درحال بارگذاری...

مصاحبه باآقای دکتر کریمی

هلدینگ ارتباطات و هم افزایی همت
آیکون
تعداد جلسات
۵
آیکون
تعداد ظرفیت
۵۰

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر مصاحبه باآقای دکتر کریمی

هم افزایی هولدینگ همت با رمز ارزها و پلن آپ

 

سینرژی یا هم افزایی

هم افزایی کنش دو یا چند ماده بر یکدیگر است که جمع اثرات آن از تک تک آن ها بیشتر باشد. در واقع هم افزایی باعث افزایش اثرمی گردد که در این راستا هولدینگ هم افزایی همت با تشکل از ۸۸ کنسیرسوم تخصصی و با استفاده از سینرژی توانسته است بسیاری از آرمان های ملی را عملی سازد.

هولدینگ هم افزایی همت برای کسب و کار هایی که به تنهایی فعالیت می کنند و در زمینه کاری خود موفقیت کمی داشته اند با استفاده از هم افزایی باعث پیشرفت و رشد و بقا این مجموعه ها شده اند.

اینبار هولدینگ همت از جناب آقای دکتر کریمی برای گره گشایی از مسائل و مشکلات بسیاری از کسب و کار های سرگردان دعوت به عمل آورده است. جلسا هم افزایی هولدینگ همت هر هفته روز های پنجشنبه در پلتفرم وبینار آنلاین آسان سمینار برگزار می گردد.

 

هولدینگ آران و حوزه فعالیت آن تحت نظر آقای دکتر کریمی

شرکت سیال ثامن

آقای سید حسن کریمی دانشجوی دکتری آینده پژوهی و مدیرعامل هولدینگ آران هستند. هولدینگ آران مجموعه ای از شرکت های فنی و مهندسی هستند که یکی از شرکت های بزرگ در این هولدینگ متعلق به شرکت سیال ثامن می باشد در این شرکت حدود ۳۰۰ نفر مهندس، کارشناس ارشد و دکتری در سطح کشور مشغول به کار هستند. فعالیت عمده این شرکت مربوط به نقشه برداری، فعالیت های مربوط به سیالات و فعالیت های مربوط به آب و فاضلاب می باشد.

 

شرکت فاطر

یکی دیگر از شرکت های عضو هولدینگ آران و تحت نظارت آقای دکتر حسن کریمی، با نام شرکت فاطر می باشد که مربوط به برنامه نویسی و طراحی سامانه های تحت وب و سیستم عامل های اندروید و سایر سیستم عامل ها فعالیت دارند. این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت دارد و مهندسین بسیاری در این شرکت فعال هستند.

 

شرکت مشاوره آران

شرکت دیگر تحت نظارت هولدینگ آران و آقای دکتر حسن کریمی، با نام مرکز مشاوره آران می باشد که از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت نموده است این مرکز در زمینه طرح توجیهی و مشاوره کسب و کار فعالیت می نماید. این شرکت در زمینه تحقیق بازار و آینده نگری استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک و .. بسیار حرفه ای هستند.
مرکز مشاوره آران رتبه ب1 از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاران بانکی دریافت نموده است. همچنین مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی از وزارت کار دریافت نموده است.

 

شرکت شتاب دهنده ملی آران

یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه هولدینگ آران تحت نظارت آقای دکتر حسن کریمی، شرکتی با نام تجاری شتاب دهنده کسب و کار آران است که نام کامل آن با عنوان شرکت شتاب دهنده بین المللی آران ثبت گردیده است. این مجموعه حاوی ۶ استارتاپ فعال می باشد.

 

کانون مشاوران چیست؟

کانون مشاوران، کانونی است که براساس بخشنامه مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است. این کانون مرجع رتبه بندی مشاوران سرمایه گذاری سطح کشور است و به عنوان مهم ترین مرجع در بخش خصوصی محسوب می شود. اما در بخش دولتی سازمان برنامه وبودجه وظیفه رتبه بندی را برای مشاوران انجام می دهد.    

 

فعالیت شتاب دهنده های هولدینگ آران

شتاب دهنده ها، شرکت های سرمایه گذاری هستند که فقط روی استارتاپ ها در مراحل اولیه شکل گیری آن استارتاپ سرمایه گذاری می کنند. چنین استارتاپ هایی تحت پوشش یک شتاب دهنده قرار می گیرند و شتاب دهنده ها علاوه بر سرمایه گذاری، بخشی از خدمات دیگر را نیز به استارتاپ ها ارائه می دهند و برخی از سهام شرکت را نیز دریافت می کنند.

شتاب دهنده ها و استارتاپ ها معمولا فضای کار اشتراکی دارند، همچنین خدماتی از جمله مشاوره یا مربی گری را از طرف شتابدهنده ها دریافت می نمایند. همچنین آموزش مهارت های کسب و کار و مهارت های مدیریتی نیز به استارتاپ ها ارائه می گردد.

 

گرین رندر از جمله استارتاپ های شتاب دهنده آران

فعالیت این استارتاپ در زمینه ساخت ابر رایانه یا سوپر رایانه هایی است که برای محاسبات و پردازش های سنگین و دقیق از آن استفاده می شود. کاربرد های این نوع ابر رایانه ها بسیار گسترده هستند از جمله پردازش فیلم های دوربین های مداربسته راهنمایی رانندگی که اگر تعداد آن ها زیاد باشد نیاز به سرور ها و ابر رایانه های بسیار قوی دارد تا بتواند با موفقیت پردازش ها را انجام دهد.

از دیگر کاربرد های دیگر این ابر رایانه ها شبیه سازی پروژه های مهندسی و هوش مصنوعی چند بعدی و غیره می باشد که نیاز به پردازش های سنگین دارد.

از جمله مشکلات این استارتاپ، پیک کاری و یا بازه زمانی محدود برای فعالیت این مجموعه است که معمولا در پایان ترم ها پیک کاری این مجموعه افزایش می یابد و در ابتدای ترم کاهش می یابد. برای رفع این مشکل و استفاده از تمام پتانسیل این مجموعه بحث رمز ارز ها و پلن آپ توسط آقای دکتر حسن کریمی مطرح گردید. با استفاده از رمز ارزها استفاده از پتانسیل ۱۰۰ درصد ابر رایانه ها صورت گرفت و توسط این کار ۱۰۰ درصد سرمایه به مجموعه برگشت.

 

تفاوت ماینر ها با رمز ارز گرین رندر  

تفاوت اصلی ماینر ها با رمز ارز ها در تعداد رمز ارزی است که استخراج می کنند. بهترین ماینر ها غالبا قادر به استخراج نهایتا 2 تا 4 رمز ارز هستند و بسیار محدود است. در دنیا حدود ۴۰۰۰ رمز ارز وجود دارد. اما سیستمی که توسط آقای دکتر کریمی و مجموعه شان تولید شده هیچ محدودیتی در استخراج رمز ارز ندارند و تعداد نامحدودی رمز ارز را می توانند استخراج کنند. همچنین سیستم به صورت هوش مصنوعی بهینه ترین رمز ارز را در آن بازه زمانی استخراج می نماید.

از دیگر قابلیت های این مجموعه استفاده بهینه از مصرف برق است که به شدت مصرف برق را کاهش می دهد. سیستم مجموعه آقای دکتر کریمی ۰.۱ میانگین مصرف برق ماینر ها را دارد که در ورژن جدید نیز این مصرف دوچندان کاهش یافته است.

 

سایر استارتاپ های مجموعه آران جناب آقای دکتر کریمی

  • استارتاپ AR trader جهت استخراج رمز ارز و بهینه سازی رمز ارز ها
  • استارتاپ قلک جهت سرمایه گذاری جمعی ( جمع سرمایه های خرد و تبدیل آن به سرمایه کلان )
  • استارتاپ darshat آموزش کارآفرینی به کودکان و نوجوانان به صورت حضوری و آنلاین
  • استارتاپ استخر رمز ارز
  • استارتاپ رپولاریتی جهت پلتفرم بازی سازی
  • استارتاپ پلن آپ به عنوان سامانه و پلتفرم مشاوره کسب و کار

 

دیدگاه آقای دکتر کریمی درباره هم افزایی و هولدینگ همت

از دیدگاه آقای دکتر کریمی هم افزایی و سینرژی تاثیر بسیار زیادی برای مجموعه ها و کسب وکار ها دارد. هولدینگ همت نیز یک مجموعه بزرگ که در عمل، هم افزایی را برای بسیاری از مجموعه ها فراهم آورده است و این امر پیشرفت بسیار چشمگیری را برای کسب و کار های متنوع فراهم آورده است.  

 

تاثیر هولدینگ همت برای مجموعه آران آقای دکتر کریمی

آشنایی با هولدنیگ همت برای مجموعه آران بسیار مفید بوده است از جمله این که چندی از سرمایه گذاران به این مجموعه و رمز ارز اضافه گردیده است. همچنین شرکت سیتکس یکی از شرکت های فعال در زمینه رمز ارز است که از طریق هولدینگ همت باب آشنایی برقرار شده و صحبت های اولیه برای مشارکت های بیشتر و فعالیت های بیشتر برقرار گردیده است.

 

همکاری هولدینگ آران با هولدینگ همت

  • مشاوره کسب و کار و کارآفرینی
  • رمز ارز و پردازش سریع
  • سامانه پلن آپ