درحال بارگذاری...

هزینه تزریق ژل

۴
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۴-۲۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۰ دقیقه
هزینه تزریق ژل

تزریق ژل

قیمت تزریق ژل

سلام دوست عزیز حتما شما در جستجوی قیمت تزریق ژل اینجا هستید شما به دلایل مختلفی ممکن است در جستجوی هزینه تزریق ژل باشید.  مثلا ممکن است بخواهید بدانید که قیمت تزریق ژل لب  چقدر است و یا قیمت انواع برند ژل و هزینه تزریق آن را بدانید  یا این که می خواهید بدانید حدود قیمت تزریق ژل در کلینیک های پوست مو زیبایی چقدر است ؟ تیم ریما آکادمی به شما تبریک می گوید شما به یکی از بهترین نتایج جستجویی که می توانستید در گوگل پیدا کنید وارد شده اید اجازه بدهید از قیمت تزریق در نواحی مختلف صورت شروع کنیم :

 

قیمت تزریق ژل صورت

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

به نظر شما هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت به چه عواملی بستگی دارد؟ مهم ترین عواملی که قبل از تزریق ژل باید در نظر بگیرید به صورت زیر است:

  • تزریق در نواحی مختلف صورت ( در کدام ناحیه تزریق انجام گرفته است ؟ )
  • قیمت انواع برند ژل
  • قیمت تزریق ژل در کلینیک های مختلف ( کجا و توسط چه کسی تزریق انجام می گیرد ؟)

اگر کمی صبور باشید قیمت دقیق و به روز تزریق ژل را نیز به شما نشان خواهیم داد.

 

تزریق ژل لب

یکی از تاثیر گذارترین نکات بر روی قیمت تزریق ژل، محل و مقدار تزریق است. با این فرض که در ناحیه کوچکی مثل لب، ماکزیمم مقدار تزریق 2 سی سی باشد شما  به احتمال زیاد می توانید با 1 تا 1.5 سی سی به نتیجه دلخواه خود برسید.

ما برای شما یک ویدیوی کوتاه ولی کامل  از نمونه کارهایی که در یک کلینیک زیبایی در ارومیه انجام شده است را آماده کرده ایم که می توانید نمونه های انواع تزریق ژل لب را و هزینه تزریق ژل لب در ارومیه را ببینید. با توجه به این که عوامل زیادی در تعیین هزینه تمام شده و نتیجه بدست آمده دخیل هستند مشاهده این ویدیو به شما کمک می کند که تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

 

تزریق ژل خط خنده

برای این که بتوانید به حدود هزینه مورد نیاز برای تزریق ژل خط خنده و تزریق ژل برای گونه گزاری نیز پی ببرید ما برای شما یک ویدیوی کوتا ولی کامل از نمونه کارهای تزریق ژل خط خنده و گونه آماده کرده ایم لطفا به این موضوع دقت کنید که قیمت های اعلام شده در این ویدیو ها برای تزریق ژل در ارومیه می باشد و مربوط به تیرماه 1400 است.

 

هزینه انواع برند ژل

شاید شما هم با شنیدن انواع نام ها و مارک های ژل حس سردگمی داشته اید و در انتخاب نوع و برند ژل دچار مشکل شده اید یا صرفا ممکن است بخواهید بدانید هزینه انواع تزریق ژل و قیمت تزریق هر سی سی از آنها چقدر است.

بهترین مارک ژل

 برندهای محبوب و پر طرفدار تزریق ژل عبارتند از ژل رووفیل پلاس کره ،ژل آلاینای آلمانی ، ژل سی تئوسیال فرانسه ،  ژل پرفکتا فرانسه.

 به عنوان یک قانون کلی ژل های فرانسوی و ایتالیایی قیمت بالاتری نسبت به کره ای دارند ضمنا گاها برخی مراکز از ژل های بدن جهت تزریق در ناحیه صورت استفاده می نمایند که باعث پایین آمدن قیمت تزریق ژل می شود. ( این را مفصلا در ادامه بحث خواهیم کرد ) مناسب ترین برندها برای تزریق ژل برندهای کره ای هستند .      

   

قیمت هر سی سی ژل

برای این که هزینه به روز تزریق ژل با انواع برندها را بدانید ما یک جدول بر اساس هزینه تزریق هر سی سی ژل با برندهای مختلف را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید با مشاهده آن تخمینی نزدیک به واقعیت را دریافت کنید دقت کنید که این جدول بر اساس هزینه تزریق ژل در ارومیه تهیه شده است و ممکن است با قیمت تزریق ژل در کلینیک های پوست مو زیبایی دیگر تا حدودی تفاوت داشته باشد.

 

هزینه انواع برند ژل

ژل های ارزان قیمت

یک مثال خارجی وجود دارد که می گوید " همیشه گران تر از ارزان وجود ندارد!" خیلی از افراد به دنبال تزریق ژل ارزان هستند و می‌خواهند با صرف هزینه کمتری جوان شده و ژل تزریقی با ماندگاری بالا داشته باشند. به نظر شما این کار شدنی است؟

قیمت تزریق ژل که از برندهای معروف تهیه می‌شود تقریباً در همه بازار یکسان است. درست است که  هزینه خدمات کلینیک و دستمزد پزشک می توانند در این قیمت تاثیر گزار باشند ولی این تاثیر نیز دلایل منطقی خود را دارد و تفاوتی که ایجاد می کند در حدی نیست که شما بخواهید با به خطر انداختن سلامتی خود و یا تحمل ریسک عوارض عملکرد یک فرد غیر متخصص و بدون دانش و مهارت و صرفا بخاطر ارزان بودن، اقدام به چنین کاری کنید. 

 

قیمت تزریق ژل در کلینیک ها

تعرفه پزشکی پوست مو زیبایی

حتما علاوه بر برند ژل، برند پزشک نیز در هزینه آن موثر است همینطور تجربه و مهارت پزشک زیبایی در هزینه تزریق ژل تاثیر دارد این که مطب و یا کلینیک در کدام شهر و منطقه واقع شده است نیز می تواند در قیمت خدمات پوست مو زیبایی تاثیر بگزارد. قیمت تزریق ژل و یا بهتر است بگوییم هزینه هر سی سی تزریق ژل بر اساس پزشک معالج و محل ارائه خدمت می تواند از 20 درصد تا تقریبا 50 درصد متغیر باشد.

 

بهترین کلینیک تزریق ژل

برای این که شما بتوانید هزینه حدودی و اهمیت این موضوع را متوجه شوید ما یک جدول برای شما از هزینه تزریق ژل در بهترین کلینک های پوست مو زیبایی که بر اساس کمترین و بیشترین قیمت تزریق ژل برای یک سی سی مرتب شده است را آماده کرده ایم می توانید این قیمت ها را در لینک زیر مشاهده کنید.

هزینه تزریق ژل در بهترین کلینیکهای پوست مو زیبایی

نکته بسیار مهم این است که برای تزریق ژل به کلینیک‌های غیر معتبر و مکان‌های غیر رسمی مراجعه نکنید. احتمال دارد هزینه تزریق در این مکان‌ها پایین به نظر برسد ولی کیفیت کار پایینی داشته و سلامتی شما را ممکن است به خطر بیندازد که قابل جبران نباشد. امروزه در مکان‌های غیر رسمی هزینه تزریق ژل و قیمت تزریق ژل به دلیل تقلبی و بی کیفیت بودن مواد ژل بسیار پایین است. تصمیم با خود شماست!

 

مشاوره تزریق ژل

سوالات خود را کامنت کنید یا برای اطلاع از هزینه های به روز تزریق ژل در ارومیه در کلینیک پوست مو زیبایی دکتر سرحدیان می توانید به مقاله هزینه تزریق ژل با انواع برندهای ژل مراجعه نمایید.

همینطور می توانید در دایرکت پیج اینستاگرام دکتر ریما سرحدیان سوالات خود را مطرح کنید.

در صورتی که مطالب این مقاله برای شما مفید بود لطفا آن را لایک کنید و با دوستان خود به اشتراک بگزارید این کار شما باعث تشویق و دلگرمی ما نیز می شود.

۰
۴
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید