درحال بارگذاری...
درحال بارگذاری...

جلسه دکتر هرمز هارطون با مدیر کل آموزش فنی حرفه ای

۶
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۱۰-۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۸ دقیقه
جلسه دکتر هرمز هارطون با مدیر کل آموزش فنی حرفه ای

جلسه مدیر کل آموزش سازمان فنی حرفه ای با مدیر عامل شرکت آسان سمینار دکتر هرمز هارطون به منظور تبریک سال نو میلادی به دکتر هارطون و تقدیر از زحمات ایشان و تیم آسان سمینار در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ برگزار شد. همچنین این جلسه به منظور بررسی عملکرد و خدمات آسان سمینار در راستای پیشبرد اهداف و خدمت به کشور، خصوصا استان آذربایجان غربی و همکاری با سازمان های بزرگی همچون سازمان فنی حرفه ای برگزار گردید.

 در ادامه آقای دکتر عباسی مدیر کل آموزش سازمان فنی حرفه ای بیان کرد:

"آموزشگاه های نوع ب" سازمان فنی حرفه ای با قدرت و صلابت در سطح کشور فعالیت دارند. با توجه به شیوع کرونا در دو سال گذشته تاکنون شاهد این بودیم که بیشتر آموزش ها به سمت مجازی شدن و استفاده از پلتفرم های آموزش آنلاین از جمله پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار که در اختیار ما قرار دادند پیش رفت.

 برای مثال جلسات استانداری، مدیران کل، شورای اداری و ... به صورت آنلاین برگزار شدند. باعث افتخار است که در این زمینه با آسان سمینار همکاری کردیم و از پلتفرمی که در اختیار ما قرار دادند نهایت استفاده را داشته ایم. سیاست های کلی سازمان فنی حرفه ای بیشتر به سمت خصوصی سازی در حال پیش روی است و در حال واگذاری ظرفیت ها در بخش اجرا هستیم. به عبارتی از این به بعد بیشتر به صورت ناظر و سیاست گذار فعالیت داریم که این امر در جهت توسعه پایدار و اصولی منابع انسانی است.

 در دو سال گذشته بعد از تغییر آیین نامه آموزشگاه های آزاد، فضای محدود و انحصاری را شکستیم و به این سمت رفتیم که به آموزشگاه های آزاد، فضا و بهای بیشتری بدهیم و تاکید ما بیشتر بر این مسأله هست که افراد با صلاحیت و قدرتمند ورود به کار و فعالیت داشته باشند و مهارت آموزی را در بخش خصوصی نهادینه و حمایت کنیم.

پشتیبانی، از طریق اعطای تسهیلات و واگذاری کارگاه های سازمان فنی حرفه ای بود که در مرحله اول بیش از 40 کارگاه  شناسایی و تعدادی از آن ها واگذاری شد. همچنین قصد ورود به بخش آزمون ها را داریم. در 40 سال گذشته ما یک مرکز بین کارگاهی داشتیم که همان شرکت برق منطقه ای آذربایجان غربی بود. در سال گذشته 50 مورد از صنایع بزرگ استان را به سمت همکاری با سازمان سوق دادیم. شرکت هایی مانند مارال صنعت، اروم تریلر، پتروشیمی ارومیه، سیمان ارومیه، آذر باتری، پاک‌اندیشان، نیروگاه های استان و بسیاری از صنایع دیگر. از شرکت آسان سمینار بابت همکاری با ما و ارائه بستری برای برگزاری رویدادها نهایت سپاس را داریم.

نکته‌ی دیگر حائز اهمیت این است که با وجود اینکه شدت همه گیری کرونا کمتر شده اما بسیاری از آموزشگاه ها همچنان تمایل دارند که به صورت مجازی آموزش‌های خود را ادامه دهند به عبارتی سعی بر این است که آموزش در فضای مجازی و یا فرآیند معرفی، ثبت نام و ... به صورت مجازی انجام می‌گیرد.

در ادامه دکتر هارطون به توضیح در مورد پتانسیل های موجود در آسان سمینار پرداخت. ایشان با بیان این موضوع که:

شرکت ما (آسان سمینار) یکی از اولین پلتفرم های آموزش آنلاین کشور بود که در زمینه وبینار و آموزش آنلاین کار خود را شروع کرد و مجوز نوع "ب" را اخذ کردیم. بیان این نکته حائز اهمیت است که از بین 54 شرکت، آسان سمینار یکی از 7 کاندیدی بود که موفق به اخذ مجوز نوع "ب"شد. این موفقیت مرهون زحمت دست‌اندرکاران سازمان فنی حرفه ای استان است.

همینطور ما اولین پلتفرمی بودیم که با کانون کشوری آموزشگاه‌های آزاد قرارداد همکاری بستیم. همچنین ما علاوه بر سازمان فنی حرفه ای، پنل هایی در آسان سمینار داریم که این پنل ها پتانسیل بالایی برای هم‌افزایی با سازمان دارند به عنوان مثال با شبکه تجارت و تعاون، دانش پژوهان شاهد کشور، اداره کل محیط زیست، فن بازار، پارک علم و فناوری و همچنین پنل هم افزایی همت، اتحادیه پیمان کاران کل کشور، پنل ترویج محصول سالم، و همینطور مرکز فرهنگی خانواده کارکنان ناجا همکاری داریم.

 تمام این سازمان هایی که نام بردیم نیاز به بستری برای مهارت آموزی دارند. سازمان فنی حرفه ای پتانسیل مهارت آموزی دارد و این پنل ها به مهارت اموزی نیاز دارند.

پتانسیل های موجود در آسان سمینار

آسان سمینار دارای یک سیستم مشارکت در فروش است. این سیستم می‌تواند به صورت اینترنتی تمام دوره ها و آموزش های آنلاین را به فروش برساند. یکی دیگر از کارهای مشترک سازمان با آسان سمینار برقراری ارتباط بین کارآفرینان و کارآموزان به صورت آنلاین است.

مشاوره آنلاین یکی دیگر از خدمات قابل توجه آسان سمینار است. به این معنی که اگر آموزشگاه های استان را مجهز به دانش بازاریابی کنیم و به آن ها در زمینه بازاریابی مشاوره بدهیم می‌توانند این دانش را در مراکز خود پیاده‌سازی کنند و به موفقیت برسند.

از پتانسیل‌های دیگر آسان سمینار میتوان به کانون دانشجویی را نام برد. در این راستا می توان دوره های مهارت آموزی برای دانش جویان علاقمند برگزار کرد. از مزایای این آموزش ها می‌توان به کم هزینه بودن، اجرا در زمان کم و قابل توسعه بودن اشاره کرد.

و در پایان سخنان دکتر هارطون، معرفی محصول جدید آسان سمینار به نام برند پیج توسط دکتر هرمز هارطون  و توضیح در مورد آن و اینکه چه تکنولوژی هایی در آن استفاده شده انجام شد. استفاده اموزشگاه ها از برند پیج یک راه حل برای بازاریابی عنوان شد.

و در آخر

لوح تقدیری از طرف آقای دکتر عباسی به نمایندگی از سازمان فنی حرفه ای به پاس فعالیت‌های آسان سمینار در زمینه آموزش آنلاین به دکتر هارطون تقدیم شد.

 

 

۰
۶
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید