درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

چند دلیل مهم برای انتخاب آسان سمینار

۰
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۷ دقیقه
چند دلیل مهم برای انتخاب آسان سمینار

چرا آسان سمینار؟

با داشتن بسیاری از ابزارهای موجود برای استفاده در برگزاری وبینارها و جلسات آنلاین، انتخاب یک پلتفرم ثابت و قدرتمند متناسب با تمام نیازها و خواسته های شما برای ارائه یک وبینار موفق یا ارائه انواع آموزش های آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد.

پس چرا برای انتخاب پلتفرم آموزش آنلاین، آسان سمینار را انتخاب کنید؟ چند دلیل و شاخص مهم وجود دارد که شما باید در انتخاب نرم افزار و پلتفرم آموزش آنلاین حتما به آن ها دقت کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید. در واقع می توان گفت اگر سرو کار شما با وبینار و آموزش آنلاین باشد، رمز موفقیت شما با انتخاب پلتفرم مناسب عجین می شود.

 

 کیفیت تصویر بالا در وبینار

اجرای وبینار، کار آسانی است حداقل از لحاظ تئوری. اما وقتی صحبت از کیفیت تصویر و وضوح می شود اوضاع پیچیده می شود، زیرا عدم وضوح و کیفیت پایین تصاویر در وبینار ها، باعث می شود کاربران جلسه و محیط آنلاین را ترک کنند.

برای اطمینان از اینکه شما بهترین تجربه مشتری را ارائه می دهید، از نرم افزاری استفاده کنید که وضوح تصویر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این ویژگی مهم در آسان سمینار میسر می باشد.

درست مانند انتخاب بستر وبینار، اتصال اینترنت شما نیز دارای اهمیت بالایی است. با استفاده از برنامه های تست سرعت، قبل از ورود به وبینار ها و جلسات آنلاین، از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید تا بتوانید از کیفیت بالای تصاویر در جلسات آنلاین لذت ببرید.

 

 

کنفرانس یا وبینار؟

هر بخش از نرم افزار کنفرانس آنلاین، نرم افزار وبینار آنلاین نیز است، اما هر نرم افزار وبینار، نرم افزار کنفرانس آنلاین نیست! با آسان سمینار می توانید جلسات آنلاین خود را برای میزبانی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ایجاد و سفارشی کنید.

 

یکی از ویژگی های بسیار مفید در این زمینه "ایجاد اتاق زیرمجموعه جلسه اصلی" است. وقتی وبینار یا کنفرانس آنلاین شما بخشی را شامل می شود که به همکاری نزدیک برخی مخاطبان بهم احتیاج دارد، اتاقهای زیرمجموعه واقعاً مفید واقع می شوند. می توانید مخاطبان خود را به چند گروه كوچكتر تقسیم كنید كه توسط خود شما یا به طور تصادفی توسط این ابزار انتخاب می شوند. به این ترتیب شرکت کنندگان می توانند هم در اتاق های زیر مجموعه و هم در جلسه اصلی حضور داشته باشند و از مطالب گفته شده استفاده نمایند.

 

نیازی به نصب نیست

اجرای وبینارها باید آسان باشد و همچنین دسترسی به آنها نیز باید به همان اندازه ساده و آسان باشد. به همین دلیل کاربران برای عضویت در یک اتاق وبینار در جلسات و کنفرانس های آسان سمینار نیازی به نصب نرم افزار یا اپلیکیشن خاصی در دستگاه موبایل یا سیستم کامپیوتری خود ندارند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که فقط روی لینک ورود به جلسه کلیک کرده و به جلسات آنلاین بپیوندند.

در صورت تمایل، شرکت کنندگان می توانند وبینار شما را از طریق لپ تاپ، سیستم کامپیوتری، تلفن های همراه، تبلت و تلویزیون های هوشمند مشاهده کنند. بنابراین در مورد نوع دستگاه انتخابی محدودیتی وجود ندارد.

تیم آسان سمینار بر پایه سادگی و راحتی کاربران برای دسترسی به وبینارها و آموزش های آنلاین بسیار اهمیت می دهد. به همین دلیل، برای میزبانی یک وبینار، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک اتصال اینترنت قوی و یک مرورگر است. لازم نیست نرم افزار را بارگیری و نصب کنید، تنها کاری که انجام میدهید بروز رسانی مرورگر است و سپس به راحتی میتوانید وارد جلسات شوید.

 

ویژگی های جذاب پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار

کاربران آسان سمینار برای جذابیت بیشتر وبینارهای خود و افزایش کارایی جلسات به ویژگی های جالب و جذاب بسیار زیادی دسترسی دارند. به لطف این ویژگی ها، میزبان های وبینارها می توانند به راحتی با شرکت کنندگان وارد روابط آموزشی، اقتصادی و تجاری بدون محدودیت زمانی شوند.

بیایید یک مسئله را با مثال بررسی کنیم. تصور کنید شما مدیر یک مجموعه هستید و می خواهید با استفاده از یک پلتفرم ثابت، امورات متعددی را برپایه آن برنامه ریزی و مدیریت کنید. ممکن است شما برای استفاده از نرم افزار چندین هدف داشته باشید: برگزاری و مدیریت جلسات، یادگیری ویژگی ها و بررسی فرصت های جدید و آموزش کارمندان، برگزاری کنفرانس با مدیران دیگر، برگزاری وبینار های آموزشی و انگیزشی و ... . به راحتی می توانید دریابید که هر هدف چالش های مختلفی را نشان می دهد و به ویژگی های متنوعی نیاز دارد.

برگزاری جلسات مختلف، مستلزم دسترسی آسان به نرم افزار و گزینه ها و ویژگی های مختلف برای ارتباط شرکت کنندگان با یکدیگر است. ویژگی تخته سفید در پلتفرم آسان سمینار همراه با طراحی اسلایدها نیز برای اهداف شما بسیار مفید خواهد بود. این ویژگی یکی از مهم ترین ابزارها برای برقراری ارتباط با شرکت کنندگان است.

 

 

ابزارهای تعاملی در آسان سمینار

بستر آموزش آنلاین آسان سمینار به شما امکان می دهد تا کنفرانس های ویدئویی و جلسات خود را تا حد ممکن تعاملی انجام دهید. با استفاده از تخته سفید چند کاربره، میزبان و شرکت کننده می توانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند یا از اسلایدها استفاده کنند. این یک ویژگی منحصر به فرد و بسیار جالب آسان سمینار است، زیرا می توانید جلسات خود را از وبینارهای کسل کننده و فقط گفتاری به جلسات جذاب تبدیل کنید.

نظرسنجی ها، آزمونهای آنلاین نیز بسیار تاثیر گذار هستند و می توانید با استفاده از این ویژگی ها فعالیت های هیجان انگیزی ایجاد کنید. در صورت تمایل، شرکت کنندگان می توانند میکروفون و دوربین خود را به اشتراک بگذارند و در جلسات وارد تعامل شوند.

در پلتفرم آسان سمینار فرصتهای مختلفی برای شخصی سازی در دسترس است: پنل مدیریتی شخصی آموزشگاه ها و موسسات برای مدیریت کلاس ها و جلسات و کاربران شرکت کننده در هر دوره، طراحی اسلایدها، افزودن اشکال یا متن در تخته سفید در صورت لزوم و سایر روشهای ویرایش به راحتی در دسترس است.

فایل ضبط شده جلسات نیز در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرد و کاربران به راحتی می توانند برای مرور جلسات و یادداشت نکات مهم نیز از آنها استفاده نمایند.

 

اجرای وبینار با آرامش خاطر از لحاظ امنیت

آرامش خیال، برای برگزاری یک وبینار امن، بدون نشت داده ها، دغدغه و سوال بسیاری از کاربران و مدیران مجموعه ها است، شما باید به دنبال یک بستر قابل اعتماد برای برگزاری جلسات مهم و خصوصی خود باشید. باید اطمینان حاصل کنید که سرورهای در اختیار ارائه دهنده بستر وبینار آنلاین، از امنیت بالا و درصد نفوذ پذیری بسیار پایینی برخوردار هستند.

پلتفرم آسان سمینار از ایمنی و حریم خصوصی داده های شما مراقبت می کند. همه چیز رمزگذاری شده و کنترل می شود، بنابراین امکان نشت داده وجود ندارد و در عین حال از بالاترین استانداردهای ایمنی تبعیت میکند. با خیال راحت می توانید جلسات امن وبیناری یا کنفرانس های آنلاین را در بستر آسان سمینار اجرا و مدیریت نمایید.

 

 

فرصت بی نظیر برای دیده شدن مجموعه شما در گوگل

آنچه پلتفرم آسان سمینار را از بقیه متمایز می کند، امکان داشتن یک بستر و پنل مدیریتی منحصر به فرد برای مجموعه ها است. وقتی می خواهید مشخصات و فعالیت های مجموعه شما در صفحات اول گوگل دیده شود و علاوه بر آن، جذب مخاطبان زیاد و درآمدزایی و سود دهی بالایی را تجربه کنید، همه این امور را بدون داشتن تخصص و دانش علم کامپیوتری برای طراحی سایت و ... به تیم آسان سمینار بسپارید.

 پنل اختصاصی آسان سمینار، دارای مولفه ها و امکانات بی شماری برای فعالیتهای مجموعه شما است، با یادگیری ساده ترین آموزش های تیم پشتیبانی آسان سمینار، حس تجربه مدیریت یک سایت اختصاصی و قدرتمند را خواهید داشت و شاهد تغییرات گسترده ای در کار و کسب خود خواهید بود. ما در آپارات، لینکدین و اینستا گرام با جذاب ترین ترفند های مدیریت آموزش آنلاین همراه شما هستیم.

 

مدیریت یکپارچه

یکپارچگی در پلتفرم آسان سمینار یکی از مهم ترین تمایزات است. تمامی جلسات داخلی آنلاین، کنفرانس ها و وبینارها و آموزش های آنلاین را می توانید برگزار کنید. علاوه بر آن از یکپارچگی داده های خود در پنل مدیریت لذت ببرید. تمام نیازهای شما در یک محیط به صورت یکپارچه قرار گرفته است و نیازی نیست برای یافتن اطلاعات کوچک و جزئی به دفترچه های یادداشت و فایل های اکسل خود مراجعه کنید زیرا همه اطلاعات کاربران شما در پلتفرم آسان سمینار موجود است.

یکپارچه سازی به شما این امکان را می دهد که از بسیاری از کارهای خسته کننده در فرآیند فروش جلوگیری کنید. بدون نیاز به کپی و جایگذاری ایمیل ها، یا پر کردن اطلاعات تماس در چند جای مختلف، شما می توانید برای دست یابی به اطلاعات کاربران و شرکت کننده های خود در کلاس ها و جلسات مختلف، به صورت تفکیک شده یا به صورتی یکپارچه، به راحتی از طریق پنل مدیریتی خود دست یابید.

 

حرف آخر

آشنایی با نرم افزار و پلتفرم برگزاری وبینار آنلاین یا آموزش های آنلاین که کاملا منطبق بر سلیقه و نیازها باشد، برای کاربران یک چالش بزرگ به نظر می رسد اما با یک تحقیق مختصر متوجه می شوید ساده تر از آن است که فکرش را می کردید.

برای انتخاب یک بستر مناسب برای آموزش آنلاین یا برگزاری وبینارها، خود را محدود به نیازهای فعلی نکنید. به آینده ای فکر کنید که مجموعه شما پیشرفت کرده و نیازهای گسترده ای دارد. بنابراین یک پلتفرم باید صفرتا صد نیازهای شما را برآورده کند.

 تیم آسان سمینار علاوه بر ارائه یک پلتفرم ایده آل، برای توانمند سازی مجموعه ها، آموزشگاه ها نیز برنامه های ویژه ای در نظر دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم مشاوره آسان سمینار در ارتباط باشید. از 1 تا 10 چه نمره ای به این مقاله می دهید؟ لطفا نظرات خود را در انتهای مقاله ارسال فرمایید.

 

۰
۰
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید