خواهید کرد.

 

پس از برگزاری وبینار داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید

برگزاری وبینار به شما این امکان را می دهد تا به اطلاعات جالبی در مورد ثبت نام کنندگان خود دسترسی پیدا کنید که این کار باعث می شود بتوانید بازخورد بگیرید و برای وبینار های آینده بهتر برنامه ریزی نمایید. مثلا بررسی کنید که چه کسانی در وبینار شما حضور داشته اند، اگر تعداد زیادی از نفرات جلسه را ترک کردند حتما بعدا به صورت نظرسنجی از آنها بازخورد بگیرید تا علت را جویا شوید.

داده ها و اطلاعاتی که از مخاطبان بدست می آورید مثل شغل و علاقه مندی مخاطبان شما، می تواند برای برگزاری وبینار های بعدی سرنخ بسیار خوبی باشد.

 

وبینار خود را مجددا مورد استفاده قرار دهید

کار مورد علاقه ما پس از برگزاری وبینارها، استفاده مجدد از محتوا است. می توانید همه مطالبی را که ارائه کرده اید، به قسمت های مختلفی برش دهید و به صورت پست در شبکه های اجتماعی منتشرکنید، یا به صورت مقاله در وب سایت خود منتشر کنید.

اگر جزو یکی از خانواده های آسان سمینار باشید می توانید وبینار خود را به صورت مقاله در برند پیج خود منتشر کنید.

حتی می توانید با استفاده از بازپخش وبینار خود، برخی از قسمت های آن را به صورت ویدئو کوتاه برش زده و در صفحه دیجیتال مارکتینگ خود قرار دهید. تا کسانی که حتی در وبینار شرکت نکره اند بتوانند بخش های مهمی از وبینار شما را ببینند و برای شرکت در وبینار های بعدی شما برنامه ریزی نمایند.

 

میزبانی بعد از اتمام اجرای وبینار

پس از اتمام زمان وبینار، اگر نتوانستید سوالات برخی از شرکت کنندگان را پاسخ دهید، می توانید آن ها را به  کانال یا گروه خود در شبکه های اجتماعی هدایت کنید تا سوالات خود را بپرسند و شما پاسخ دهید. این کار باعث احترام به آن ها و ایجاد روابط صمیمی تر و بهتر بین شما و مشتریانتان خواهد شد.

 

پیگیری بعد از برگزاری وبینار

در نهایت ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که با شرکت کنندگان خود ارتباط را حفظ کنید و پیگیری نمایید. می توانید لینک بازپخش وبینار را برای آنها ارسال کنید و آنها را به وبینارهای آینده خود دعوت کنید. این را به عنوان فرصتی در نظر بگیرید و از آنها بپرسید که آیا فکر می کنند محتوای شما برای آنها مفید است یا خیر.

حتی می توانید چک لیستی از موضوعات مختلف را برای انتخاب عنوان وبینار بعدی برای آن ها ارسال نمایید و بررسی کنید که چه عنوان و موضوعی را می خواهند دنبال کنند. سپس عنوان وبینار آینده خود را برپایه آمار بدست آورده برنامه ریزی و اجرا کنید.

 

سخن آخر

آسان سمینار ارائه دهنده پلتفرم وبینار آنلاین و مشاور آموزشگاه ها و موسسات مختلف برای برگزاری وبینار ها و کلاس های آموزش آنلاین است. نکته ای که در انتخاب بهترین پلتفرم برگزاری وبینار باید به آن توجه نمایید، بخش پشتیبانی ارائه دهنده بستر وبینار آنلاین است که در آسان سمینار شما با یک تیم حرفه ای پشتیبانی برای رفع هرگونه مشکل در برگزاری وبینار ها همراه خواهید بود.

در آسان سمینار با خیال راحت و آرامش به برنامه ریزی وبینار آنلاین برای پیشرفت مجموعه خود برنامه ریزی نمایید و یک وبینار آنلاین بی عیب و نقص و لذت بخش را تجربه کنید.

 

۰
۱۲
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید