درحال بارگذاری...

چگونه یک برند پیج داشته باشیم؟

برند پیج
آیکون
طول دوره
-- ساعت

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر چگونه یک برند پیج داشته باشیم؟

ایجاد برند پیج اختصاصی و نحوه استفاده از آن

برای دسترسی به یک برندپیج اختصاصی، ابتدا وارد لینک پیش ثبت نام سامانه برای برند پیج شده و اطلاعات موجود در این فرم را تکمیل کنید. توصیه ما این است که تا حد امکان اطلاعات را درست و دقیق کامل کنید. پس از تکمیل اطلاعات هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنید. برای مشاهده هزینه‌ها و پکیج‌های خدماتی می‌توانید به پکیج محصولات و خدمات مراجعه کنید و یا از آسان سمیناری‌ها بخواهید فایل آن را برای شما ارسال کنند.

صفحه ویژه برند با لینک اختصاصی

در صورتی که اطلاعات شما کامل باشد، مشاوران شرکت، برند پیج مختص شما را ایجاد و راه‌اندازی می‌کنند. حال شما یک صفحه ویژه برند دارید که لینک آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که اطلاعات ثبت‌نامی شما کامل نباشد و یا نیاز به تکمیل داشته باشد مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت و به شما در تکمیل اطلاعات کمک خواهند کرد. در این مرحله فقط اطلاعات تماس و شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌شود و اجبار و نیازی نیست که لوگو و یا پوستر طراحی شده داشته باشید.

پس از ایجاد برند پیج، لینک آن و دسترسیهای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما می توانید هر وقت که بخواهید اطلاعات خود را مجددا ویرایش کنید و لوگوی طراحی شده و پوستر‌ها را به پیج خود اضافه کنید، همچنین آموزش‌های لازم هم برای نحوه استفاده از برند پیج را به شما خواهیم داد.

با استفاده از برند پیج چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

اگر در این فکر هستید، حال که برند پیج و لینک جادویی آن را دارید چه کاری با آن می‌توانید انجام دهید بهتر است مقاله ۲۰ ایده کاربردی ناب برند پیج را مطالعه کنید. با توجه به امکاناتی که برند پیج دارد شما می‌توانید استفاده‌های متعددی از آن داشته باشید. دو نکته را حتما در ذهن داشته باشید:

  1.  خدمات ویژه برند پیج
  2.  برند پیج‌ها محدود هستند

نکته شروع پیشرفت شما در همین جاست شما باید سعی در معرفی و تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود کنید. بنابراین کافی است لینک برند پیج اختصاصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. یادتان باشد اینجا دیگر رقیبی وجود ندارد و رقبای شما دیده نمی‌شوند. البته که می‌توانید از مشاوران آسان سپهر دانش یاور کمک بگیرید همینطور در وبینارهای مختص برند پیج شرکت کنید.

 

 

آیا هزینه پرداختی قابل عودت می باشد ؟

بله. اگر یک برند پیج  دارید هر زمان که بخواهید هزینه شما بدون چون و چرا عودت داده می‌شود و برند پیج شما بسته خواهد شد با این کار جا را برای یک رقیب دیگر باز می کنید و فرصتی طلایی را از دست خواهید داد. زیرا این یک واقعیت است که لیست انتظار ما همیشه پر است و یک جای خالی را دیگران یک فرصت قلمداد می کنند.

بنابراین شما اکنون همه آن چه را که برای داشتن این ابزار شگفت انگیز دیجیتال مارکتینگ باید بدانید را در اختیار دارید پس منتظر چی هستید؟ فرم پیش ثبت نام برند پیج را تکمیل کنید. احتمالا رقبای شما خیلی معطل نخواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی آسان سمینار و شبکه‌های اجتماعی لینکدین و اینستاگرام با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با امید هم افزایی با شما

تیم آسان سپهر دانش یاور