درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

نسخه جدید آسان سمینار

۶
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۲-۱۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
نسخه جدید آسان سمینار

 

 

برای کاربران عزیز آسان سمینار یک سورپرایز شگفت انگیز داریم. تیم آسان سمینار برای راحتی کاربران دیزاین جدید آسان سمینار رو طراحی و پیاده سازی کردند که در چند روز آینده این دیزاین فوق العاده در اختیارتون قرار خواهد گرفت.

 

برخی از تغییرات شگفت انگیز آسان سمینار

برای اطلاع کاربران عزیز از تغییرات نسخه جدید آسان سمینار به صورت خلاصه برخی موارد رو خدمتتون عرض می کنیم تا لحظاتی که در سایت هستید از کار با سایت خودتون لذت ببرید. چون هدف اصلی آسان سمینار راحتی کاربران و پیشرفت آن هاست و در این راستا برنامه ریزی های دقیق با اهداف بلند مدت انجام میشه.

 

موبایل فرمت

اولین و مهم ترین تغییر این هست که اولویت طراحی با فرمت موبایل انجام شده و دلیل این کار هم درنظر گرفتن وقت با ارزش کاربران هست حتی وقتی به لپ تاب یا کامپیوتر دسترسی ندارید و در حال راه رفتن یا انجام کارهای دیگر هستید و با آسان سمینار هم کار می کنید هیچ مشکلی نداشته باشید. در هر صورتی دیزاین سایت به هم نمیریزه.

 

مصرف اینترنت

 حتما درجریان هستید که این روزها با تعرفه های جدید اینترنت دیگه نمیشه زیاد وبگردی کرد! اما در مورد آسان سمینار اصلا نگران این موضوع نباشید چون سایت بسیار سبک و ساده طراحی شده که هم سرعت بالایی داشته باشه و هم مصرف اینترنت خیلی کمتری به کاربران تعلق میگیره. پس به راحتی در پروفایلتون کارهاتون رو با آرامش پیش ببرید.

 

 

تاریخ و ساعت

بیشتر اوقات در حین کار روز و تاریخ را فراموش می کنیم مخصوصا اوقاتی که قصد برنامه ریزی برای کارهای آینده داریم. اولین سوال این هست که امروز چندم ماه و یا چند شنبه ست! به جای اینکه از اطرافیان تاریخ و ساعت رو بپرسید به راحتی می تونید در بالای سایت آسان سمینار تاریخ و ساعت را مشاهده کرده و برای آینده برنامه ریزی انجام بدید.

 

جستجو پیشرفته

واقعا کار با سایت هایی که قابلیت جستجو ندارن و یا سایت هایی که جستجو پیشرفته ای انجام نمیدن و در خروجی مطالب مورد نیاز رو نشان نمیدن خیلی سخت و کسل کننده ست. تیم آسان سمینار به وقت و حوصله کاربران ارزش زیادی قائل هست برای همین جستجوی پیشرفته در بالای سایت قرار گرفته تا کاربران هرمطلبی که در سایت مورد نیاز هست به راحتی پیدا کنند.

 

گرافیک جذاب

به نظر من سایت ها هم مث آدم ها و اشیا و... زشت و یا زیبا هستن! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که برخی موارد وارد سایتی شدید و صفحات مختلف رو بازدید کردید و ناگهان متوجه میشید مدت زیادی گذشته و شما گذر زمان رو احساس نکردید! گرافیک زیبا و جذاب سایت یکی از دلایل مهمی هست که کاربران از بازدید سایت نه تنها خسته نمیشن بلکه با مشاهده هر صفحه لذت میبرند. هارمونی رنگ های زیبا و خاص در آسان سمینار هم دلیل این موضوع هست.

 

پروفایل کاربران

شاید یکی از دلایل بی حوصلگی بسیاری از کاربران زمانی که وارد سایت های مختلف می شوند عدم نظم و پیچیدگی زیاد سایت باشه و در این صورت کاربران دچار سردرگمی شده و فورا آنجا را ترک می کنند. آسان سمینار به این موضوع هم اهمیت زیادی قائل شده و پروفایل کاربران را با امکانات بسیار زیاد در عین حال ساده و جذاب طراحی کرده که همه کاربران به راحتی از پروفایل مدیریتی خود استفاده کنند و برای کلاس های آنلاین خود برنامه ریزی داشته باشند. حتی گاهی اوقات نگران شروع جلسه هستید که به موقع در کلاس آنلاین و یا وبینار شرکت کنید در بالای سایت قسمت "جلسات شما" جلساتی که درآن ثبت نام کردید نشون داده میشه و می تونید به راحتی و بی وقفه وارد جلسه بشید. حتی درقسمت اتاق جلسات با یک نگاه لیست جلسات رو مشاهده و مدیریت کنید. در آسان سمینار به همین سادگی منظم و آن تایم باشید.

 

بلاگ

قسمت بلاگ تغییرات بسیار اساسی داشته. در این قسمت ایونت ها و مقاله های پرطرفدار در کنار هر مقاله نشان داده میشه همچنین یک آپشن ویژه هم برای این قسمت اختصاص داده شده و آن هم زمان مورد نیاز برای خواندن مقاله هست که در ابتدای مقاله درج میشه و شما برای خواندن هر مقاله به راحتی میتونید زمان بندی و برنامه ریزی انجام بدید.

 

وبینار

بخش وبینار آسان سمینار فرصتی رو فراهم کرده تا در هر جایی که هستید از دانش و تجربه اساتید مختلف بهره مند بشید. در این قسمت وبینارهای مختلف و پرطرفدار قرارداده شده و شما می تونید دانش و اطلاعات خودتون رو در مورد مسائل روز دنیا بالا ببرید. حتی بسیاری از وبینار ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیره.

 

درآمد زایی

در ادامه سایت، تیم آسان سمینار برای افراد خلاق و دنبال کسب و کار با درآمد بالا یک قسمت ویژه اختصاص داده. آسان سمینار به افرادی که می خوان بیشتر دیده بشن و کسب و کارشون رو در فضای مجازی توسعه بدن و به قول گفتنی با یه حرکت از همه رقیباشون جلو بزنن برنامه های تخصصی داره و تا ستاره شدن اون هارو همراهی می کنه. اگه دراین مورد کنجکاو شدید حتما صفحات داخلی رو ببینید.

 

آمار

این قسمت یکی از افتخارهای آسان سمینار هست که آمار مشتریانی که به آسان سمینار اعتماد کردند و آمار وبینار ها و جلسات نشون داده میشه.

 

تیم آسان سمینار

در قسمت "آسان سمینار در یک نگاه" مختصری از تولد و تاریخچه آسان سمینار و دستاوردها نوشته شده تا کاربران عزیز درباره آسان سمینار اطلاعات کافی داشته باشند. اعضای تیم متخصص، گرم و صمیمی آسان سمینار هم برای آشنایی بیشتر در انتهای صفحه گذاشته شده.

 

سازمان هایی که به آسان سمینار اعتماد کرده اند

شاید یکی از مهم ترین قسمت هایی که میشه به یک مجموعه اعتماد کرد لیست مشتریان و سازمان هایی باشه که به آن مجموعه اعتماد کرده و همکاری کردند. شما هم اگر جز افرادی هستین که به این موضوع اهمیت میدید می تونین با خیال راحت به مجموعه آسان سمینار اعتماد کنید چون مجموعه آسان سمینار در کل کشور مشتریان به نام و معروفی داره که مدت هاست با ما همکاری می کنند و تیم ما با قدرت و انرژی هرچه بیشتر در خدمت این عزیزان هست.

 

در انتها شما هم اگه قصد دارین پله های موفقیت رو چند تا چندتا بردارین و از رقبا جلو بزنین به مجموعه آسان سمینار محلق بشید و با ثبت نام در سایت جز خانواده بزرگ آسان سمینار باشید و از کار با سایت و پلتفرم آموزش آنلاین لذت ببرید.

 

 

 

۰
۶
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید