درحال بارگذاری...

۲۰ ایده ناب کاربردی برند پیج

۱۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۱۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۸ دقیقه
۲۰ ایده ناب کاربردی برند پیج

جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

 

یادتان باشد بازاریابی دیده شدن توسط مشتری نیست. بازاریابی تبلیغات وسیع بیلبوردی نیست. دیجیتال مارکتینگ ساختن پست های وایرال ویدیویی و معروف شدن نیست. بازاریابی جذب مشتریان زیاد هم نیست. بازاریابی تعداد بالای فالوور و ویو و لایک بسیار بالا نیست. اصولی ترین تعریف بازاریابی یعنی : ایجاد حفظ و توسعه ارتباط هر چه نزدیک تر با مشتری برای فروش محصولات و خدمات

حتما در هر تصمیمی که برای فعالیت های بازاریابی خود و مخصوصا دیجیتال مارکتینگ در نظر می گیرید این تعریف را در ذهن خود داشته باشید، این یک چراغ راهنمای بسیار عالی برای تصمیماتی است که قرار است پول، زمان، انرژی فکری و جسمی خود را در آنها هزینه کنید.

ما در اینجا به توضیح ۲۰ ایده کاربردی بسیار ساده و سریع برند پیج برای ارتباط با مشتری و جذب مشتریان جدید که شما می توانید با حداقل هزینه انجام دهید، می پردازیم.

 

برند پیج چیست؟

 برند پیج یک ابزار ساده ولی قدرتمند دیجیتال مارکتینگ است که توسط شرکت آسان سپهر دانش یاور به بازار عرضه شده است نکته مهم دیگر این است که مفهوم سطح بالای برند پیج بر اساس مفهوم جدید بازاریابی که به آن اقیانوس آبی گفته می شود طراحی شده است در اینجا شما با دیگران رقابت نمی کنید بلکه در یک اقیانوس آبی مملو از فرصت ها شنا می کنید.

 

۲۰ ایده کاربردی بسیار ساده و سریع برند پیج

 

۱- ارسال لینک برند پیج به مشتریان قدیمی

همین امروز این کار را انجام دهید و مطمئن باشید  که کلی سفارش جدید خواهید گرفت . اگر شماره تلفن های مشتریان قبلی خود را دارید و تعداد آنها زیر ۱۰۰۰۰ نفر است می توانید از طریق پیامک ( حتی با یک شماره شخصی ) یا از طریق واتس آپ یا پنل پیامکی لینک برند پیج را برای مشتریان قبلی خود ارسال کنید.

با این کار دو اتفاق جالب می افتد اول این که مشتریانی که شما را فراموش کرده بودند به یاد شما می افتند دوم این که مشتریانی که به محصولات یا خدمت شما نیاز دارند با شما تماس می گیرند و چون از قبل شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند از شما خرید می کنند.

 

۲- افزایش فروش با برند پیج

می توانید با یک پوستر تخفیف ویژه و ارسال لینک به مشتریان فعلی یا قبلی فروش خود را سریعا افزایش بدهید.  

روی برند پیج، شما می توانید یک یا چند پوستر را بارگزاری کنید. فرض کنید شما الان این امکان را دارید که محصولاتی را با یک تخفیف ویژه عرضه کنید و یا برای ۵۰ نفر اول متقاضی یک خدمت، تخفیف بدهید. در این صورت می توانید یک یا چند پوستر بسیار جذاب طراحی کنید و نحوه گرفتن تخفیف روی پوستر را نشان دهید و لینک برند پیج را برای مشتریان بفرستید.

 

۳- معرفی و ارسال جدیدترین محصولات با برند پیج

با طراحی چند پوستر می توانید جدیدترین محصولات یا خدماتتان را معرفی کنید و برای دیگران بفرستید کافی است که زیرپوستر یک شماره تماس هم نوشته باشید هر چند اطلاعات تماس شما در برند پیج وجود دارد ولی ممکن است شما بخواهید برای فروش یک محصول یا خدمت یک شماره تماس اختصاصی بدهید و یک شخص حرفه ای را مسئول فروش و ثبت سفارشات آن محصول کنید.

اینجا یک نکته کنکوری را با شما در میان می گزاریم ۹۰ درصد مشتریان در نهایت دوست دارند تلفن را بردارند و با فروشنده صحبت کنند.

 

۴- بهترین محصولاتتان را معرفی کنید

مشتریان بسیار دوست دارند بدانند که بهترین محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، چیست و یا پر فروش ترین محصول شما چیست؟ مثلا اگر شما فروشنده لوازم آرایشی و عطر و ادکلن باشید می توانید پر فروشترین و بهترین ادکلن های سه ما گذشته را در چند پوستر به مشتریان معرفی کنید.

  لازم نیست این کار را برای همه مشتریان انجام دهید شما حتما باید مشتریان خود را گروه بندی کنید و فقط به آنهایی پیام خود را بفرستید که می دانید به آن توجه می کنند یادتان باشد از آنها بخواهید این محصولات را با انتشار لینک شما به دیگران معرفی کنند.

 

۵- ارسال لینک برند پیج به مشتریان بالقوه

می توانید برای تسریع در ارسال لینک برند پیج شما به مشتریان بالقوه، از یک نیروی انسانی مختص به این کار استفاده کنید و یا این کار را به صورت مکانیزه و یا با استفاده از نرم افزارهایی مثل  CRM انجام دهید.

شاید فکر کنید این یک کار پر هزینه است ولی اگر شما یک لیست از شماره تلفن های همراه داشته باشید که ممکن است مشتری محصولات یا خدمات شما باشند می توانید با استخدام یک نفر که کارش ارسال لینک به این مشتریان است (  با پیامک یا واتس آپ یا حتی دایرکت اینستاگرام یا گروه های تلگرامی ) مشتریان جدید زیادی را جذب کنید

مهمتر از آن لید بازار جمع کنید، مطمئن باشید این کار ارزش سرمایه گزاری را دارد و فرد استخدامی شما چند برابر حقوق خودش را در می آورد.

 

۶- جلب توجه مشتریان با استفاده از برند پیج

می توانید با طراحی یک پوستر یا حتی ویدیوی تبریک عید و یا تبریک یک مناسبت عام و فرستادن لینک برند پیج، مشتریان خود را خوشحال کنید.

مشتریان شما عاشق این هستند که بدانند شما به یاد آنها بوده اید. نمی دانید همین کار چقدر قدرت برند شما را افزایش می دهد و انرژی مثبتی می گیرید.

 نکته کنکوری این است که لازم نیست این کار را برای همه مشتریان انجام دهید شما می توانید این پیام را برای مشتریان گروه الف خود انجام دهید مشتریانی که از شما خرید می کنند و با شما رابطه خوبی دارند می بینید که این یک راه اختصاصی برای ایجاد ارتباط قوی با مشتری است و با انتشار یک پست تبریک عید روی اینستاگرام بسیار تفاوت دارد.

 

۷- امکان اشتراک لینک برند پیج شما

می توانید از دوستانتان بخواهید که لینک برند پیج شما را به اشتراک بگزارند.

آیا می خواهید مشتریان جدید داشته باشید؟ می توانید از دوستانتان بخواهید که لینک برند پیج شما را به اشتراک بگزارند کافی است که هر کدام از دوستان شما این لینک را برای ۵ تا ۱۰ نفر بفرستند در این صورت مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد.

 این نکته طلایی را بخاطر بسپارید همه مردم فقط بخاطر پول کار نمی کنند خیلی از آنها فقط می خواهند به شما به عنوان یک دوست کمک کنند کافی است که از آنها بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

 

۸- بازخورد از مشتریان با استفاده از برند پیج

می توانید از مشتریان خود یک نظر سنجی اختصاصی انجام دهید.

این امکان در برند پیج وجود دارد که یک پوستر یا ویدیو طراحی کنید و از مشتریان بخواهید که با شماره واتس آپی که در برند پیج دارید نظر خودشان را اعلام کنند حتی می توانید یک پرسش نامه طراحی کنید و لینک آن را در برند پیج خود قرار دهید و از مشتریان فعلی و یا حتی از افرادی که نمی شناسید ولی ممکن است مشتری شما شوند بخواهید این پرسش نامه را پر کنند.

مردم نظر دادن را دوست دارند و حتی ممکن است از شما انتقاد کنند با این کار شما متوجه نیازمندی ها و دغدغه های مشتریان خود می شوید همینطور متوجه نقاط قوت و ضعف کار خود خواهید شد. این یعنی یک فرصت عالی برای پاسخگویی به مشتریان و ایجاد ارتباط با آنها.

 

۹- ایجاد یک چالش فکری برای مشتریان با برند پیج

می توانید یک مسابقه یا چالش را برای مخاطبانتان طراحی کنید و با برند پیج بفرستید. اگر کمی هوشمندانه عمل کنید می توانید نتایج بسیار عالی دریافت کنید. این کار می تواند به انتشار برند شما کمک کند و همینطور می تواند لید بازار خوبی را برای شما ایجاد کند. قدرت این کار در این است که کنترل کار دست شماست و شما می توانید هر گروه از مشتریان فعلی و یا احتمالی خودتان را به این مسابقه دعوت کنید.

 

 

۱۰- می توانید یک قرعه کشی انجام دهید

یکی از جالب ترین و پولساز ترین و جذاب ترین کارهایی که می تواید انجام دهید، اجرای یک قرعه کشی است اگر فرایند قرعه کشی را کمی خلاقانه و حرفه ای تنظیم کنید، می تواند بازدید برند پیج شما را به شدت افزایش دهد و همینطور می توانید با همین یک کار فروش خود را درست و حسابی افزایش دهید احتمالا همین حالا می توانید تصور کنید که چطور می خواهید یک قرعه کشی راه اندازی کنید و مشتریان خود را خوشحال کنید .

 

۱۱- رزومه خود را در برند پیج منتشر کنید

مطمئن باشید مشتریان شما می خواهند درباره شما بدانند. آنها می خواهند بدانند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. همانطور که احتمالا شما الان می خواهید بدانید موسس آسان سپهر دانش یاور که تولید کننده جدید ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ یعنی برند پیج است، کیست!

 این امکان در برند پیج وجود دارد که شما در مورد خودتان، کسب و کار و خدماتتان بنویسید و آنها را با مشتریان خود به اشتراک بگزارید این ساده ترین کار ممکن است لازم نیست یک رزومه بسیار درخشان داشته باشید به هر حال خیلی از مشتریان شما را می شناسند و شما را قبول دارند کافی است، آنچه را هستید به رشته تحریر در آورید.

 یک امکان فوق العاده دیگر این است که یک ویدیو از خودتان و کسب و کارتان منتشر کنید.

 

۱۲- امکان اتصال برند پیج با واتس آپ بیزینس

می توانید با وصل کردن برند پیج به واتس آپ بیزنس کاتالوگ های محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارسال کنید.

شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چطور می توانید اطلاعات و پیام خود را به دست مشتریان برسانید؟! همانطور که گفتیم یکی از بهترین راه ها، پیامک کردن لینک برند پیج است.

 اما یک امکان فوق العاده هم در برند پیج وجود دارد که با قرار دادن لینک واتس آپ بیزنس در برند پیج خود، هر وقت مشتری روی این لینک کلیک کند، بتوانید کاتالوگ درخواستی او را مستقیم برای وی ارسال کنید این کار هیچ هزینه ای ندارد.

همینطور شما می توانید با ایجاد گرو های انتشار ( برود کست ) روی واتس آپ بیزنس لینک برند پیج را برای تعداد زیادی از مشتریان خود بفرستید.

 

۱۳- جذب مخاطب جدید برای اینستا گرام با برند پیج

اما در مورد ابزار مورد علاقه شما اینستاگرام.

شاید تعجب کنید اگر بدانید که بسیاری از مشتریان قدیمی شما پیج اینستاگرام شما را ندارند و آن را دنبال نمی کنند. شما می توانید با طراحی و ساخت یک پوستر روی برند پیج و معرفی پیج اینستاگرام خودتان از مشتریان بخواهید که پیج شما را دنبال کنند همینطور لینک پیج اینستاگرام شما ذاتا در برند پیج شما وجود دارد و با انجام دادن هر کدام از ایده هایی که در بالا توضیح داده ایم مخاطب های جدیدی به صورت اتوماتیک به پیج اینستاگرام شما جذب می شوند.

 

۱۴- دیجتال مارکتینگ احساسی

 از مشتریانتان قدر دانی کنید

این کار یک گلوله خاص از انرژی مثبت ایجاد می کند. می توانید با انتشار یک ویدیو و یا با انتشار چند پوستر که عکس و یا حتی اسم مشتریان خوبتان را روی آن طراحی کرده اید، برای همان اشخاص ارسال کنید.

با این کار نه تنها از آن ها قدردانی می کنید بلکه یک اقدام ماندگار از نام مجموعه خود در اذهان عمومی ایجاد می کنید که باعث رشد و ترقی مجموعه شما می گردد. این کار برای کسب و کارهایی که تعداد مشتریان زیادی ندارند به شدت جوابگو است.

 

۱۵- تبلیغ برند پیج با استفاده از سایت های ثبت آگهی رایگان

می توانید برند پیج خودتان را در سایت های ثبت آگهی رایگان تبلیغ کنید.

این ایده فوق العاده ای نیست ولی هنوز هم می تواند کار کند بیش از ۱۰۰ سایت تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید در آنها یک آگهی رایگان تبلیغ کنید اگر محصول یا خدمت جذابی داشته باشید با انتشار این آگهی های رایگان و تبلیغ برند پیج خود در سایت های آگهی رایگان می توانید مشتریان بالقوه را جذب برند پیج خود کنید.

یادتان باشد آگهی های رایگان یا حتی پولی دوام چندانی ندارند ولی مشتریانی که جذب برند پیج شما می شوند دوام دارند.

 

۱۶- دیجیتال مارکتینگ از طریق ایمیل + برند پیج ( ایمیل مارکتینگ )

برخلاف ایده قبلی، این یک ایده فوق العاده است. امروزه بخاطر وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام  و بخاطر توسعه کسب و کارهای مجازی کار با ایمیل مجددا رونق گرفته است و مردم آشنایی زیادی با ایمیل پیدا کرده اند آنها ایمیل های خود را چک می کنند. شما با ارسال لینک برند پیج خودتان به همراه یک پوستر و پیام جذاب به تعداد زیادی از مشتریان هدف خود می توانید یک بازاریابی درست و حسابی برای جذب مشتریان جدید و همینطور آگاه سازی آنها از برند خودتان انجام دهید.

 

۱۷- تبلیغ لینک برند پیج در پیام رسان ها

هر پیام رسان یا شبکه اجتماعی مخاطب خودش را دارد. بنابراین با تبلیغ برند پیج خودتان در گرو ه های مختلف پیام رسان ها یا تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی، می توانید مخاطب را به برند پیج هدایت کنید. اینجا لازم می دانیم این نکته را یاد آوری کنیم هدف از این کار این است که مخاطب یا مشتریان خود را از یک اقیانوس قرمز و خونین رقابت به یک اقیانوس آبی هدایت کنید که رقیبی وجود ندارد و کنترل صفر تا صد کار، دست خودتان است.

 

۱۸- کمک گرفتن از حرفه ای ها

اگر بخواهید کمی هزینه کنید می توانید با کمک گرفتن از اینفلوئنسرهای اینستا یا لینکدین و یا بلاگرها و یا سایت هایی مثل یکتا نت، برند پیج خودتان را تبلیغ کنید این کاربه شدت در جذب مخاطب جدید اثر گزار است.

 ولی ما این کار را در مراحل اولیه کار توصیه نمی کنیم چون کنترل آن و تامین هزینه های آن برای افرادی که آشنایی کامل با دیجیتال مارکتینگ ندارند دشوار است. توصیه می کنیم ابتدا از ایده های دم دستی و ساده تر استفاده کنید.

 

۱۹- دیجیتال مارکتینگ از طریق هم افزایی با سایر برند پیج ها

این هم یک ایده بسیار کارآمد است ولی نیاز به این دارد که شما برای آن وقت بگزارید و با دیگر برند پیج ها تعامل ایجاد کنید. امروز یکی از خفن ترین راهکارهای بازاریابی و توسعه هم افزایی است با این حال شما باید کاملا نسبت به این مفهوم و نحوه کارکرد آن اشرافیت داشته باشید. می توانید توضیحاتی را که در مورد هم افزایی و هولدینگ هم افزایی همت منتشر کردیم را مطالعه کنید. خلاصه ایده این است : شما به دیگرانی که رقبای شما نیستند کمک می کنید و آنها نیز به شما کمک می کنند.

 

۲۰- ایده بیستم اصلا ایده نیست !!!

عزیزان و همراهان گرامی موفقیت یک کسب و کار یک فرمول جادویی ندارد! ده ها و شاید صدها ایده و فرآیند و فعالیت و حوزه دانشی با هم ترکیب می شوند کار می کنند و هم افزایی ایجاد می کنند که یک کسب و کار را به موفقیت برسانند شما می توانید برند پیج خود را خیلی سریع ایجاد کنید.

حتی می توانید از مشاوران آسان سپهر دانش یاور ( آسان سمینار ) کمک بگیرید می توانید در دوره های آموزشی آسان سمینار و همیاران آن شرکت کنید ولی مهمترین چیزی که باید در ذهن داشته باشید این است که این شما ، دانش شما ، مهارت شما و تلاش شما و پشتکار شما و تیم شماست که می تواند موفقیت شما را تضمین کند و هیچ چیزی در دنیا نمی تواند جایگزین این شود

با آرزوی هم افزایی با شما

تیم آسان سمینار

۱
۱۱
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: سیده ماندانا سید طالبی
۱۴۰۰-۰۶-۲۶
۰۹:۲۶:۳۴
بسیار عالی شما بهترین هستید