درحال بارگذاری...

هزینه تزریق ژل لب

کلینیک پوست مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان
آیکون
طول دوره
-- ساعت

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر هزینه تزریق ژل لب

عوامل موثر در هزینه تزریق ژل لب

 

همراه با نمونه کارهای تزریق ژل لب

خانم دکتر ریما سرحدیان پزشک فعال درزمینه پوست، مو، زیبایی در این ویدیوی کوتاه چند دقیقه ای پرسش پر تکرار شما عزیزان را پاسخ می دهد

برای مشاهده ویدیو روی گزینه "جلسات" کلیک کنید و سپس "باز پخش" را بزنید.

 

قیمت تزریق ژل لب به چه عواملی بستگی دارد

حجم ژل مصرفی

حجم لب اولیه شما و مدل درخواستی شما به پزشک کمک می کند تا تخمین بزند چه مقدار ژل برای شما لازم است تا مدل مورد نظر در لب های شما شکل‌ بگیرد.

برند ژل لب که شما انتخاب می کنید

در بازار امروزی برندهای بسیار متنوعی از ژل ها وجود دارد که قیمت این ژل ها متفاوت بوده و به فاکتور های متعددی بستگی دارد.

  • آیا برند ژل مجوز دار هست یا خیر؟
  • آیا ژل مصرفی مخصوص لب هست یا خیر؟
  • ژل تزریق لب مورد استفاده ساخت کدام کشور هست؟ طبیعتاً  ژل تزریق لب کره ای و فرانسوی هم قیمت نمی باشند.
  • لیدوکائین دار هست یا خیر؟

 

دستمزد پزشک

طبیعتاً تزریق ژل لب مثل تزریق آمپول عضلانی نیست یعنی اگر فردی علم تزریق آمپول عضلانی را بداند به راحتی می تواند این کار را انجام دهد ولی در تزریق لب داشتن علم آکادمیک به تنهایی کافی نیست تزریق ژل لب آمیخته ای از علم و هنر است و به همین خاطراست که دستمزد پزشکان در تزریق ژل لب متفاوت می باشد.

 

محل فعالیت پزشک زیبایی

با توجه به این که هزینه های مطب بر روی هزینه بیماران سر شکن می شود و از آنجایی که هزینه نگهداری، اجاره، خرید مطب و حقوق پرسنل و .‌‌.. در شهر های بزرگ و کوچک یکسان نبوده و این هزینه در شهر های بزرگ بیشتر از یک شهرستان کوچک خواهد بود‌ هزینه تزریق ژل لب یا هر خدمت پوست مو زیبایی دیگر هم قطعا تفاوت خواهد داشت.

 

نمونه کارهای تزریق ژل لب خانم دکتر ریما سرحدیان

خانم دکتر ریما سرحدیان، یکی از بهترین دکتر های تزریق ژل در ارومیه در نمونه کارهایی که در قسمت دوم ویدیوی هزینه تزریق ژل مشاهده می کنید نکات مهمی را درمورد هزینه تزریق ژل لب با نشان دادن عکس های قبل و بعد نمونه کارهای تزریق ژل لب که از بیماران مطب ایشان در ارومیه می باشند را نشان می دهد و نکات مهمی را مربوط به هزینه تزریق روی نمونه کارها توضیح می دهد  بدیهی است هزینه تزریق ژل لب در ارومیه با هزینه این کار در کلینیک های پوست مو زیبایی دیگر متفاوت خواهد بود.

ریما آکادمی

پوست، مو و زیبایی

شماره های تماس :

۳۳۳۴۳۷۹۷۹ - ۰۴۴

۳۳۳۴۳۸۹۸۹ - ۰۴۴

۰۹۱۴۱۴۸۷۲۴۱