درحال بارگذاری...

مهم‌ترین مزایا و منافع برند پیج برای کسب و کارها

برند پیج
آیکون
طول دوره
-- ساعت

متاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد

تصویر مهم‌ترین مزایا و منافع برند پیج برای کسب و کارها

در عصر دیجیتال، استفاده از برندپیج ضروری است تا تمام جزئیات تماس خود را در یک نمای راحت به اشتراک بگذارید. صفحات برندپیج به راحتی به اشتراک گذاشته می‌شوند و برای جمع‌آوری تمام حساب‌ها و جزئیات تماس شما در یک نمای واحد عالی هستند. در واقع هدف از ایجاد یک برند پیج، کمک به شما در ارتباط با مشتریان و معرفی کسب و کارتان است.

بسیاری از ما در پلتفرم‌های زیادی (لینکدین، توییتر، اینستاگرام و موارد دیگر) فعالیت داریم که اشتراک‌گذاری همه آن جزئیات در یک زمان، ممکن است طاقت‌فرسا باشد. اینجاست که برند پیج به میان می‌آید. هدف برندپیج ایجاد یک فایل واحد، ساده و قابل اشتراک گذاری با تمام اطلاعات تماس شما است. به این ترتیب، مخاطب هیچ مشکلی برای دنبال کردن حساب شما در رسانه های اجتماعی یا تماس با شما ندارد.

مهم‌ترین مزایا و منافع برند پیج برای کسب و کارها

  • ارائه اطلاعات جامع و مفید از کسب و کار شما

برند پیج شامل معرفی شما و کسب و کارتان و همه اطلاعات لازم از جمله آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی که در آن فعالیت می‌کنید، است و همه این اطلاعات را یکجا و به صورت مرتب و یکپاچه در یک قالب به مخاطب ارائه می‌دهد. این باعث جذب مخاطب می‌شود زیرا کار را برایشان بسیار راحت می‌کند و لازم نیست زمان زیادی را برای آشنایی با کسب و کار شما صرف کنند.

  • رسیدن به صفحه اول گوگل

برند پیج با ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند که با اسم برند خود در صفحه اول گوگل دیده شوید. بنابراین برند پیج به بهینه سازی موتور جستجو کمک می‌کند.

  • دامین اتورینتی و پیج اتوریتی

برند پیج یک جایگاه قوی برای بالا بردن قدرت سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل است. 

  • هم افزایی یعنی به اشتراک گذاشتن منابع برای برداشت منافع

برند پیج با استفاده از قدرت هم‌افزایی باعث افزایش بازدید و بهبود سئو سایت شما می‌شود. به عبارت دیگر این هم‌افزایی هم در برندسازی و هم در جذب مشتریان و فرصت‌ها تاثیر بسزایی دارد

  • کم‌هزینه

هزینه ایجاد یک برند پیج در مقایسه با سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار کمتر است و این بسیار به نفع شماست. با یک هزینه کم می‌توانید از این ابزار قدرتمند برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید.

  • کاربری ساده و بدون دردسر

یکی دیگر از مزیت‌های برند پیج هم نحوه ایجاد و ثبت‌نام راحت آن است و هم اینکه چالش‌هایی مانند استخدام نیرو برای طراحی سایت و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی و آموزش تخصصی را ندارد.

  • مطابق با تکنولوژی روز دنیا

صفحات برند پیج برای انواع کسب و کارها و مطابق با نیاز هر کسب و کار و با استفاده از تکنولوژی‌های روز طراحی و آپدیت می‌شوند.

سخن آخر

با توجه به موضوعات مطرح شده در این مقاله می‌توان گفت هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و جذب هرچه بیشتر مشتریان و مخاطبانش نیازمند ابزاری همچون برند پیج است. اگر شما هم به این نتیجه رسیدید و قصد دارید برای خود یک برند پیج ایجاد کنید زمان را از دست ندهید. همین حالا می‌توانید با مشاوران ما در آسان سمینار تماس بگیرید و در جهت ایجاد برند پیج برای کسب و کارتان اقدام کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌تواند به مقاله چگونه یک برند پیج داشته باشیم مراجعه کنید.

تیم آسان سمینار همواره آماده خدمت رسانی و کمک به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه برند پیج و نحوه ایجاد آن، می‌توانید با مشاوران ما در آسان سمینار یا وبلاگ برند پیج مراجعه بفرمایید.