درحال بارگذاری...

رونمایی از جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ کشور

برند پیج
آیکون
طول دوره
-- ساعت

متاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد

تصویر رونمایی از جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ کشور

همایش رونمایی از جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ (برند پیج) با حضور جمعی از بزرگان، اساتید، مسئولان استانی و صاحبان کسب و کارها در سالن خیرین بیمارستان امید ارومیه برگزار شد. دکتر هرمز هارطون مؤسس آسان سمینار، مدیر عامل شرکت آسان سپهر دانش یاور، دانش آموخته دوره‌های مدیریت حرفه‌ای کسب و کار مدیریت چابک و تحلیل کسب و کار در این جلسه با بیانی روشن، به  معرفی برند پیج و همچنین مفاهیم و نگرش‌های جدید و به روز بازاریابی که این ابزار قدرتمند بازاریابی، بر اساس آن‌ها شکل گرفته است، پرداخت. در ادامه به مرور خلاصه‌ای از سخنان دکتر هارطون می‌پردازیم.

 

چکیده‌ای از سخنان دکتر هرمز هارطون

این روز‌ها با تغییرات چشمگیر و سریعی روبه رو می‌شویم که ممکن است حتی برای کسب و کارها تهدید کننده نیز باشند. در این میان همه‌گیری کرونا نیز باعث شد که این تغییرات سرعت و شتاب بیشتری بگیرد. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این سه سال شاهد آن بودیم، پروسه دیجیتال شدن بیشتر کسب و کارها بود. به این صورت که اکثر کسب و کارها از جمله کسب و کارهای مربوط به آموزش، مشاوره، مدیریت و فروش مجبور به انتقال جلسات، کلاس‌ها و سمینارهای خود در بستر اینترنت شدند.

شرکت آسان سپهر دانش یاور در مرداد سال ۱۳۹۸ قبل از کرونا، اولین شرکت ثبت شده کشور با موضوع فعالیت ارائه پلتفرم آموزش آنلاین و برگزاری وبینار و همایش آنلاین  است که تحت برند آسان سمینار فعالیت می‌کند. اما می‌خواهیم در ادامه توضیح دهیم که هدف از تاسیس شرکت آسان سمینار چه بود؟

 

معرفی آسان سمینار

تیم ما در آسان سمینار با  صرف ساعت‌ها تلاش تیمی توانسته است، با ارائه بهترین امکانات و خدمات، بستری مهیا کند که همه افراد بتوانند با استفاده از پلتفرم آسان سمینار وبینارها، کلاس‌های آموزشی و دوره‌های خود را بدون کمترین مشکلی برگزار کنند. از مسئولین، مدیران، ارگان‌ها و سازمان‌ها انتظار می‌رود که از پلتفرم بومی و استانی آسان سمینار استفاده کنید. زیرا به جرات می‌توان گفت که پلتفرم ما در سطح کشور و خصوصا در سطح استان یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین و برگزاری وبینار می‌باشد.

 

همچنین جا دارد که از جناب آقای دکتر عباسی مدیر کل محترم سازمان فنی حرفه‌ای و همکاران ایشان در سازمان فنی‌حرفه‌ای بخاطر همکاری و حمایت از اسان سمینار صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

طرح تشویقی آسان سمینار

تا آخر خرداد ماه برای هر شخص حقیقی و حقوقی جدیدی که ازپلتفرم آسان سمینار استفاده کند، ۳۰۰ هزار تومان شارژ رایگان اختصاص داده خواهد شد. در ادامه دکتر هارطون به معرفی (جدیدترین ابزار بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ) پرداختند.

 

معرفی برند پیج

ممکن است همه افرادی که صاحب کسب و کار هستند یا در ایجاد یک کسب و کار جدید نقشی دارند برای یک بار هم که شده این سوال برایشان پیش آمده باشد که آیا کسب و کارم در مسیر درستی قرار دارد؟ آیا از وضعیت کسب و کارم راضی هستم؟  اگر پاسختان به این سوال منفی باشد باید دست به کار شویید و فکری برای درست کردن این وضعیت بکنید با یکجا نشستن و کاری نکردن هیچ مشکلی حل نمی‌شود. چون دنیای کسب و کار به سرعت  در حال پیشرفت و تغییر است.

زمان قرار نیست چیزی را عوض کند. گذر زمان کسب و کار شما را فقط فرسوده تر میکند. تنها کسی که تغییرات را ایجاد می‌کند خود شما هستید. تلاش، اراده و همت شماست که پیشرفت و موفقیت شما را رقم می‌زند. دیجیتال شدن در دنیای امروز یک انتخاب نیست یک الزام است. برای دیجیتال شدن فقط راه‌اندازی اینستاگرام و کارهایی از این قبیل کافی نیست. بلکه باید از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده شود. در ادامه پنج مفهوم اصلی در مورد دیجیتال شدن را توضیح می‌دهیم.

۱.جایگاه دیجیتال

برای قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال لازم است هرکاری که در دنیای فیزیکی انجام می‌دهید را در حالت دیجیتال نیز انجام دهید. اولین قدم، ایجاد یک جایگاه دیجیتال و به کارگیری چند ابزار ضروری است. اولین جایگاه‌هایی که ممکن است به ذهنمان خطور کند سایت که به مانند مغازه و محل کسب و کار در دنیای واقعی است. پیج در شبکه های اجتماعی که همان غرفه در نمایشگاه است و ... . و اما یک جایگاه جدید و بسیار مهم و کاربردی که وجود دارد برند پیج است که در نگاه اول همانند کارت ویزیت و کاتالوگ شماست که مزایای زیادی دارد. در ادامه به معرفی دقیق‌تر مفهوم برند پیج و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

مفهوم برند پیج

برند پیج یک صفحه در اینترنت است که اطلاعات تماس و یک توضیح مختصر از کسب و کار شما را در دسترس مشتری قرار می دهد.

مزیت برند پیج نسبت به کارت ویزیت چاپی
  • انتشار نامحدود
  • قابلیت ویرایش سریع
  • قابلیت دسترسی بر روی گوشی
  • هزینه طراحی و چاپ ندارد
  • اطلاعات تماس و ارتباط مفید و مختصر در اختیار مشتری قرار می‌گیرد
  •  داراری قابلیت جستجو بر روی گوگل

۲. صفحه اول گوگل

بیایید این مفهوم را با یک سوال اساسی شروع کنیم. ترجیح می دهید دفتر و محل کارتان  بر خیابان باشد یا این که در صفحه اول گوگل دیده شوید؟ آیا اطلاع دارید که دفتر مرکزی دیجیکالا، ایمالز، ترب یا آپارات در کجا واقع شده است؟ قطعا پاسخ شما منفی است زیرا این موضوع نه برای شما اهمیت دارد و نه برای آن‌ها. چرا؟ چون موضوع قابل اهمیت موتورهای جستجو و گوگل است، و به طور مثال دیجیکالا در صفحه اول گوگل و جزو لینک‌های اول است این در دنیای واقعی، به معنای داشتن مغازه سه نبش در بر خیابان است.

دیجیکالا با بیش از ۸۰۰ هزار کلمه در صفحه اول گوگل لینک اول قرار دارد. موتور اصلی جستجو در حال حاضر گوگل است و نمونه داخلی آن ذره بین است. اگر مشتری شما را در صفحه اول ببیند و بتواند با شما تماس بگیرد، این یعنی اعتبار و کسب و کار شما قابل اعتماد است. شما باید با لینکی بالا باشید که اطلاعات تماس شما در آن لینک موجود باشد و مشتری بتواند سریعا با شما تماس بگیرد و همچنین مدیریت آن صفحه نیز دست خودتان باشد. تا بتوانید هر زمان که بخواهید هرگونه ویرایش و بروز رسانی بر روی آن انجام دهید.

برای این که شما با عنوان برندتان بالا بیایید و همینطور بتوانید در کلمات کلیدی رقابت کنید نیاز به یک جایگاه با قدرت سئوی بالا دارید. برند پیج قدرت سئوی بالایی دارد

 و به شما کمک می کند تا با عنوان برندتان  در رتبه‌های بالا قرار بگیرید. همچنین به دلیل اینکه اطلاعات تماس شما هم در دسترس مشتری قرار می‌گیرد. در مرحله بعد می توانید با کلمات یا عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان نیز در صفحه اول گوگل دیده شوید.

۳. دامین اتورینتی و پیج اتوریتی

برند پیج یک جایگاه قوی برای سئو و رسیدن به بر خیابان یعنی صفحه اول گوگل است. به دلیل دامین اتوریتی بالا این موضوع امکان‌پذیر است.

۴. مفهوم بعدی هم افزایی

هم افزایی به معنی اشتراک گذاشتن منابع برای برداشت منافع است که برند پیج به ذات از قدرت هم افزایی استفاده می کند. یعنی تمام بازدیدهایی که آموزشگاه ها و برند پیج ها  باعث آن می‌شوند، به سئوی شما هم کمک می کند. این هم افزایی می‌تواند هم در برندسازی و هم در یافتن مشتری‌ها و فرصت‌ها اتفاق بیافتد.

۵. کیو آر کد

شما می‌توانید در هر لحظه و هر مکان با اسکن کیو آر کد برند پیج به آن صفحه دسترسی پیدا کنید.

۶. مفهوم منابع ارجاع

منابع ارجاع یکی از قدرتمندترین راهکارهای بازاریابی است. این مفهوم با شبکه‌سازی متفاوت است. زیرا شبکه‌سازی بر روی ارتباطات بنا شده در حالی که منابع ارجاع بر روی داد و ستد بنا شده است. شما با ساختن منابع ارجاع کاری می‌کنید که دیگران به شما مشتری ارجاع بدهند.

در واقع ۷۰ درصد مشتریان شما از منابع ارجاع به شما ارجاع داده می‌شوند یعنی شما همین حالا دارید اینکار را انجام می دهید.حتی وقتی مشتریان شما از طریق اینستاگرام یا سایت به شما مراجعه می‌کنند، در اکثر مواقع یک نفرشما را معرفی کرده است. فروش در ایران هنوز به این شکل اتفاق می افتد. فراموش نکنید که بیزنس شما دیجیکالا یا اسنپ نیست شما اگر معرفی نشوید فروش خیلی کمی خواهید داشت.  

منابع ارجاع چه کسانی هستند؟

  • مشتریان وفادار
  • بازاریاب ها
  • کسب و کارهای همکار
  • دوستان واشنایان
  • و حتی رقبا

هر کسب و کاری  رو که شما نام ببرید می تواند حداقل 20 عنوان و تیتر منبع ارجاع داشته باشد.

چرا باید این افراد به شما ارجاع بدن :

  • ارزشمند بودن شما
  • منافع مالی
  • هم افزایی
  • کمک کردن

برند پیج یک ابزار فوق العاده برای ساختن و توسعه دادن منابع ارجاع است. منابع ارجاع از طریق لینک و کیو آر‌کد می تونند شما رو به دیگران معرفی کنند. ما در آسان سمینار سیستم مشارکت در فروش هم داریم که در آینده این امکان را هم سعی می‌کنیم به برند پیج ها نیز اضافه کنیم.

استراتژی استخر خصوصی 

تصور کنید با دوستان یا خانواده قصد دارید برای شنا کردن مکانی را انتخاب کنید. الی گشت به شما ساحل را پیشنهاد می دهد و پیشنهاد آسان سمینار هم استخر خصوصی است. کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟ فکر کنید هزینه هر دو گزینه هم برابر باشد و ملاحظات دیگر هم مطرح نباشد. موضوعی که با شما مطرح نمی‌کنند این است که این ساحل آبهایش پر از کوسه است. این دقیقا اتفاقی است که در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می‌افتد. شما در مکانی شنا می‌کنید که پر از رقبا است ولی در برند پیج  مشتری رقبای شما رو نمی بیند و رقبا هم شما را نمی بینند. در واقع شما مستقیما با مشتریان هدف کار می کنید.

پشتیبانی و خدمات

موضوع بسیار مهم بحث پشتیبانی و خدمات است. تیم پشتیبانی ما به تمامی سئوالات شما پاسخ خواهند داد و یک پشتیبان همیشه همراه برند پیج است. تمامی خدمات از طراحی پوستر و تولید محتوا و سئو و همچنین مشاوره های ارزشمند توسط تیم‌های متخصص شرکت انجام می‌شود.

فروش آخر ماجراست :

  • یک برند پیج داشته باشید
  • مشتریان هدف خود را شناسایی کنید و دیتا بیس آن‌ها را پیدا کنید
  • یک پیام عالی متناسب با نیاز مشتری طراحی کنید
  • این پیام را با برند پیج به دست مشتریان برسانید
  • منابع ارجاع بسازید
  • در کلمات کلیدی رقابت کنید