درحال بارگذاری...

قیمت تزریق بوتاکس

۴
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۶-۰۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۸ دقیقه
قیمت تزریق بوتاکس

هزینه و قیمت بوتاکس در نواحی مختلف صورت

 

شاید شما هم تصمیم گرفته اید که ترزیق بوتاکس انجام دهید ،اما قبل از آن میخواهید راجب هزینه تزریق بوتاکس اطلاع داشته باشید!

ما در این مقاله به  شما کمک می کنیم، با عواملی که روی قیمت تزریق بوتاکس تاثیر می گذارند، آشنا شوید. همچنین ما در مورد هزینه تزریق ژل و قیمت تزریق ژل با انواع برند های ژل نیز اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی آن ها کلیک کنید.

 

عوامل تعیین کننده قیمت تزریق بوتاکس

اولین کاری که ما برای اطلاع از قیمت تزریق بوتاکس به شما پیشنهاد می دهیم این است که، با پزشک خود مشورت کنید تا از هزینه های مربوط به تزریق بوتاکس مطلع شوید. زیرا این کار کمک می کند تا پزشک شما با نوع پوستتان آشنا شود و از انتظارات شما برای تزریق بوتاکس آگاه شود.

 

عوامل موثر در هزینه بوتاکس چیست؟

 از جمله مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تزریق بوتاکس : برند بوتاکس، ناحیه تزریق بوتاکس، ماندگاری بوتاکس و حجم تزریق می باشد. حال به بررسی این عوامل می پردازیم:

 

برند بوتاکس

قیمت  تزریق بوتاکس به برندی که شما تزریق می کنید بستگی دارد. امروزه برند های زیادی برای بوتاکس ارائه می شود که قیمت هرکدام به ازای هر واحد متفاوت است. این قیمت با توجه به شرایط دلار و مسائل مربوط به آن ممکن است در هر بازه زمانی تغییر کند.  قیمت تزریق بوتاکس مارک های مختلف، به تولید کننده واحدهای آنها و کیفیت آن  بستگی دارد.

 

قیمت بوتاکس با نام برندها

هزینه تزریق بوتاکس با توجه به مارک و ناحیه تزریق در کلینیک های پوست مو زیبایی متفاوت است. بیشترین قیمت بوتاکس مربوط به بوتاکس دیسپورت که یک برند انگلیسی و با کیفیت است، می باشد. بوتاکس با مارک کره به نام نورونوکس قیمت متوسط دارد و بوتاکس چینی با نام کنیتوکس، ارزان قیمت است. 

دیسپورت برند اروپایی بوتاکس است که توسط یک شرکت دارویی معتبر اروپایی تولید می شود بنابراین نسبت به برندهای چینی قیمت بالاتری دارد. با این حال هزینه تزریق بوتاکس برای تمامی مراجعین یکسان نیست و به موارد زیر بستگی دارد:

  1. منطقه ای که نیاز به تزریق دارد
  2. میزان نیاز بیمار به تزریق
  3. تجربه پزشک

با توجه به نوسانات ارز قیمت هر واحد مدام در حال تغییر می باشد بنابراین برای آگاهی از قیمت دقیق برندها یا مشاوره رایگان همه روزه میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در برند پیج ریما آکادمی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک های ارتباطی اینستاگرام و آپارات سوالات خود را برای ارسال فرمایید، مشاوران ما در اسرع وقت پاسخ ها را برای شما می فرستند.

 

هزینه تزریق بوتاکس نقاط مختلف صورت

تزریق بوتاکس ناحیه صورت به منظور بهبود چین و چروک های سه ناحیه از صورت به کار می رود:

  • خطوط پنجه کلاغی (خطوطی که با خندیدن در اطراف چشم پدیدار می شوند)،
  • خطوط اخم میان دو ابرو و خطوط پیشانی.

قبل از تزریق بوتاکس به نواحی مختلف صورت، ابتدا باید توسط پزشک بررسی شود. طبیعتا با افزایش محدوده‌ تزریق، هزینه تزریق بوتاکس نیز بالاتر می رود.

به طور مثال، برای رفع چین و چروک در پیشانی، مقدار بیشتری برای تزریق بوتاکس نیاز است. بنابراین، هزینه تزریق بوتاکس به اندازه قسمتی که نیاز به درمان دارد بستگی داشته و ممکن است برای هر شخص متغیر باشد.

 

 

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس پیشانی و خط اخم، چین و چروک هایی است که در ناحیه پیشانی شما وجود دارد. به عبارت دیگر خطوط اخم میان دو ابرو و خطوط پیشانی که شما میخواهید از بین بروند. اگر چین و چروک ها و خطوط روی پوست فرد زیاد باشد هزینه این عمل بالا می رود زیرا باید به نقاط بیشتری از صورت بوتاکس تزریق شود پس طبیعتا از مواد بیشتری برای رفع این چروک ها استفاده می شود، ولی برای خطوط و چروک های جزئی تعداد نقاط تزریق شده کمتر و در نتیجه هزینه کمتر می باشد.

 

البته بهترین راه برای دادن قیمت تزریق بوتاکس این است که ارائه دهنده شخصاً شما را ببیند و نیاز شما را تعیین کند. ارائه قیمت بوتاکس به دلیل نوسانات بازار و افزایش قیمت روزافزون تجهیزات پزشکی بر اثر تحریم‌ها دشوار است. از این رو، بهتراست با مراجعه حضوری یا تماس مستقیم با شماره های کلینیک از هزینه‌های روز مطلع شوید.

 

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل وکف دست وکف پا

تزریق بوتاکس جهت کاهش تعریق، نوعی درمان است. در بدن همه ما نوعی ماده شیمیایی وجود دارد، که غدد عرق را تحریک می کند. بوتاکس از طریق مسدود کردن این ماده شیمیایی مانع فعال شدن غدد عرق می شود و بدین طریق تعریق را کاهش می دهد. قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل و کف دست و کف پا، پس از جلسه معاینه و تشخیص عارضه‌هایی که شما عزیزان به آن مبتلا هستید مشخص می‌شود.

اثربخشی تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، به مدت ۳ تا ۴ ماه است و باید در طول سال تمدید شود. اثرات تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، طی مدت ۲ هفته قابل مشاهده است. تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، در نواحی مختلفی همچون زیر بغل، پیشانی، کف دست ها وکف پاها استفاده می شود. برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس نواحی ذکر شده مراجعه حضوری به کلینیک‌های تخصصی الزامی است.

 

 

هزینه‌ بوتاکس میگرن چقدر است؟

قیمت بوتاکس میگرن باتوجه به شرایط افراد متفاوت است. زیرا ممکن است تعداد دفعات تزریق و محل های مورد نیاز برای تزریق متفاوت باشد. بنابراین طبیعی است که قیمت تزریق بوتاکس میگرن برای هر فرد متفاوت است. باید درنظر داشته باشید که بوتاکس میگرن درمان کم هزینه ای نیست ولی به علت بازدهی بالای آن درمان مناسبی است.

 علائم میگرن در هر بیمار متفاوت است و محل های درد در افراد مختلف یکسان نیست بنابراین براساس نوع و میزان داروی بوتاکس مصرف شده و تعداد نقاط تزریق، هزینه تزریق بوتاکس میگرن برای هر بیمار متفاوت است.

 

میزان تکرار تزریق بوتاکس چقدر است؟

بسیاری از روش های زیبایی ماندگاری همیشگی ندارند و اثر تزریق بوتاکس هم از این قضیه مستثنی نیست و باید با توجه به بازه های زمانی خاص تجدید گردد. ممکن است سوال‌هایی مثل چند جلسه بوتاکس لازم است یا هر چند ماه  یکبار باید بوتاکس کرد برای شما پیش بیاید. به طور دقیق نمی توان به این سوال پاسخ داد.

قیمت ترمیم و زمان ترمیم بوتاکس به عوامل مختلف مثل محل تزریق، واکنش بدنی متقاضی، میزان مراقبت قبل و بعد از تزریق، تجربه پزشک، کیفیت مواد بوتاکس تزریق شده و غیره بستگی دارد. اما معمولا تزریق بوتاکس بین ۴ تا ۵ ماه دوام می آورد.

 

هزینه تزریق بوتاکس در مردان و زنان

شاید تصور کنید که هزینه و قیمت تزریق بوتاکس برای همه افراد ثابت است اما جالب است بدانید قیمت تزریق بوتاکس در خانم ها و آقایان یکسان نیست. در اقایان بعلت داشتن عضلات نسبتا قوی، مقدار دز تزریقی نسبتا  از خانمها بیشتر است. به همین دلیل قیمت تزریق در آقایان بیشتر از خانم ها می باشد. در خانم ها نیاز به تزریق بوتاکس با دز کمتری است به همین دلیل می بایست هزینه کمتری جهت تزریق بوتاکس پرداخت کنند.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال مرکز تزریق بوتاکس معتبر و مطمئن هستید ما کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر ریما سرحدیان را به شما پیشنهاد می دهیم. کلینیک دکتر ریما سرحدیان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز درمانی زیبایی پوست و مو در ارومیه است. تزریق انواع بوتاکس برای زیبایی و سایر خدمات پوست و مو در این کلینیک ارائه می‌شود. مواد و تجهیزات کلینیک دکتر ریما سرحدیان از به ‌روزترین و پیشرفته‌ ترین امکانات است که خیال شما را از کیفیت و نتیجه عمل راحت می‌کند.

 

۰
۴
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید