درحال بارگذاری...

تزریق ژل

۲
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۸-۱۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
تزریق ژل

همه چیز درباره تزریق ژل

 

تزریق ژل کلمه ای است که بیشتر افراد آن را به عنوان جوانسازی و زیباسازی پوست می شناسند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا می توان برای جوانسازی و زیباسازی پوست فقط به تزریق ژل اکتفا کرد؟ در مورد تزریق ژل، انواع آن و نحوه انجام این کار چقدر اطلاع دارید؟ آیا بهتر نیست قبل از تزریق ژل و بوتاکس از متخصصین حوزه پوست مو زیبایی مشاوره گرفت؟!

در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم این پاسخ ها از طرف ریما آکادمی  و در کلینیک پوست مو زیبایی خانم دکتر ریما سرحدیان داده خواهد شد. تا اینجای کار شما موفق بوده اید زیرا اولین قدم برای جوانسازی و زیباسازی پوست خود را که مطالعه و مشاوره با دکتر متخصص است، برداشته اید.

 

آیا تزریق ژل فقط برای زیبایی کاربرد دارد؟

تزریق ژل علاوه بر جوانسازی و زیباسازی پوست، به صورت درمان های پزشکی نیز در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در مقاله قیمت تزریق بوتاکس گفته شد، تزریق ژل و بوتاکس برای درمان میگرن و برخی افراد نیز برای دردهای زانو از آن استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد تزریق ژل و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد انواع تزریق ژل و نواحی مختلف تزریق ژل را بیان کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل یک روش جوانسازی پوست است که به عنوان راهی نسبتاً ماندگار برای از بین بردن چین و چروک، با تزریق مقدار کمی مواد پرکننده روی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق ژل می تواند پروتزهای پوستی را در نواحی خاصی که با از بین رفتن بافت چربی مواجه می شوند پر کند.

با افزایش سن، به طور طبیعی کلاژن و چربی پوست از بین می رود. این امر منجر به لاغری و افتادگی صورت از جمله لب ها می شود. تزریق ژل به لب، برای جایگزین کردن کلاژن و چربی از دست رفته و افتادگی لب ها عمل می کند.

تزریق ژل لب

 

اگر دوست دارید لب‌های حجیم‌تر و صاف‌تری داشته باشید، احتمالا به بزرگ‌کردن لب‌ها فکر کرده اید که می توان آن را با جراحی یا با استفاده از تزریق انجام داد.
معمولا تزریق ژل به لب، محبوبترین راه برای افزایش سایز لب می باشد. زیرا زمان بهبودی سریع تری نسبت به جراحی دارد و مراقبت بعد از تزریق ژل لب نیز ساده تر است. این نوع تزریق ژل، معمولا فیلر لب نیز گفته می شود.
 تزریق ژل به لب برای افزایش حجم کلی لب‌ها، معمولاً با توجه به تصویر ایده‌آل و اهدافی که در ذهن دارید، طراحی می شود.

با توجه به اینکه حجم سازی و فیلر لب در کدام ناحیه لب صورت گیرد و بیشتر از نواحی دیگر محسوس باشد، مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب ایجاد می شود. در بین انواع مدل ها تزریق ژل لب، مدل طبیعی یا نچرال بهترین مدل است، زیرا علاوه بر زیبایی خاص آن، چهره شخص به صورت نامتعارف و ناهمگون دیده نخواهد شد.

اما برخی افراد برای حجیم تر شدن لب ها، مدل های روسی یا عروسکی را نیز دوست دارند. در ادامه به انواع مدل های تزریق ژل لب خواهیم پرداخت.

تزریق ژل لب طبیعی


 

لب‌ها در مرکز پایین صورت قرار دارند و همراه با چشم‌ها و بینی، مثلث زیبایی را تشکیل می‌دهند. بنابراین طبیعی است که یکی از نقاط مهم زیبایی صورت بر روی لب ها متمرکز شده است. اما زیبایی که جلوه طبیعی داشته باشد، بیشتر از سایر مدل ها مورد رضایت مخاطبان قرار می گیرد.
تزریق ژل لب، برخلاف تصور عموم اگر به صورت حرفه ای و زیر نظر متخصص متبحر انجام نشود، ممکن است نتایج عکس نیز داشته باشد. بنابراین برای تزریق ژل لب طبیعی به یک کلینیک پوست، مو و زیبایی مورد اعتماد نیاز دارید.
 

نحوه تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی، یک مدل بسیار زیبا، جذاب. پیشنهاد می کنم تزریق ژل لب مدل طبیعی را انجام ندهید!

زیرا تمام متخصصین پوست، مو زیبایی در عین تخصص، هنرمند نیستند! بله دقیقا نکته مهم تزریق ژل طبیعی مربوط به هنرمند و متبحر بودن متخصص مورد نظر شماست. زیرا برای تزریق ژل طبیعی، قاعده و قانون خاص و یکسانی وجود ندارد.

متخصص زیبایی باید با توجه به نوع ساختار و چهره شما، تزریق ژل طبیعی را انجام دهد و این موضوع فقط به هنر و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد. در این مدل، در عین حال که بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید، کسی متوجه تزریق ژل لب شما نمی شود. 

 

تزریق ژل لب طبیعی یا هالیوودی

یکی از نام های دیگر تزریق ژل لب طبیعی، لب هالیوودی است. زیرا بسیاری از بازیگران هالیوود این نوع تزریق ژل را انجام داده اند! تا الان متوجه این موضوع شده اید؟

 بازیگران هالیوود در عین زیبایی و جذابیت تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال را انجام می دهند که کمتر کسی متوجه تزریق ژل لب آن ها می شود.

پیشنهاد می کنیم برای تزریق ژل لب طبیعی به یک کلینیک معتبر و با سابقه و با تاکید بر هنرمندی متخصص مورد نظر این کار را انجام دهید. کلینیک پوست مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان، علاوه بر تبحر و سابقه طولانی مدت در زمینه تزریق ژل و بوتاکس، در مورد چهره شناسی و زیبایی افراد مختلف نیز از مهارت خاص و منحصر به فردی برخوردار است.

 

تزریق ژل لب عروسکی

 

 

تزریق ژل عروسکی، نامی که این روز ها کم کم به صورت برند لب از آن یاد می شود. در واقع یکی از رایج ترین مدل های تزریق ژل لب در بین بانوان جوان محسوب می گردد. برای تزریق ژل لب عروسکی پیشنهاد می کنیم با توجه به فرم و چهره صورت خود این کار را انجام دهید.
مدل های زیادی در فضای مجازی برای تزریق ژل عروسکی وجود دارد اما این موضوع دلیل بر این نیست که مدل تزریق ژل لب عروسکی حتما با چهره شما نیز سازگار باشد. اگر طرفدار این مدل هستید، آن را به پزشک متخصص خود پیشنهاد دهید و اجازه دهید پزشک متخصص با توجه به صلاحدید خود این کار را برای شما انجام دهد یا ندهد.

 

تفاوت مدل لب عروسکی و لب نچرال

احتمالا برای شما هم تفاوت تزریق ژل لب طبیعی و ژل لب عروسکی جای سوال باشد. جواب این پرسش بسیار ساده است. تفاوت تزریق ژل لب عروسکی با سایر مدل های تزریق ژل فقط در میزان و حجم ژل و در واقع میزان فیلر وارد شده به لب های شماست. در مدل تزریق ژل عروسکی میزان ژل وارد شده به لب ها بیشتر از سایر مدل ها صورت میگیرد.

میزان تزریق ژل لب عروسکی

بسیاری از کلینیک های زیبایی ادعای تزریق ژل لب در انواع مدل های گوناگون را دارند. اما آیا واقعا همه متخصصین زیبایی قادر به تشخیص دقیق میزان ژل لازم به لب های افراد مختلف هستند؟

بله درست حدس زدید. قبل از تزریق ژل لب، هیچ معیار دقیقی برای تشخیص میزان تزریق ژل لب وجود ندارد و پزشک متخصص شما باید با توجه به مهارت و تبحر خود و چهره شناسی این کار را انجام دهد. بنابراین شناسایی یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص با تجربه بالا برای این کار لازم و ضروری است.

تزریق ژل لب مدل عروسکی در عین جذابیت بسیار زیاد، اگر توسط پزشک ماهر انجام نشود صد در صد نتیجه عکس را خواهد داشت و متاسفانه نه تنها زیبایی را از شما می گیرد بلکه چهره زیبا و طبیعی را ممکن است زشت نیز جلوه دهد.

یک پزشک متخصص و ماهر علاوه بر شناسایی چهره شما و نوع مدل لب و میزان تزریق ژل لب، در نتیجه نهایی یک چهره زیبا و منحصر به فرد را بر صورت شما ایجاد خواهد کرد. و نتیجه بسیار متفاوت تر از آن چیزی خواهد شد که فکرش را بکنید.

 

نحوه تزریق ژل لب عروسکی

پس از تشخیص تزریق ژل لب عروسکی توسط پزشک متخصص بر روی چهره شما، پزشک متخص میزان لازمی از ژل را به لب پایین تزریق می کند و سپس میزان ژل نسبتا کمتری را به لب بالا تزریق خواهد کرد. در واقع در مدل لب عروسکی، لب پایین حجیم تر از لب بالا دیده خواهد شد و بیشترین تغییر بر روی لب پایین صورت خواهد گرفت و در نهایت یک مدل لب عروسکی در چهره شما ایجاد خواهد شد.

تزریق ژل به لب ها، علاوه بر زیبایی و خاص بودن چهره تاثیر زیادی در روحیه و اعتماد به نفس افراد مختلف نیز ایجاد می کند. تزریق ژل لب برای برطرف کردن چین و چروک های دور لب برای افراد میان سال نیز صورت میگیرد و باعث جوان تر شدن چهره نیز می شود.

 

تزریق ژل لب روسی

 

 

تزریق ژل لب مدل روسی، یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مدل تزریق ژل در بین بازیگران و مدل کاران مشهور است. چرایی و چگونگی این موضوع را در ادامه با هم بررسی می کنیم.

 

"لب روسی" چیست؟

در تزریق ژل لب روسی، لب ها به شکل یک قلب ظریف، به صورتی که ناحیه مرکز لب ها حجیم تر است، بسیار شبیه به یک عروسک روسی، در می آید. دراین تکنیک به جای افزایش حجم بیش از حد لب ها، بلند کردن لب از نظر ارتفاعی مد نظر قرار می گیرد، بنابراین برای کسانی که به دنبال یک پوشش طبیعی هستند، یک مدل ایده‌آل است.

تژریق ژل لب روسی، یکی از مدل های بسیار حساس و ظریفی است که فقط متخصصین ماهر و هنرمند قادر به خلق آن هستند. بنابراین یافتن یک کلینیک پوست، مو و زیبایی قابل اعتماد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خانم دکتر ریما سرحدیان یکی از متخصصین پوست، مو و زیبایی مشهور در ارومیه می باشد که خلق این مدل ها را با ظرافت و در کمال دقت انجام می دهند. برای مشاهده نمونه کارهای ایشان می توانید به کانال اینستاگرام ریما آکادمی مراجعه فرمایید.  

 

نحوه تزریق ژل لب روسی

برخلاف تزریق ژل لب در مدل های سنتی، تزریق ژل به صورت عمودی از پایه لب شروع می شود و ژل را به سمت بیرون و لبه لب می‌کشد. در واقع تزریق ژل به جای اینکه از لبه لب شروع شود و به سمت داخل تزریق شود، برعکس، ژل از داخل به سمت بیرون تزریق می شود.

در تزریق ژل لب روسی، ناحیه V شکل لب ها مد نظر قرار میگیرد بنابراین در این مدل بیشتر قسمت حاشیه لب ها مورد توجه قرار می گیرد و خطوط لب در راستای عمودی برجسته تر خواهد شد.

تزریق ژل لب روسی تمرکز بیشتری بر لب بالا دارد. اما برای تقارن و زیبایی بیشتر بخشی از فیلر در لب پایین نیز باید صورت گیرد.

 

زمان تزریق ژل لب روسی

به علت حساسیت بالا و ظرافت در این نوع مدل تزریق، تزریق ژل لب روسی بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه، از زمان آماده سازی تا زمان پایان کار، طول می کشد.

 

قیمت تزریق ژل

 

 

قیمت تزریق ژل لب بستگی به مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به اندازه دلخواه حجم لب ها دارد. همچنین حجم لب اولیه و مدل درخواستی نیز تعیین کننده قیمت تزریق ژل لب خواهد بود. عوامل زیادی در هزینه تزریق ژل لب موثر است که تمام عوامل را در وبینار هزینه تزریق ژل لب می توانید مشاهده نمایید. در این وبینار صفر تا صد عوامل موثر در هزینه تزریق ژل لب نوشته شده است.

 

تزریق ژل صورت

صورت لاغر و اندام چاق، دغدغه بسیاری از بانوان در سراسر جهان است. آیا شما هم رویای صورت زیبا، پر و گرد را در سر دارید؟

اما امروزه راه حل این دغدغه به یکی از ساده ترین کارها تبدیل شده است. بسیاری از بازیگران کره ای برخلاف اندام لاغر، صورت گرد و پر دارند و همین موضوع باعث می شود زیبایی خاصی را به خود اختصاص دهند.

تزریق ژل صورت یکی از ساده ترین و بی عوارض ترین راهکار ها برای برطرف کردن چین و چروک و فرم دهی به صورت است. به این صورت که تزریق ژل می تواند چین و چروک ها یا فرورفتگی های خاصی را که با ازبین رفتن چربی بوجود آمده اند، پر کند.

 

جدیدترین روش های جوانسازی پوست

گرچه برای زیبایی و زاویه سازی صورت راه حل های دیگری از جمله جراحی، لیفت صورت با نخ و ... وجود دارد اما تزریق ژل، چربی و بوتاکس یکی از ساده ترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راهکارهاست.

بوتاکس یا تزریق ژل و چربی علاوه بر صاف کردن چین و چروک های صورت می تواند برای کانتور یا فرم دهی صورت  نیز استفاه شود به این صورت که پزشکان ماهیچه های پشت فک صورت را با تزریق ژل یا چربی فرم دهی می کنند. این ماهیچه ها می توانند به شکل مربعی یا گرد فرم دهی شوند.

این کار به مهارت و تجریه زیادی نیاز دارد. همانطور که در مطالب تزریق ژل گفته شد، پزشکی که برای تزریق ژل یا چربی انتخاب می کنید باید علاوه بر مهارت خاص خود، هنرمند نیز باشد که بتواند در ناحیه درست و با دقت فیلر صورت را انجام دهد که پس از اتمام کار نتیجه مطلوب دریافت شود.

بنابراین در انتخاب کلینیک پوست مو و زیبایی باید کمال دقت و وسواس را به خرج دهید.

 

نکات مهم انتخاب ژل صورت

در هر موضوعی که توجه افراد مختلف را به خود جذب کند، راهکارها و تکنیک های زیاد و متنوعی برای آن به کار می رود. تزریق ژل و چربی نیز یکی از این موارد است که راهکار ها و انواع ژل های مختلفی برای آن وجود دارد.

برای تزریق ژل صورت به چند نکته مهم باید دقت کنید، انتخاب برند ژل یکی از مهم ترین عوامل بعد از انتخاب صحیح کلینیک پوست مو و زیبایی است که باید پس از تحقیق و بررسی کامل این کار را انجام دهید. اینکه کیفیت و ماندگاری و هدفتان برای تزریق ژل به چه صورت است در تعیین نوع برند ژل بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

بهترین ژل صورت چیست؟

فیلر اسید هیالورونیک موقتی‌ترین و روتین ترین گزینه برای تزریق ژل محسوب می شود. و به همین دلیل اغلب برای افرادی که برای اولین بار می خواهند تزریق ژل انجام دهند، توصیه می‌شود. تزریق ژل اسید هیالورونیک معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

گفته می شود، برخی از فیلرهایی که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرند، نزدیک به ۲ سال ماندگاری دارند. از جمله فیلر های معروف که ماندگاری بالا دارند عبارتند از :


Restylane Lyft, Restylane Defyne, Restylane Refyne, Juvederm, Voluma, Radiesse, , Sculptra

به طور مثال فیلر Restylane Defyne برای چین و چروک خطوط لب و خطوط نسبتا عمیق صورت کاربرد بهتری دارد.

 

تزریق ژل صورت لاغر

افراد بسیاری هستند که به صورت ژنتیکی لاغر هستند و با تغذیه و سایر راهکارها همچنان لاغر می مانند، در چنین افرادی حتی تزریق چربی برای پر کردن و فرم دهی به صورت راهکار مناسبی نیست. برای چنین افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند، موثر ترین راه تزریق فیلر است.
فیلر نواحی خاص صورت از جمله گونه ها و خطوط لبخند، می تواند تاثیر فوق العاده ای در چهره افراد لاغر ایجاد نماید.

مهم ترین نکته برای تزریق ژل صورت لاغر، تشخیص مقدار دقیق فیلر لازم به هر کدام از المان های صورت است. تزریق مقدار کم یا مقدار زیاد فیلر نتیجه نامطلوبی را به همراه خواهد داشت. بنابراین برای نتیجه مطلوب باید با یک پزشک متخصص و ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

 

 

کلینیک پوست، مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان با استفاده از تجهیزات استاندارد و تهیه و تزریق ژل مخصوص صورت،  علاوه بر مشاوره در کانال اینستاگرام و به صورت حضوری، همچنین معرفی انواع ژل های مرغوب صورت، یک نتیجه منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد تا به فرم دلخواه صورت خود دست یابید.

 

عوارض تزریق ژل صورت

شایع ترین عوارض جانبی تزریق ژل صورت عبارتند از: کبودی، قرمزی، تورم، درد و خارش. که تمامی این عوارض موقتی بوده و پس از کمپرس یخ و گذشت چند روز بعد از تزریق، رفع خواهد شد. اما اگر این عارضه ها بیشتر از چند روز در بدن شما پایدار بودند حتما به پزشک مربوطه مراجعه فرمایید.

 

عوارض جانبی شدید ژل صورت

 

 

 اما تزریق ژل صورت در مکان ها و کلینیک های نامعتبر همچنین ممکن است باعث بروز عوارض اضافی و خطرناک از جمله عفونت، درد، توده و برجستگی و تغییر رنگدانه های پوست و حتی آسیب به بافت و عصب های صورت نیز شود.

در واقع این عوارض در شرایط عادی و در یک کلینیک معتبر و دارای مجوز، به هیچ وجه رخ نمیدهد. البته مراقبت های پس از تزریق ژل صورت نیز تاثیر بسزایی در رفع عوارض جانبی دارند. به این صورت که نباید فشار زیادی به محل تزریق ژل، وارد شود.

آیا فیلر صورت می تواند باعث آسیب به عصب های صورت شود؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت بله ممکن است. آسیب عصبی در طی یک عمل زیبایی اگرچه بسیار نادر است اما غیرممکن نیست! عواملی همچون ضربه مستقیم، تزریق فیلر به عصب، عدم تشخیص مکان صحیح تزریق فیلر و مراجعه به کلینیک های نامعتبر، تزریق فیلر توسط افراد غیرمتخصص و غیر پزشک و ... ممکن است باعث بروز مشکلات جدی شود. آسیب های عصبی ممکن است گذرا و برگشت پذیر یا دائمی باشند. 

 

هزینه تزریق ژل صورت

همانطور که در مقاله هزینه تزریق ژل گفته شد، هزینه تزریق ژل صورت نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هیچ کلینیک پوست مو، زیبایی نمی توان قیمت ثابتی برای هزینه تزریق ژل صورت بیان کرد.

 

 

مهم ترین عوامل تاثیر گزار در هزینه تزریق ژل

برند ژل مخصوص صورت

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گزار در هزینه تزریق ژل صورت، برند ژل مخصوص صورت است. بله درست متوجه شده اید. کلمه ژل مخصوص صورت بسیار مهم است. متاسفانه در مکان های نامعتبر یا حتی در برخی از کلینیک ها برای پایین آوردن قیمت تمام شده از ژل های مختلفی استفاده می کنند که مختص صورت نیست و عوارض جانبی زیادی را به همراه دارد.

 

 

بهترین برند های تزریق ژل صورت

از جمله بهترین برند های تزریق ژل، می توان به برند های stylage محصول کشور فرانسه و یا teosyal محصول کشور سوئیس اشاره کرد. این ژل ها با تکنولوژی های روز ساخته شده اند که پس از تزریق، بسیار طبیعی دیده می شود و اطرافیان متوجه تزریق ژل صورت شما نمی شوند.

اما گاهی اوقات برخی افراد به علت قیمت کم از ژل های محصول کشور های آسیایی و ژل های چینی استفاده می کنند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. پس از تزریق این گونه ژل ها، عوارضی همچون تورم شدید بسیار رایج است و نتیجه کار برای مخاطبان به دلیل فرم مصنوعی، اصلا رضایت بخش نیست.

برخی از گونه های بسیار بزرگ و صورت های متورم شدید حاصل تزریق ژل های بی کیفیت و ارزان قیمت است.

 

مقدار ژل مورد نیاز صورت

میزان و مقدار سی سی ژل مورد نیاز برای تزریق صورت در هر فرد متفاوت است. زیرا فرم دهی صورت هر شخص متفاوت بوده و میزان ژل نیز با توجه به سلیقه افراد مختلف متفاوت است. البته تشخیص میزان تزریق ژل برای هر فرد بستگی به هنر پزشک نیز دارد و همچنین تشخیص مکان درست برای تزریق ژل نیز بسیار در نتیجه حاصله موثر است. گاهی اوقات با جا به جا شدن سانتی متری ناحیه تزریق ژل صورت نتیجه حاصله بسیار متفاوت خواهد بود.

یکی از مزایایی که ژل های معتبر و با کیفیت از جمله ژل هیالورونیک دارند این است که اگر پس از تزریق ژل، نتیجه حاصله مطلوب نبوده و مورد رضایت مخاطب نباشد به وسیله برخی از آمپول ها از جمله هیالاز، می توان آن را حل کرد.

میزان دستمزد پزشک

پزشکان و متخصصان زیادی برای تزریق ژل و چربی و یا بوتاکس هم اکنون در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. اما نکته ای باید به آن توجه کنید این است که از مراجعه به سالن های زیبایی برای تزریق ژل اکیدا خودداری نمایید زیرا ژل های استاندارد فقط به پزشکان تخصیص می یابد و مراکز غیر استاندارد توانایی انجام تزریق ژل را نداشته و همچنین قادر به تهیه ژل های استاندارد نیز نیستند.

یکی از کلینیک های معتبر پوست مو و زیبایی در ارومیه کلینیک دکتر ریما سرحدیان می باشد. در کلینیک تخصصی خانم دکتر ریما سرحدیان علاوه بر مشاوره برای انواع تزریق ژل یا چربی و بوتاکس و سایر موارد برای زیبایی بیشتر چهره شما، با سابقه طولانی مدت در این زمینه، بهترین پیشنهاد را با توجه به چهره هر فرد ارائه می دهند.

در این کلینیک تمامی خدمات زیبایی با توجه به استانداردهای روز دنیا انجام می شود، تمامی مواد مورد استفاده با توجه به مجوز وزارت بهداشت تهیه می گردد. در شرایط کرونایی نیز پذیرش مخاطبان با ساعت های متفاوت بوده و تجهیزات مورد استفاده مرتبا ضدعفونی می شود.

خوشنامی و معروفیت کلینیک پوست مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان حاصل تجربه طولانی ایشان در این زمینه و استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته بوده و هنرمندی ایشان و تشخیص صحیح برای فرم دهی صورت با توجه به چهره هر فرد نیز مخاطبان این کلینیک را دوچندان کرده است.

 

تزریق ژل بهتر است یا چربی

 

 

تردید انتخاب تزریق ژل یا چربی! این چالش و سوالی است که بسیاری از افراد در ذهن دارند. بیشتر کسانی که برای اقدامات زیبایی و رفع چین چروک، به کلینیک های پوست مو زیبایی مراجعه می کنند در مورد اینکه تزریق ژل بهتر است یا چربی در خواست مشاوره دارند. و اینکه کدام روش ماندگاری بیشتری دارد یا عوارض کمتری دارد و سوالاتی از این قبیل... .

در ادامه مقاله به پاسخ هر کدام از سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ خواهیم داد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

تفاوت تزریق ژل و چربی

تفاوت های بسیاری بین ژل و چربی وجود دارد. اساس تفاوت بین این دو مربوط به محل تزریق است. اینکه مخاطبان برای رفع چین و چروک کدام قسمت از صورت خود به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند، نکته مهمی است که انتخاب ژل یا چربی را تعیین می کند

تزریق چربی بیشتر برای موارد درمانی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا از بافت خود بدن استخراج شده و در واقع تولید کلاژن را افزایش می دهد. نتیجه حاصل نیز جوانسازی و زیباسازی پوست را به همراه دارد. اما تزریق ژل فقط خاصیت حجم دهی دارد.

تزریق چربی، در واقع یک عمل جراحی محسوب می گردد و طبیعی است که هر عملی، دوره نقاهت را به همراه خواهد داشت. اما چون ماندگاری بیشتری و عوارض کمتری دارد بنابراین بیشتر مخاطبان دوره نقاهت آن را نیز می پذیرند. تزریق چربی برای رفع چین و چروک های عمیق دور چشم و شقیقه ها کاربرد بیشتری دارد.

اما در نواحی دیگر صورت مانند لب ها و خط خنده تزریق ژل کاربرد بیشتری دارد.

همچنین برای دریافت مشاره های بیشتر و رفع ابهامات خود با کلینیک تخصصی خانم دکتر ریما سرحدیان ارتباط برقرار نمایید.

 

بهترین مارک تزریق ژل صورت

 

 

از گذشته صورت های مدل دایره ای با گونه های درشت، بیشتر مورد توجه افراد بوده و هم اکنون نیز هست. افرادی که از لاغری صورت خود رنج می برند، یا برای پر کردن جای جوش و جای زخم صورت خود از کرم های مختلف استفاده کرده و به نتیجه مطلوب نرسیده اند، هم اکنون می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

اما این کار ساده نیست و باید قبل از اقدام، از معتبر بودن کلینیک تخصصی اطمینان حاصل فرمایید. زیرا همانطور که در مطالب بالا نیز گفتیم، این کار علاوه بر تخصص به مهارت پزشک و هنر وی نیز بستگی دارد.

 برای اینکه زیبایی منحصر به فردی در چهره خود ایجاد نمایید علاوه بر انتخاب کلینیک معتبر، به برند تزریق ژل نیز باید توجه کنید. در واقع یکی از تاثیر گذارترین مسائل در تزریق ژل صورت و نتیجه رضایت بخش آن، انتخاب ژل معتبر و مخصوص صورت است.

اگر خواستار نتیجه مطلوب و رضایت بخشی در تزریق ژل صورت هستید، پیشنهاد می کنیم از مارک های معتبر و مورد تایید وزرات بهداشت استفاده نمایید. در این قسمت چند برند معتبر تزریق ژل مخصوص صورت را عنوان می کنیم.
برای اطلاع از قیمت تزریق ژل، می توانید به مقاله قیمت تزریق ژل با انواع برند های ژل مراجعه فرمایید.  

 

ژل آلاینا

یکی از بهترین محصولات تزریق ژل، برند آلاینا Alayna ساخت کشور آلمان است. این ژل دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و برای رفع چین و چروک های سطحی و رفع خط خنده صورت مورد استفاده قرار می گیرد. ژل آلاینا در دو مدل SG و M به بازار عرضه شده اند که مدل SG برای رفع چین و چروک های کم تا سطح نسبتا عمیق کاربرد دارد. در واقع این ژل علاوه بر زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد. البته SG24 برای تزریق ژل لب نیز کاربرد دارد.

یکی دیگر از تکنولوژی هایژل آلاینا، مدل M8 می باشد. این ژل برای چین و چروک های ریز صورت ازجمله خطوط دور چشم، چروک های دور لب نیز کاربرد دارد. این ژل به راحتی در بافت زیر صورت پخش شده و جذب میگردد.

 

برند پرفکتا

یکی از برند های پرطرفدار برای رفع چین و چروک و حجم دهی به صورت، برند پرفکتا می باشد. این ژل محصول کشور فرانسه است. برای رفع چین و چروک های سطحی کاربرد دارد. یکی از دلایل انتخاب برند پرفکتا توسط بیشتر مخاطبین ماندگاری طولانی تر آن است.

پرفکتا برای رفع چروک های دور چشم و پیشانی و همچنین حجم دهی به لب ها نیز کاربرد دارد.

 

 برند رووفیل

برند روفییل یا REVOFIL برندی که سال های زیادی برای تولید آن تحقیق و آزمایشات مختلف صورت گرفته است. زیرا این برند به ماندگاری بالا معروف است. روفییل برندی است که علاوه برماندگاری بالا، چهره طبیعی صورت شما را حفظ می کند و همین موضوع باعث شده است که طرافدارن زیادی را به خود جلب کند.

در تمامی ژل های لب و ژل صورت، هیالورونیک اسید بکار رفته است اما در برند رووفیل به دلیل ترکیب هیالورونیک اسید با فناوری edged biomimetic peptide باعث شده است که کیفیت بالا و امن تری به ارمغان آید. منظور از امن این است که عوارضی ندارد و با خیال راحت می توانید به عنوان یک ژل لب یا ژل صورت مطمئن از آن استفاده نمایید.

 

برند ژل الیاکسین

اگر هنگامی که به پزشک برای تزریق ژل لب یا ژل صورت مراجعه می کنید و پزشک قصد دارد از ژل الیاکسین aliaxin برای تزریق استفاده نماید، چه واکنشی نشان می دهید؟

بهتر است قبل از مراجعه در مورد انواع برند تزریق ژل لب و صورت اطلاعات کافی داشته باشید و سپس به پزشک مراجعه نمایید.

فیلر الیاکسین، یکی از برند های ژل معروف است که مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته است. زیرا ساختار طبیعی درون این ژل بسیاری از پزشکان و مراجعین را تحت تاثیر عملکرد خود قرار داده است.

 بنابراین اگر پزشک شما تصمیم به تزریق ژل الیاکسین کرد، بسیار خوشحال باشید زیرا پس از مدتی شاهد یک زیبایی شگفت انگیز در چهره خود خواهید بود. علاوه بر آن فیلر الیاکسین فارغ از آسیب و عارضه جانبی برای مصرف کنندگان است.

 

برند ژوویدرم

اگر تا الان حتی یک بار از محصولات زیبایی استفاده کرده باشید، حتما برند ژوویدرم به گوشتان خورده است. برند ژوویدرم یک برند بسیار معروف و مشهوری در زمینه زیبایی حتی برخی از مراقبت های پوستی و سوختگی نیز می باشد و تا کنون محصولات بسیار با کیفیتی به بازار عرضه نموده است.

ژل لب و صورت ژوویدرم نیز از این کیفیت مستثنی نیست، ژوویدرم یک محصول فرانسوی است و مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا نیز قرار گرفته است. بنابراین با خیال بسیار آسوده برای انتخاب این ژل معروف می توانید اقدام نمایید.

 

جزئیات دقیق قیمت و مشخصات محصول تمامی برند هایی که معرفی شد را می توانید در مقاله قیمت تزریق ژل با انواع برند های ژل مطالعه فرمایید.

کلینیک پوست مو زیبایی خانم دکتر سرحدیان با برند ریما آکادمی، آماده ارائه پاسخ به تمام پرسش ها و ابهامات شما در زمینه تزریق ژل و بوتاکس و سایر اقدامات زیبایی می باشد.

فهرست تمامی اقدامات کلینیک پوست مو زیبایی خانم دکتر ریما سرحدیان همراه با لیست قیمت در مقاله قیمت تزریق بوتاکس موجود می باشد.

 

عوارض تزریق ژل خط خنده

 

 

با ورود بسیاری از ژل های تلقبی به بازار و استفاده مراکز نامعتبر و بسیاری از سالن های زیبایی در این زمینه باعث شده است که بسیاری از افراد نسبت به تزریق ژل واهمه داشته باشند و از انجام این عمل بترسند.

ژل های با برند های معروف که در مطالب بالا گفته شد، حاوی ساختار طبیعی بوده و برای افزایش کلاژن و در نتیجه جوانسازی و زیباسازی پوست انجام می شود.

اما در نظر داشته باشید که در حین تزریق ژل، بالاخره یک جسم خارجی با پوست شما اصابت می کند و کمی کبودی و ورم بعد از تزریق ژل امری طبیعی و عادی است. اینگونه کبودی و ورم را اصولا نباید جزو عوارض جانبی در نظر گرفت. اما اگر ورم و کبودی بیش از یک هفته روی صورت شما باقی ماند حتما به پزشک مراجعه نمایید.

برخی از افراد هنگام مراجعه به پزشک درخواست تزریق ژل دائم دارند! توجه فرمایید که ژل های دائم در دراز مدت باعث بروز عوارض زیادی می شوند و برخی از ژل ها شروع به حرکت در بدن می کنند که بسیار خطرناک  است و باعث بروز عفونت می شد. برخی از ژل های دائم پس از گذشت چند سال به صورت گلوله ای در لب یا در گونه دیده میشد که متاسفانه فقط با عمل جراحی قابل حل بود. بنابراین از درخواست تزریق ژل دائم در هر مرکزی خودداری نمایید.

ژل های دارای مواد طبیعی هیالورونیک اسید، که یک ماده طبیعی در داخل بدن است، برای افزایش و حجم دهی به لب ها و گونه ها استفاده می گردد. همچنین از این ماده برای از بین بردن خط خنده و برخی چین و چروک های صورت نیز استفاده می کنند.

 

عوارض ژل لب

 

 

از جزو افرادی هستید که از عوارض بعد از تزریق ژل لب واهمه دارید، در همین ابتدا باید صادقانه بگویم که این شما هستید که تصمیم میگیرید بعد از تزریق ژل لب، شاهد عوارض گوناگون باشید یا نباشید.

از این موضوع تعجب نکنید، زیرا این شما هستید که به کلینیک تخصصی پوست مو زیبایی مراجعه می کنید یا تزریق ژل لب خود را در مراکز نامعتبر و بدون رعایت نکات بهداشتی انجام میدهید.

در مرحله دوم ریسک پذیری عوارض تزریق ژل لب، مربوط به برند ژل لب می شود. درست است که تمام برند های ژل لب مورد تایید سازان غذا و دارو آمریکا بوده است اما برخی از ژل ها عملا از کیفیت مطلوب و مرغوبی برخوردار نیستند و به علت درصد مواد طبیعی استفاده شده کم در آن ها قیمت پایینی را نیز دارند.

بنابراین خواه ناخواه اگر به هر یک از دلایل عدم مراجعه به کلینیک معتبر و یا انتخاب ژل ارزان قیمت، شاهد برخی عوارض در پوست چهره یا لب خود خواهید بود.

 

تزریق ژل لب طبیعی

 

 

به نظر شما می توان فرم لب ها را به شکل طبیعی و بدون تغییر شکل خاصی، اما جذاب و زیبا کرد؟ آیا همیشه پس از تزریق ژل، همه اطرافیان متوجه تزریق ژل شما خواهند شد؟ پاسخ از این قبیل سوالات در تزریق ژل لب طبیعی است. پس از تزریق ژل زیبایی لب ها به شکل طبیعی دیده خواهد شد.

در این نوع تزریق ژل فرم لب ها فقط کمی حجیم تر دیده خواهد شد و به صورت غیر طبیعی دیده نمی شود. کمتر کسی متوجه تزریق ژل لب شما خواهد شد.

کسانی که تا کنون تزریق ژل لب انجام نداده اند، توصیه می شود تزریق ژل طبیعی را امتحان نمایند که حالت طبیعی صورت حفظ شود.

برای تزریق ژل لب طبیعی، پزشک و کلینیک مورد اعتماد و با تجربه انتخاب نمایید. زیرا همانطور که گفته شد مقدار دقیق تزریق ژل و مکان دقیق تزریق ژل باید قبل از تزریق به صورت دقیق مشخص شود.

در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر ریما سرحدیان برای تزریق ژل های طبیعی، از ژل های با برند های معتبر و طبیعی مانند ژوویدرم که حاوی قند طبیعی و کلاژن بالایی است که باعث نرمی، لطافت و درخشندگی نیز می شود، مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.   

 

عوارض تزریق ژل پیشانی

گذشت زمان و بالا رفتن سن و به طبع آن ظاهر شدن چین و چروک های صورت، کابوسی که بسیاری از بانوان از آن وحشت دارند. چند سال گذشته این کابوس تا اخر عمر باقی می ماند اما اکنون برخی از بانوان میانسال از برخی بانوان جوان، زیباتر نیز به نظر می رسند.

اما آیا بهتر نیست قبل از اقدام به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک اطلاعات جامع تر و مطالعه دقیق تری در مورد تزریق ژل صورت یا پیشانی و عوارض تزریق ژل پیشانی بدست آورید!

 

عوارض عمومی تزریق ژل پیشانی

 

 

وقتی کلمه دارو و درمان به میان می آید، پیش بینی عوارض آن زیاد کار سخت و دشواری نیست. همه دارو های شیمیایی حتی دارو های گیاهی در دراز مدت ممکن است اثر های منفی در بدن ایجاد نمایند. اما آنچه که مهم است، مدت ماندگاری عوارض و درصد تاثیر آن بر سایر اعضای بدن است.

بنابراین در هر عمل یا جراحی به این دو فاکتور مهم توجه فرمایید.

 

مراقبت بعد از تزریق ژل پیشانی

 

 

در مطالب بالا اشاره کردیم که تزریق ژل یکی از ساده ترین راهکارها برای جوانسازی و زیباسازی پوست به خصوص پوست صورت است. اما نکته قابل توجه، اقدامات و مراقبت هایی است که بعد از تزریق ژل باید انجام داد تا به نتیجه مطلوب رسید. قطعا پس از هر اقدام زیبایی مراقبت قبل و بعد از آن الزامی است.

تزریق ژل پیشانی نیز از این امر مستثنی نیست و باتوجه به اکثر مواقع که معمولا خطوط پیشانی و خطوط خنده در صورت نسبتا عمیق تر از سایر نواحی صورت هستند، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری نیز دارد.

در کلینیک پوست، مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان مشاوره لازم برای مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل با توجه به عمق خطوط و نوع برند انتخابی در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت. بنابراین با انتخاب کلینیک مورد اطمینان نتیجه کار را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید.

 

اقدامات لازم بعد از تزریق ژل پیشانی

معمولا بعد از تزریق ژل در نواحی مختلف صورت، باید از دست زدن، فشار دادن یا ماساژ دادن ناحیه تزریق شده خودداری کنید. آب ولرم و گرم برای محل تزریق ژل مناسب نیست به همین دلیل از استحمام در روزهای نخست خودداری کنید. مصرف نمک یا شیرینی زیاد در روزهای نخست باعث ازدیاد تورم نیز می شود بنابراین سعی کنید غذاهای سبک مصرف نمایید.

از کرم پودر ها و لوازم آرایشی در روزهای نخست استفاده نکنید. هنگام خواب و استراحت نیز طوری دراز نکشید که به صورت فشار وارد شود.

در نظر داشته باشید حتی اگر تمام نکات مراقبت های بعد از تزریق ژل را نیز انجام دهید، کبودی و کمی تورم در ناحیه تزریق ژل پیشانی یا فیلر زیر چشم و حتی رفع خطوط خنده در صورت طبیعی است. نهایتا پس از 1 هفته تمامی کبودی و ورم رفع خواهد شد.

 

هزینه تزریق ژل پیشانی

 

 

در مطالب بالا در مورد قیمت و هزینه تزریق ژل گفته شد. قیمت تزریق ژل بنا به عمق خطوط و دستمزد پزشک و نوع برند انتخابی متفاوت می باشد.

اخیرا در کلینیک پوست مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان، جشنواره تزریق ژل زیشل که به صورت فول فیس کاربرد دارد، برگزار می گردد. این جشنواره از اول آذرماه سال 1400 تا ابتدای دی ماه سال 1400 برگزار خواهد گردید.

برند زیشل یکی از برند های کره ای و محبوب می باشد که عملکرد بالا و عوارض بسیار ناچیزی در مقایسه با سایر برند ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های کلینیک پوست مو زیبایی دکتر ریما سرحدیان تماس حاصل نمایید. و یا با اینستاگرام دکتر ریما سرحدیان سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید، رفع نمایید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق تزریق ژل لب نیز می توانید با کلینیک دکتر ریما سرحدیان تماس حاصل فرمایید. یا با استفاده از  اینستاگرام دکتر ریما سرحدیان، درخواست مشاوره نمایید.

 

۰
۲
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید