به نظر شما جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز اقتصاد آنلاین چیست؟ و سوال مهمتر اینکه چرا افراد به دنبال ابزارهایی برای دیجیتال مارکتینگ هستند؟
اجازه بدهید قبل از معرفی برند پیج به یک موضوع بسیار مهم بپردازیم. با یک سوال کلیدی شروع میکنیم: هدف از طراحی سایت و بهینه سازی موتور جستجو، وبلاگ، راه اندازی شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، انتشار رپرتاژ آگهی و در کل دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ هدف اصلی این است که مشتری شما را ببیند، به پیام شما توجه کند، از شما خرید کند و در نهایت کل این کار هم برای شما سود آور باشد.
چه شما ارائه دهنده خدمات باشید و یا فروشنده کالا، ممکن است به این فکر بیفتید که از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید تا به این هدف دست یابید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تنوع زیادی دارند برای مشاهده لیست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و تعریف هر کدام می توانید به مقاله کانال های بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید.
برای این کار شما ممکن است اقدام به راه اندازی سایت کنید و مقدار زیادی انرژی صرف مذاکره با طراحان سایت، تولید محتوا و یا بهینه سازی موتور جستجو کنید و سپس با تولید محتوای مناسب سعی کنید سایت خود را در معرض دید مشتری قرار دهید. خیلی زود متوجه میشوید که طراحی سایت و پیاده سازی آن چالشهای مخصوص به خودش را دارد.
معمولا به دلیل رقابت بسیار زیاد این کار آنطور که فکر میکردید موثر واقع نمیشود یا این که دائما باید برای تولید محتوای متنی و تصویری سایت وقت بگذارید و هزینه کنید یکی دیگر از چالشهای طراحی سایت این است که نیاز به پشتیبانی و کمک افراد متخصص دارد.
دو تا از معروفترین شبکههای اجتماعی که اکنون در کشور برای دیجیتال مارکتینگ بکار میروند اینستاگرام و لینکدین هستند در حال حاضر ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال ایران از اینستاگرام استفاده میکنند. اینستاگرام ابزار بسیار خوبی است ولی برای این که بتوانید در آن دیده شوید و فروش داشته باشید باید زمان خود را صرف یادگیری و تمرین کنید یا هزینههای بالایی را برای تبلیغات بپردازید.
یکی از چالشهای این کارزمان زیادی است که باید صرف راه اندازی و بالا بردن اعتبار پیج اینستاگرام خود کنید. مشکل دیگری که وجود دارد رقابت بسیار سنگینی است که در اینستاگرام وجود دارد و نکته مهم دیگری که احتمال دارد با آن برخورد کرده باشید این است که رقبای شما به راحتی میتوانند از شما تقلید کنند و ایده ای را که بسیار به سختی بدست آوردهاید و اجرا کردهاید کپی کرده و اجرا کنند. شما به راحتی مزیت رقابتی خود را از دست میدهید.
چالش مهم دیگر محدودیتهایی است که ممکن است دولت برای فعالیت شبکههای اجتماعی ایجاد کند. یا تحریمهایی که این شبکههای اجتماعی برای کشور ما قائل میشوند. این دو مورد میتواند به شدت فعالیت کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد.
ممکن است بخواهید با انتشار آگهی تبلیغات در سایتهای رایگان و یا تبلیغات کلیکی در برخی سایتها دیده شوید، این کار هم معایب و مزایای خودش را دارد. در مورد رایگان بودن آن باید از خودتان بپرسید : کدام کار ارزشمند و پایدار را که منافع طولانی مدت داشته و هم رایگان بوده را دیدهاید؟ تقریبا هیچ کاری.
بنابراین چاپ آگهی رایگان یک فعالیت موقت و معمولا بی بازده است که بعضا آسیب جدی به برند شما وارد میکند.
تبلیغات کلیکی یا آگهیهای تبلیغاتی پولی هم هزینههای خودشان را دارند و بعضا شما در مقایسه با رقبایی که از شما هزینه بیشتری انجام دادهاند حرفی برای گفتن ندارید علاوه بر این انتشار آگهی در سایتها همیشه اعتماد مشتریان را جلب نمیکند و برند شما را ارتقا نمیدهد مشتریان ممکن است شما را افرادی فرض کنند که صرفا با تبلیغات سعی در جذب مشتری دارید.
به نظر شما آیا راهکار دیگری نیز وجود دارد؟ بله. یک راهکار مکمل دیگر نیز وجود دارد که شما در کنار همه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دیگر میتوانید از آن استفاده کنید این راهکار بر اساس یک ذهنیت نوآورانه ابداع شده است مفهومی به نام "اقیانوس آبی".
یعنی بجای رقابت سنگین در فضاهای وب و شبکههای اجتماعی، به آنچه خودتان دارید نگاه کنید و آنها را توسعه دهید. در واقع میخواهیم بگوییم به فرصت ها و پتانسیل هایی که همین الان در کسب و کار خود دارید نگاه کنید و آنها را تبدیل به فرصتهای درآمد زا و پولساز کنید. مشتریان قبلی خود را زنده کرده و مشتریان فعلی خود را وفادار کنید.
کاری کنید که مشتریان فعلی به مشتریان دائمی برای مجموعه شما تبدیل شوند و ارتباط خود را با شما قطع نکنند. در دنیای رقابت تنگاتنگ و نوسانات بازار اقتصاد امروز، شما نیاز دارید که خیلی سریع محصولات یا خدمات خود را بیشتر بفروشید. آیا این کار با صرفا با راه اندازی یک سایت و یا پیج اینستاگرم ممکن است؟ قطعا نه.
شما نیاز به یک کانال بازاریابی منحصر به فرد دارید که با سرعت هرچه تمام رشد کنید. نظر شما چیست؟
برای این که بتوانید این کار را انجام دهید ما برای شما یک پیشنهاد منحصر به فرد داریم ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به همه مسائل منفی نگاه میکنید و فکر میکنید پشت سر هر پیشنهادی یک حقه و فریب نهفته است بهتر است همین جا این مطالعه را تمام کنید و وقت خودتان را هدر ندهید.
این به معنی این نیست که شما نمی توانید این پیشنهاد را ارزیابی کنید اتفاقا بر عکس. ما توصیه میکنیم کاملا با دقت پیشنهاد ما را بررسی و ارزیابی کنید و حتما همه جوانب را بسنجید منظور ما این است که این کار را همراه با منطق و تفکر انجام دهید و نه با عینک بد بینی وسوء ظن.
بسیار خوب اگر هنوز همراه ما هستید اجازه دهید راهکار بسیار کارآمد و در عین حال ساده ای را خدمت شما معرفی کنیم: برند پیج
برندپیج یک ابزار بازاریابی دیجیتال به صورت یک صفحه اینترنتی که برای معرفی کسب و کار میتوان از آن استفاده کرد. این ابزار میتواند ویژگیهای یک کارت ویزیت، کاتالوگ، وبلاگ را تواما داشته باشد و برای مجموعههای مختلف جایگاه سئو در کلمات مختلف را مشخص نماید. کسب و کار در برندپیج به صورت کامل معرفی می شود و تمامی اطلاعات تماس و دسترسی به مجموعه در یک صفحه در کنار هم قرار میگیرند.
برند پیج در واقع یک صفحه اینترنتی است که وقتی مشتری شما، روی لینک آن کلیک کند و وارد آن شود، در دو صفحه نام و مشخصات شما و توضیحات مختصر و مفیدی را از کسب و کار شما ، یک پوستر یا ویدیو از پیام مشخصی که شما برای او دارید و همینطور تمام اطلاعات تماس و ارتباطات شبکه های اجتماعی شما را مشاهده میکند که به راحتی میتواند با شما در ارتباط باشد. به همین سادگی! ولی اگر در کارایی و قدرت این برند پیج شک دارید پیشنهاد میکنیم ۲۰ ایده کاربردی ناب برند پیج را حتما مطالعه کنید.
برندپیج، جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ، برای کسب و کارهایی که نیاز به معرفی کسب و کارشان و توسعه ارتباطات خود با مشتری دارند، یک صفحه اینترنتی با قابلیت و قدرت سئوی بالا می باشد که تمامی اطلاعات تماس و راه های ارتباطی را به صورت یکپارچه و راحت در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد. این ابزار برخلاف سایر ابزارها نیاز به دانش فنی یا تیم فنی نداشته و از پشتیبانی و آموزش و مشاوره برخوردار است.
برند پیج ابزاری است برای این که شما کسب و کار ، محصول ، خدمت و ارزش های اصلی خود را در حداقل محتوای متنی و تصویری به صورت دیجیتال معرفی کنید مثل یک کارت ویزیت و یا کاتالوگ
برند پیج ابزاری است برای این که پیام شفاف خود را مستقیم به دست مخاطب هدف برسانید و کاری کنید با شما تماس بگیرد
برند پیج یکی از جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که ارتباط سریع و راحتی را به مخاطب شما می دهد و چون در گوگل قابل جستجو می باشد مخاطب همیشه می تواند شما را پیدا کند
برند پیج یک ابزار تعامل شما با تیم برند پیج نیز هست که با آموزش و مشاوره و ایده پردازی به شما کمک می کنند در کسب و کار خود پیشرفت کنید
برند پیج ابزاری است برای معرفی خلاصه و متمرکز کسب و کار ، بازاریابی هدفمند ، ارباط سریع و راحت ، و رشد و موفقیت کسب و کارها در بازاریابی و فروش
سریع و کم دردسر: تمامی کارهای شما توسط تیم فنی و پشتیبانی صورت میگیرد و دردسر و درگیری با مسائل فنی و مدیریتی و ادمین گری برای شما ندارد. شما هیچ زمان و انرژی برای این قبیل کارها صرف نمیکنید و فکرتان درگیر نمیشود. برای استفاده از برندپیج کافیست سفارش داده و تحویل بگیرید.
کم هزینه : در مقایسه با خدماتی که توسط برندپیج به شما ارائه داده میشود هزینه بسیار مناسبی برای ان در نظر گرفته شده است.
تنوع بالا در روش های بازاریابی: توسط این محصول میتوانید با دهها روش بازاریابی کنید ( تمامی ایدهها و راهکارهای استفاده از برندپیج را به شما آموزش خواهیم داد)
سهولت در کاربری: این ابزار رابط کاربری بسیار سادهای داشته و دسترسی آن برای مشتری نیز راحت میباشد. اعمال تغییرات و مدیریت برندپیج نیز پیچیدگی خاصی برای کاربر ندارد.
پولساز: نرخ تبدیل بالایی دارد، به راحتی میتوانید با آن بازاریابی کرده و نسبت تماس به کلیک خود را افزایش دهید. هر چقدر تعداد تماسها بالا برود، قطعا سفارش و فروش هم افزایش خواهد یافت.
نوآور و جذاب: برندپیج جدیدترین ابزار بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری میباشد و اینکه شما از برندپیج استفاده میکنید برای مشتری نشان دهنده این است که شما یک کسب و کار به روز هستید زیرا این روزها تقریبا تمامی کسب و کارها پیج اینستاگرام دارند ولی برندپیج عامل ایجاد تمایز میباشد.
این ابزار دیجیتال مارکتینگ یک ابزار بسیار نوآور و جدید است شاید در ابتدا فکر کنید که بسیار شبیه به یک کارت ویزیت الکترونیک ( اگر با آن برخورد داشته اید ) و یا یک پیج اینستاگرام است ولی باید بگوییم اصلا اینطور نیست همانطور که یک ساعت مچی و یک اپل واچ فقط در ظاهر شبیه هم هستند و به مچ دست بسته می شوند ولی کاربردهای کاملا متفاوتی دارند.
یک برند پیج هم در ماهیت و هم در کاربرد بسیار با یک کارت ویزیت الکترونیکی و یا پیج اینستا تفاوت دارد. اگر بخواهیم ساده تر عنوان کنیم برند پیج یک مینی سایت است . یک سایت کوچک که می_تواند امکانات و قدرت مانور زیادی به شما بدهد بدون این که درگیر طراحی وب سایت و چالش_های آن شوید.
از آنجا که اکثر شما تا کنون حتما با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، طراحی سایت و یا بازاریابی محتوا سر و کار داشته و درگیر بودهاید، قطعا به دنبال این موضوع هستید که بدانید مزیت و منفعت منحصر به فرد یک برند پیج نسبت به سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ برای این که بتوانیم پاسخ شفاف و قانع کنندهای به شما عزیزان بدهیم از شما دعوت میکنیم که مقاله مقایسه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و برند پیج را مطالعه فرمایید.
تیم آسان سپهر دانش یاور با نام تجاری آسان سمینار در سه سال گذشته بر روی ایده های خلاقانه و نوآورانه زیادی کار کرده است. مفاهیمی مثل پلتفرم آموزش آنلاین، برگزاری وبینار، وبینار مارکتینگ، هم افزایی دیجیتال، همایش های آنلاین، مدیریت دیجیتال و آنلاین، دیجیتال مارکتینگ با برند پیج ها که تعدادی از این مفاهیم نوآورانه و خلاقانه هستند.
با توجه به تحقیقات بازار و مطالعاتی که انجام داده ایم شرکت آسان سپهر دانش یاور اولین و تنها شرکتی است که مفهوم برند پیج را در پلتفرم خود ارائه داده است. این محصول یکی از جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و یکی از بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال است که می تواند برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در جهت بازاریابی و برند سازی عمل کند .
با آرزوی هم افزایی با شما
تیم آسان سمینار
دیدگاه ها