درحال بارگذاری...

برند پیج، محصول جدید آسان سپهر دانش یاور

برند پیج
آیکون
طول دوره
-- ساعت

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر برند پیج، محصول جدید آسان سپهر دانش یاور

برند پیج چیست؟

هرکدام از شما مخاطبان عزیز که صاحب کسب و کاری هستید ممکن است بنا به دلایلی از جمله دیده نشدن توسط مخاطبین و مشتریانتان، از شرایط فعلی کسب و کار خود چندان راضی نباشید. حتما بارها این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده است که برای بهبود این شرایط چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ اگر در حال خواندن این متن هستید بسیار خوش شانس هستید، زیرا در ادامه می‌خواهیم ابزاری را به شما معرفی کنیم که دقیقا راه حلی برای این مشکل شماست.

این ابزار جدید دیجیتال، برند پیج نام دارد که می‌توان گفت ابزاری فوق‌العاده برای معرفی کسب و کارتان به بهترین شکل ممکن است. در واقع برند پیج به عنوان جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ، صفحه‌ای در اینترنت با لینک اختصاصی است که شامل تمامی اطلاعات تماس شما و  توضیحی مختصر  از کسب و کار شما می‌باشد. به عبارتی برند پیج اطلاعات مفیدی از کسب و کار شما در اختیار مشتری قرار می‌دهد و مشتریان شما به راحتی و تنها با یک کلیک می‌توانند به کلیه راه‌های ارتباطی با شما دست پیدا کنند. برای این که بدانید چطور یک برند پیج داشته باشید، روی آن کلیک کنید.

 

ویژگی‌های برند پیج

کاتالوگ ساده و سریع

شما در برند پیج یک جایگاه برای گذاشتن پنج پوستر دارید که می‌تواند یک معرفی سریع از کسب و کار شما انجام دهد. اولین پوستر هم توسط تیم آسان سپهر دانش یاور برای شما به صورت رایگان طراحی می‌شود. همچنین این کاتالوگ قابلیت ویرایش دارد یعنی می‌توانید هر زمان که بخواهید این پوسترها را ویرایش و به‌ روز رسانی  کنید.

ابزاری به مراتب بهتر از کارت ویزیت الکترونیک

آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر بخواهید تمام اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی خود را فقط با یک لینک به مشتری بدهید چه راهکاری دارید؟ یا اگر دوستان و مشتریان شما بخواهند شما را به دیگران معرفی کنند باید چطور این کار را انجام دهند؟ آیا تا به حال شده که مشتری به شما بگوید با شماره‌ای که از شما داشتم تماس گرفتم ولی پاسخگو نبودید؟ اگر یک نفر این حرف را به شما گفته است پس ده‌ها مشتری دیگر هم همین مشکل را داشته‌اند در برند پیج این اتفاق نمی‌افتد.

برند پیج همانند یک کارت ویزیت الکترونیک و چه بسا بهتر عمل می‌کند. به این صورت که مشتری با داشتن آن می‌تواند از راه‌های متعددی با شما تماس بگیرد و یاحتی پیام بگذارد. بنابراین هرگز مشکل گم کردن اطلاعات تماس شما را نخواهد داشت و در عین حال سراغ رقیب شما هم نمی‌رود.

 

 

استراتژی استخر خصوصی 

تصور کنید که با خانواده یا دوستانتان قصد دارید برای شنا به جایی بروید. فرض کنید دو گزینه پیش رو  دارید. به طور مثال یکی از این گزینه‌ها شنا در اقیانوس است و گزینه دوم شنا در استخر خصوصی. اگر بخواهید بین این دو گزینه یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام گزینه خواهد بود؟

موضوعی که ممکن است در مورد شنا در اقیانوس با شما مطرح نشود این است که اقیانوس پر از کوسه است. این دقیقا اتفاقی است که برای کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی می‌افتد. شما در شبکه های اجتماعی در کنار رقبایتان دیده می‌شوید در حالی که در برند پیج جایی برای رقبای شما نیست و مشتریان شما رقبای کسب  کار شما را نمی‌بینند و همین می‌تواند برگ برنده‌ای برای شما باشد. بنابراین گفته‌ها واضح است که انتخاب شما برای داشتن یک کسب و کار موفق و دیده شدن توسط مشتریانتان بهتر است گزینه دوم یعنی برند پیج باشد.

 

 

اگر دوست دارید بیشتر در مورد برند پیج بدانید می‌توانید فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید. مشاوران آسان سپهر دانش یاور در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.