درحال بارگذاری...

توانمندسازی پرسنل پذیرش کلینیک و منشی مطب های پزشکی و دندانپزشکی در فرآیند جذب مخاطب

طبکس
آیکون
طول دوره
-- ساعت

ثبت نام در این کلاس غیرفعال شده است

تصویر توانمندسازی پرسنل پذیرش کلینیک و منشی مطب های پزشکی و دندانپزشکی در فرآیند جذب مخاطب

این دوره با رویکرد آموزش های کاربردی ویژه پرسنل پذیرش و منشی مطب های پزشکی و دندانپزشکی بصورتی طراحی شده است که بتوان در یک مدت زمان 12 ساعته تکنیک های رفتاری و ابزارهای کاربردی را در راستای جذب بهتر مراجعین و مخاطبین به آنان منتقل نمود.

سرفصل های دوره :

  • یادگیری فرآیند قیف جذب کلینیک ( مطب ) و اینکه چطور نرخ جذب تماس به مراجعه کننده و نرخ جذب مراجعه کننده به دریافت کننده خدمت رو افزایش بدن
  • چطور علاوه بر احترام به مراجعین مطب، واقعا به اونها " توجه " کنن و یک تجربه خوب براشون خلق کنن
  • راهکارهای حل تعارض با یک بیمار ( مراجعه کننده ) شاکی و تبدیل اون به یک مراجعه کننده وفادار رو یاد بگیرن

و یک بخش ویژه :

  • چطور از واتس اپ بیزینس در کلینیک یا مطب استفاده کنن
  • چطور با گوشی موبایل و چند اپلیکیشن کاربردی بهترین پست و استوری ها رو براتون بسازن
  • چطور پیج کلینیک رو بصورت روزانه تحلیل کنن تا روند پیجتون رشد کنه

 

رزومه اساتید :

-  پژمان رضوی :

  • بیش از ۱۲ سال سابقه ریاست بیمارستان و مدیریت اجرایی مراکز درمانی
  • رییس هیات مدیره آژانس TEBex

-   مسعود یگانه :

  • دکتری مدیریت استراتژیک و دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی
  • مدیرعامل آژانس TEBex 

-مازیار پاکدامن :

  • مدیراجرایی TEBex

 

درباره TEBex :

سالها تجربه مدیران TEBex در راه اندازی، اجرا و مشاوره بیمارستانها و مراکز تشخیصی و درمانی کشور و ارتباط مستقیم با مسائل و مشکلات پزشکان مالک یا سهامدار بخش خصوصی درمان در جذب صحیح و علمی مخاطب، دلیل اصلی پیدایش این مجموعه است.

از آنجا که متاسفانه در سالهای اخیر شاهد استفاده معدود اما پررنگ برخی از کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی از روشهای غیر علمی و یا حتی غیر عرف برای جلب توجه و جذب مخاطب بوده ایم، بر آن شدیم تا با ایجاد یک پایگاه علمی برندینگ و مارکتینگ که کاملا آشنا با حوزه درمان، نیازها و محدودیت­ها است، به کمک اساتید و پزشکانی بیاییم که مایل به استفاده از روشهای زرد یا نادرست جذب مخاطب نیستند اما مایلند با روشها و ابزار اصولی، خدمات خود را به جامعه مخاطبین و بیماران نیازمند درمان، معرفی نمایند.

برای دستیابی به این هدف، مجموعه TEBex در 3 حوزه زیر ارائه خدمت نموده است:

+ اجرای پروژه های برندسازی و بازاریابی بیمارستان، کلینیک و مطب پزشکان

+ آموزش حضوری، آنلاین و تهیه محتواهای آموزشی برای پزشکان و تیمهای اجرایی مراکز درمانی

+ ارائه مشاوره های حضوری و آنلاین به پزشکان مالک یا سهامدار مراکز درمانی خصوصی

 

بدین منظور سایت جامع www.tebex.ir و صفحه اینستاگرام @tebex.ir شامل بسیاری از محتواهای برندسازی و بازاریابی، صرفا در حوزه تخصصی درمان و مراکز درمانی است.

مجموعه TEBex به تجربه دریافته است که پزشکان و دندانپزشکان متبحر و متخصص نیازمند تیم اجرایی و پشتیبانی زبده و قوی هستند تا کمک کنند خدمات و توانمندیهای درمانی را به درستی معرفی و ارائه نمایند.

از آنجا که این آموزشها بصورت مدون در هیچیک از مراکز آموزشی کشور ارائه نمی شود، بنابراین بخش مهمی از فعالیتهای TEBex در هر 3 حوزه فوق، معطوف به آموزش تیم اجرایی و پشتیبانی مراکز درمانی گردیده است. روشهای نظارت و سیستم گزارش دهی منظمی که TEBex در مجموعه های طرف قرارداد تدوین و اجرا نموده، کمک شایانی به پیشرفت و توسعه این مراکز نموده است که نمونه های متعددی از آن را در شبکه های ارتباطی دیجیتال منتشر کرده ایم.

 

جلسات و زمان بندی دوره :

  • پنجشنبه 15 آبان ماه از ساعت 9 الی 15
  • پنجشنبه 22 آبان ماه از ساعت 9 الی 15