درحال بارگذاری...

راه اندازی آموزشگاه آنلاین 5 / پنج شنبه 26 فروردین ساعت 14

آسان سمینار
آیکون
تعداد جلسات
۱
آیکون
تعداد ظرفیت
۱۰۰۰

متاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد

تصویر راه اندازی آموزشگاه آنلاین 5 / پنج شنبه 26 فروردین ساعت 14

 آیا نگران تعطیلی آموزشگاه ها و کسادی بازار هستید ؟ آیا شیوع کرونا کار آموزشگاه شما را هم تحت تاثیر قرار داده است ؟ آیا می خواهید آموزشگاه آنلاین داشته باشید ؟

این وبینار برای شماست

شما در این وبینار با اصول و شرایط راه اندازی آموزشگاه آنلاین آشنا می شوید هزینه ها و نحوه عقد قرارداد قابل عرضه به سازمان فنی حرفه ای را خدمت شما توضیح خواهیم داد. پس از ثبت نام و عقد قرارداد پشتیبانان اختصاصی آسان سمیناردر طی یک دوره آموزشی چند ساعته صفر تا صد کار با سامانه را به شما آموزش می دهند  در یک ماه گذشته بیش از 700 آموزشگاه فنی حرفه ای در  وبینار راه اندازی آموزشگاه آنلاین شرکت داشته اند 

یک نکته بسیار مهم :

در کلاس های آموزشی بعدی که یک دوره توانمند سازی است  تیم و اساتید آسان سمینار به شما آموزش می دهند که چطور یک دوره را اصولی و درست تعریف کنید ؟ چطور مهارتی مثل آرایشگری ، خیاطی و یا تعمیر موبایل را آنلاین آموزش دهید ؟ چطور از کارآموز آزمون بگیرید ؟ چطور مدرک صادر کنید ؟ چطور در دنیای مجازی بازاریابی و فروش انجام دهید؟ چطور برند سازی دیجیتال انجام دهید؟علاوه بر همه این ها آسان سمینار در آینده نزدیک در بازاریابی و فروش و جذب مخاطب نیز می تواند به شما کمک کند .

پس همین حالا در این وبینار ثبت نام کنید و فرصت را از دست ندهید

برای ثبت نام کافی است در سایت آسان سمینار ثبت نام کنید و دگمه ثبت نام رایگان که در این صفحه می بینید را کلیک کنید

ما یک نرم افزار نیستیم یک مجموعه بسیار حرفه ای متشکل از تیم فنی ، پشتیبانی و مشاوران برای کمک به شما هستیم تا بتوانید آنچه را که در کلاس های حضوری انجام می دادید را در کلاس های آنلاین نیز انجام دهید.

آسان سمینار اولین پلتفرم مهارت آموزی کشور و اولین شرکتی است که با موضوع فعالیت در زمینه ایجاد و راه اندازی بستر آموزش آنلاین در کشور ثبت شده است . آسان سمینار دارای نماد اعتماد الکترونیک ، مجوز آموزشگاه نوع ب از سازمان فنی حرفه ای ومجوز نظام صنفی رایانه ای می باشد . همینطور تا به حال با سازمان هایی مثل نظام پزشکی ، محیط زیست ، پارک علم و فناوری ، ارتباطات و فن آوری همکاری داشته است. 

آسان سمینار با کانون کشوری آموزشگاه های ازاد فنی حرفه ای تفاهم نامه ای را جهت ارائه خدمات خود به آموزشگاه های عضو کانون منعقد کرده است

لطفا به روز و  زمان جلسات دقت بفرمایید 

لطفا در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های پشتیبانی که در صفحه اول سایت هست تماس بگیرید . یا یک پیام به سایت ارسال کنید .

 

لطفا این موارد را دقت بفرمایید :

  • آسان سمینار با مرورگرهای گوگل کروم ، فایر فاکس ، سافاری و اپرا  کار می کند از مرور گر سامسونگ نمی توانید وارد جلسه شوید
  • مرورگر شما باید آپدیت شده باشد و دسترسی های میکروفون و دوربین را به مرورگر داده باشید 
  • مطمئن باشید که اینترنت با ثباتی دارید 
  • مطمئن باشید که میکروفون و وب کَم شما به سیستم شما متصل باشد و دسترسی را به ویندوز داده باشید 
  • سعی کنید از هد ست استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است صدا اکو پیدا کند 
  • اگر با گوشی وارد می شوید لطفا دکمه بک را نزنید ( از محیط جلسه خارج خواهید شد )

 

پس از ورود به جلسه :

با کلیک روی شکلک آدمک سمت راست گوشه بالا پنل گفتگوی عمومی را خواهید دید از طریق کلیک و تایپ در پنل گفتگوی عمومی می توانید با دیگر شرکت کننده ها و یا ادمین در ارتباط باشید .

برای مشاهده آموزش ها ی راهنما می توانید به این لینک مراجعه کنید : پایگاه دانش

برای ثبت آموزشگاه خود می توانید از لینک زیر وارد شوید و فرم را پر کنید :

فرم ثبت آموزشگاه