درحال بارگذاری...

مهارت های هفتگانه کامپیوتر (ICDL) - ساعت 22 الی 21

پرنیان افکار ارومیه
آیکون
طول دوره
-- ساعت

متاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد

تصویر مهارت های هفتگانه کامپیوتر (ICDL) - ساعت 22 الی 21

کلاس آموزش ICDL برای همه

جای خالی این آموزش ها آنجا احساس می شود که در آینده ای نزدیک بسیاری از متقاضیان استخدام، از کار کردن با نرم افزارهای تخصصی شغل خود عاجز می مانند. چرا که با اصول و پایه کار با کامپیوتر و نرم افزارهای رایانه ای به خوبی آشنا نشده اند.

در این موارد، افراد با خودآموزی سعی می کنند تا این مهارت ها را یاد بگیرند. که این روش آموزشی گاهی ممکن است به صورت ناقص اتفاق بیفتد و یا مدت زمانی که برای یادگیری صرف می شود ، طولانی و خسته کننده شده و به نوعی باعث از دست رفتن انگیزه در شخص گردد. در اینجا وظیفه آموزشگاه ها و مؤسسات آموزشی است که با برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این زمینه ، همچون دوره ICDL ، این خلأ آموزشی را جبران نمایند.

شخصی که دوره ICDL  را پشت سر می گذارد ، به نوعی پایه و زیر بنای اصولی برای آموزش نرم افزارهای تخصصی مرتبط با شغل و تحصیل خود را فراهم می آورد. در واقع باید گفت دوره ICDL دانش عمومی کامپیوتری را هدف قرار داده است و در طول دوره سعی بر تقویت و آموزش اصولی و گام به گام این دانش توسط اساتید مجرب حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات شده است.

تجربه چند ساله به ما نشان می دهد که افراد حاضر در دوره های آموزش ICDL تا چه حد مسیر دست یابی به اهداف خود ، در حوزه کامپیوتر را هموارتر نموده اند. همچنین در انتهای دوره ICDL ، خدمت تمامی دانشپذیران که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند ، مدرک آموزش کارکنان دولت  ارائه می گردد. این مدرک معتبرترین مدرک در استخدام های دولتی  بوده و بسیاری از شرکت خصوصی نیز در جذب نیروهای خود خواهان ارائه این مدرک از سوی متقاضی کار می باشند.