درحال بارگذاری...

جلسه هماهنگی با کارشناسان فروش

برند پیج
آیکون
طول دوره
-- ساعت

رایگان
روش پرداخت
اعتبار شما: ۰ تومان

تصویر جلسه هماهنگی با کارشناسان فروش

ثبت نام/ورود در سایت:

اگه اولین بار هست که وارد سایت آسان سمینار شدید و نمی دونید چه کار باید انجام بدین، نگران نباشید و با ما همراه باشید.

برای استفاده از خدمات و امکانات و شرکت در وبینارها و دوره های آموزشی آسان سمینار اول باید یکی از کاربران آسان سمینار باشید. برای ثبت نام در سایت آسان سمینار، ابتدا با استفاده از لینک https://asanseminar.ir   وارد سایت آسان سمینار شده و در قسمت بالا روی گزینه “ورود/ثبت نام” کلیک کنید.

آموزش ثبت نام و ورود به سایت آسان سمینار

سپس با ورود به این صفحه، فرم ثبت نام را مشاهده می کنید. در قسمت “شماره همراه ” لطفا شماره موبایلتونو وارد کنید و سپس “دریافت کد تایید” رو بزنید. پیامک حاوی کد تایید تا چند لحظه دیگر به شماره موبایل شما ارسال میشه.

ورود به آسان سمینار با کد تایید

اگر برای اولین بار از شماره همراه مربوطه در سایت آسان سمینار استفاده می کنید و شماره موبایل موردنظر را قبلا در سایت ثبت نکردید به صفحه ثبت نام هدایت می شوید که در این قسمت باید “نام و نام خانوادگی” رو نیز وارد کنید.

وارد کردن نام و نام خانوادگی

 

کد پیامکی که براتون ارسال شده رو در قسمت “کد دریافتی” وارد کرده و روی قسمت “ورود” کلیک کنید. به شما تبریک می گم به همین سادگی عضو سایت آسان سمینار شدید.

 ثبت نام دوره:

حالا بریم در یک دوره یا کلاس ثبت نام کنیم، در قسمت پایین تر سایت لیست وبینار ها و دوره آموزشی رو میتونید مشاهده کنید. گزینه "وبینارهای بیشتر" رو بزنید و به صفحه اختصاصی برگزاری وبینارها و دوره های آموزشی وارد بشید.

 

اگر لینک دوره آموزشی مد نظرتون رو دارید می تونید لینک رو در مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم وارد کنید و اینتر رو بزنید. به همین راحتی وارد صفحه ثبت نام در دوره می شوید.

ثبت نام رایگان دوره

در قسمت منوی سمت راست کد کلاس رو که از ادمین پنل مربوطه، دریافت کردید، وارد کنید. سپس دکمه ثبت نام رایگان در دوره رو بزنید. البته توجه داشته باشید اسمتان باید بالای سایت باشه. یعنی قبلا به سایت آسان سمینار وارد شده باشید.

ثبت نام رایگان دوره

 

در هر دوره تعداد ظرفیت و تعداد جلسات دوره نوشته شده است. همچنین اگر ظرفیت کلاس پرشده باشد به جای دکمه ثبت نام رایگان جمله "ظرفیت پر شده است" نشان داده خواهد شد و حتی اگر شما هم در جلسه ثبت نام کرده باشید و ظرفیت دوره پر شده باشد نیز با این جمله مواجه می شوید اما نگران نباشید فقط وارد پنل کاربری خود شوید و چک کنید در دوره مورد نظر خود ثبت نام کردید یا نه.

اگر باز هم در ثبت نام دوره مورد نظر شک دارید می تونید از طریق تماس با پشتیبانی از ثبت نام خود مطمئن شوید. اگر در دوره ثبت نام کامل شود پیام "ثبت نام با موفقیت" مشابه تصویر زیر برای شما نشان داده خواهد شد.

ثبت نام رایگان دوره

 

ورود به پنل کاربری:

حالا می خواهیم کمی با پنل کاربری و نحوه کار با آن آشنا بشیم. برای همه کاربران عزیزی که به خانواده آسان سمینار می پیوندند یک پنل اختصاصی برای مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی کلاس ها و ...  بهشون اختصاص داده میشه. اگه به عنوان یه کاربر ثبت نام کرده و وارد سایت شوید در همون ابتدای سایت اسمتون رو در قسمت بالا مشاهده می کنید.

نحوه ورود به پنل کاربری

 

پنل کاربری از چند گزینه تشکیل شده که با ورود به هر قسمت اطلاعات و حساب کاربری خودتونو به راحتی مدیریت کنید.

پنل کاربری

قسمت اول در منوی سمت راست گزینه "خانه" وجود داره. با زدن روی "خانه" به صفحه اول آسان سمینار برمی گردید

پنل کاربری

روش اول برای ورود به کلاس آنلاین در آسان سمینار

بعد از اینکه عملیات ورود به سایت را که در مطالب بالا گفته شد، انجام دادید در گوشه سمت راست سایت دکمه "جلسه در حال برگزاری"  وجود دارد که با کلیک روی این گزینه در قسمت "کلاس ها و جلسات " لیست تمام دوره ها و کلاس هایی که ثبت نام کردید در قسمت پایین به رنگ آبی و با گزینه "مشاهده کلاس" قابل دسترس است.

همچنین لیست کلاس های در حال برگزاری در قسمت بالای صفحه نشون داده میشه. با کلیک روی گزینه "ورود" که به صورت رنگ سبز نوشته شده، به راحتی می توانید وارد کلاس شوید. به همین راحتی از شرکت در دوره های آموزشی و کلاس های آنلاین در آسان سمینار با آرامش خاطر لذت ببرید.

نحوه ورود به کلاس  

نحوه ورود به کلاس

روش دوم ورود به کلاس آنلاین در آسان سمینار

اگر لینک کلاس رو در اختیار دارید، آن را در قسمت آدرس بار صفحه مرورگر وارد کنید. صفحه ای مشابه صفحه زیر رو مشاهده می کنید که نشون داده میشه شما در این دوره ثبت نام کردید. گزینه "جلسات" رو بزنید و بعد روی "ورود به جلسه" کلیک کنید و وارد کلاس بشید.

 ورود به جلسه 

اگر اولین بار وارد وبینار آسان سمینار می شوید هنگام ورود به محیط بیگبلوباتن احتمالا از شما سوالی در مورد دسترسی میکروفون پرسیده میشه که لطفا تایید کنید که در کلاس مشکل باز کردن میکروفون نداشته باشید.

برگزاری کلاس آنلاین در بیگ بلو باتن:

حال بیایید با محیط کلاس بیگ بلو باتن بیشتر آشنا بشیم تا یک وبینار لذت بخش و آموزنده با تعامل بالا داشته باشیم. وقتی روی دکمه ورود به جلسه کلیک می کنید با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

 

عکس مربوط به ورود به محیط وبینار

 

نحوه ارتباط با پشتیبانی سایت:

 

 عکس مربوط به ارتباط با پشتیبانی سایت

فضاهای مجازی سایت

امید است این راهنمای جامع، پاسخگوی نیازهای تمام کاربران برای بهره مندی از محیط کلاس ها و وبینارهای آنلاین قرار گیرد .

در پایان نیز می توانید با مراجعه به وبلاگ آسان سمینار به نشانی https://asanseminar.ir/blog و مطالعه مقالات مربوطه، دانش خود را در زمینه های مختلف کلاس ها و وبینارهای آنلاین افزایش دهید. در صورت بروز مشکل می توانید با گفتگو آنلاین روی سایت یا شماره 02191090703 تماس حاصل فرمایید.