درحال بارگذاری...

تشخیص و طرح درمان در پروتز ثابت

انجمن علمی دندانپزشکی ایران
آیکون
تعداد جلسات
۱
آیکون
تعداد ظرفیت
۱۰۰

متاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد

تصویر تشخیص و طرح درمان در پروتز ثابت

جلسه اول از کورس جامع پروتز ثابت با موضوع تشخیص و طرح درمان با تدریس استاد گرانقدر دکتر دکتر رامین مشرف(استاد تمام بخش پروتز دانشکده دندانپزشکی اصفهان) که امکان ثبت نام به صورت تک جلسه ای فراهم گردید. زمان برگزاری این تک جلسه چهارشنبه 31 اردیبهشت ساعت 21:30خواهد بود.
دوستان دانشجو برای دریافت کد تخفیف 50درصدی میتوانند به سفیران آسان سمینار یا دایرکت پیج آسان دنتال یا پشتیبانی آسان سمینار مراجعه کنند.
عزیزانی که مایل به شرکت در کل کورس هستند میتوانند به لینک زیر مراجعه کنند:
/asep/webinars/1033140044
لازم به ذکر است که آسان سمینار اولین و تنهاترین پلتفرم آموزش آنلاین در کشور میباشد که تمامی اطلاعات روی سرورهای داخلی ذخیره می شود و در حال برگزاری وبینار ها در زمینه های مختلف از جمله دندانپزشکی میباشد.
با توجه به تعطیلی دانشکده ها و مراکز درمانی این برهه یکی از مطلوب ترین زمان ها برای آموزش میباشد و ما این کلاس را تعریف کرده ایم.
قابلیت مشاهده آفلاین دارد.
فایل ویدیویی قابلیت دانلود ندارد.
کلاس ها به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار می شوند و نیازی به رفت و آمد ندارند شما می توانید از طریق گوشی همراه و یا لپ تاپ وارد محیط کلاس شوید در ساعت مقرر ، در کلاس آنلاین می توانید سوالات خود را تایپی و یا حتی صوتی از استاد بپرسید.
برای ثبت نام لطفا ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
لطفا بعد از وارد کردن کد تخفیف اعمال تخفیف را بزنید . وارد کردن کد معرف الزامی است شما را حتما یک نفر به این کلاس معرفی کرده است.
در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی آسان سمینار به شماره 09120178296 تماس حاصل فرمایید.