درحال بارگذاری...

کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

۵
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۱۰-۱۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در معرفی حرفه و کسب و کار شما می باشد. امروزه به دلیل اتکا به فناوری، کارهایی که معمولا به صورت آفلاین انجام می گرفت، راه خود را به گوشی های هوشمند و رایانه های ما باز کرده اند. تا چند سال اخیر اغلب از کارت ویزیت های چاپی استفاده میشد در حالیکه امروزه کارت ویزیت های چاپی جای خود را به کارت ویزیت الکترونیکی یا دیجیتالی داده است.

در واقع هدف از طراحی کارت ویزیت الکترونیکی که یکی از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ می باشد، ایجاد یک فایل واحد، ساده و قابل اشتراک گذاری با تمام اطلاعات تماس شما است. بسیاری از ما در پلتفرم‌های زیادی از جمله لینکدین، توییتر، اینستاگرام و ... فعالیت داریم که اشتراک‌ گذاری همه آن ها در آن واحد ممکن است طاقت‌ فرسا باشد. اینجاست که کاربرد کارت ویزیت دیجیتالی به چشم می آید. به بیان دیگر کارت ویزیت دیجیتال در درجه اول به همین منظور ارائه شده است.

 برای کسب اطلاعات جامع تر در رابطه با کارت ویزیت الکترونیکی و مزایای آن به نسبت کسب و کار خود، پیشنهاد می کنیم به صفحه اختصاصی برند پیج مراجعه فرمایید.

اطلاعات یک کارت ویزیت الکترونیکی

  • اطلاعات شرکت / کارفرما و عنوان اصلی موقعیت یا حرفه شما
  • اطلاعات تماس و آدرس
  • لینک سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید
  • لوگوی شرکت یا تیم شما
  • مخاطبین رسانه های اجتماعی
  • لینک های پیگیری و کدهای تصویری، مانند کدهای QR (که به اطلاعات دیگر پیوند دارند)

کارت‌های ویزیت الکترونیکی پیشرفته ‌تر ممکن است شامل اطلاعات تماس شما به همراه تصویر، لوگوی شما، حتی مواردی مانند پست‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، لینک های وبلاگ، ویدئوهای نمایشی محصول و ... باشد.

انواع کارت ویزیت دیجیتال

کارت ویزیت الکترونیکی CRM

(CRM مدیریت ارتباط با مشتری )، در واقع نوعی کارت ویزیت پیامکی است که در آن کدهای اختصاصی به کار می رود. و اگر افراد کد اختصاصی را به سامانه مربوطه به صورت پیامکی ارسال کنند، تمام اطلاعات شامل خدمات، آدرس محل کار، شماره همراه، شماره ثابت و سایر مشخصات فرد را در تلفن همراه خود  دریافت می کنند. لازم به ذکر است که اطلاعات هر لحظه توسط صاحب کارت ویزیت الکترونیکی قابل ویرایش است.

کارت ویزیت دیجیتال USSD

کارت ویزیت USSD ، به این صورت است که در قالب شماره # عدد * فعال سازی می شود و مشتریان باید کد مخصوص کسب و کار خود را از این روش وارد نمایند تا هرگونه اطلاعاتی در مورد کسب و کارشان یا صاحب کسب و کار کارت ویزیت الکترونیکی، از جمله شماره ها، راه های ارتباطی، نظرسنجی و ... نمایش داده شود. همچنین در باشگاه مشتریان شماره تلفن مشتری ذخیره و ثبت گردد.

برند پیج

خالی از لطف نیست که بدانید برند پیج محصول جدید آسان سمینار نیز یکی از جدیدترین ابزار بازاریابی اینترنتی می باشد. این ابزار برای معرفی بهتر کسب و کار شما و معرف برند شما می باشد. در واقع می توان گفت عملکرد آن حتی از کارت ویزیت دیجیتال نیز بهتر است.

شما با داشتن این محصول یک صفحه ویژه برند خواهید داشت که تمام آن با تکنولوژی روز دنیا و با مفاهیم خلاقانه بازاریابی دیجیتال و با نگرش به کسب و کارهای بازار ایران کار شده است . برند پیج امکانات فوق العاده ای را برای برند سازی ، معرفی محصولات وخدمات ، بازاریابی ، سئو ، و فروش در اختیار شما قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت می توانید به صفحه پلن های برند پیج مراجعه کنید.

قیمت کارت ویزیت الکترونیکی

جهت خرید و استفاده از کارت ویزیت دیجیتال باید در سامانه مورد نظرتان ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. پس از ثبت نام با مطالعه کامل شرایط و امکانات هر پنل می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید. شما  با خرید پنل اس ام اس مورد نظر خود می‌توانید به سیستم  پاسخگوی خودکار دسترسی پیدا کنید و به صورت  نامحدود کد CRM اختصاصی به صورت رایگان داشته باشد.

 با خرید پنل مورد نظر خود در ادامه هم توانید از خدمات آن بهره ببرید. به طور مثال از طریق پنل پیامک می توانید پیام های خود را به صورت انبوه ارسال کنید و با دادن یک ارزش افزوده از مشتری بخواهید که به طور مثال عدد 1 را به سامانه پیامکی شما ارسال کند. با این کار شما به صورت هدفمند یک بانک شماره از مشتریان خود خواهید داشت که می توانید از آن برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید.

 آسان سمینار به منظور توانمندسازی و رونق کسب و کار شما، با در نظر گرفتن نوع کسب و کارتان و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، ایده های به روز و برتر پیشنهاد می نماید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با کارت ویزیت الکترونیکی می توانید با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده خدمات و وبینارهای ارائه شده توسط این مجموعه می توانید به آدرس صفحه اینستاگرام و یا لینکدین آسان سمینار مراجعه نمایید.

با آرزوی هم افزایی با شما

تیم آسان سمینار

 

 

۱
۵
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: سید جواد نظام
۱۴۰۱-۱۱-۲۰
۱۲:۲۲:۰۹
سلام من هنوز استفاده نکردم از پلتفرم شما ولی ظاهری اسان و ورودی راحت داشت