درحال بارگذاری...

فونداسیون ارتباط با بیمار( ایجاد ارزش دریافت شده)

آسان دنتال - دکتر هرمز هارطون
آیکون
طول دوره
-- ساعت

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر فونداسیون ارتباط با بیمار( ایجاد ارزش دریافت شده)

این وبینار به پایان رسیده است.

پس از ثبت نام، با کلیک بر روی تب جلسات میتوانید بازپخش وبینار را مشاهده کنید.

 

فونداسیون ارتباط با بیمار
زیر ساخت های ارزشمند سازی خدمات در مطب و کلینیک

در این درس یک و نیم ساعته در مورد این صحبت می کنیم که شما به عنوان یک دندانپزشک یا مدیر کلینیک چطور می توانید کاری کنید که قبل از این که بیمار شما را ببیند متوجه ارزشمندی خدمات شما بشود .

این کار مستلزم رعایت نکات و ایجاد زیر ساخت هایی است که در این وبینار با شما در میان می گزاریم .

اولین ارتباط بیمار با شما همیشه قبل از دیدار شما با بیمار اتفاق می افتد . حتی پیش از آنکه به مطب یا کلینیک شما مراجعه کند

اگر شما بتوانید قبل از این که بیمار شما را ببینید ارزش دریافت شده بالایی ایجاد کنید

بیماران راحت تر به شما اعتماد می کنند

راحت تر طرح درمان های شما را می پذیرند

راحت تر هزینه ها را پرداخت می کنند

راحت تر پروسه درمان و زمان را تحمل می کنند

راحت تر شما را به دیگران معرفی می کنند

سرفصل ها :

  • تعریف و شفاف سازی مفهوم ارزش دریافت شده

  • سه اهرم اصلی برای ایجاد ارزش دریافت شده

  • راهکارهای کاربردی و عملی ارزشمند سازی خدمات کلینیک و مطب

  • راهنمای عملی و کارآمد برای تعامل با دنیای مجازی در جهت افزایش ارزش دریافت شده




مدرس :

دکتر هرمز هارطون

دندانپزشک با بیش از 20 سال سابقه کار و مدیریت در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی

مترجم کتاب پرسش های دشوار پاسخ های عالی

مولف کتاب دندانپزشکان بدون مرز

موسس پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار

برگزار کننده سمینارهای کسب وکار

مشاور بیش از 50 کسب و کار موفق در زمینه های مختلف