درحال بارگذاری...

کانال های بازاریابی اینترنتی

۳
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۲۴
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۰ دقیقه
کانال های بازاریابی اینترنتی

نظرتان در مورد کسب درآمد از چند جای مختلف در حالی که روی کاناپه لم داده‌اید چیست؟ درست حدس زدید در این مقاله می خواهیم به شما نحوه کسب درآمد بالا و این چنینی را بیاموزیم. صبور باشید عجله نکنید با آرامش و تمرکز مقاله را تا انتها بخوانید. اما اگر فکر می کنید این کار نشدنی است و فقط یک رویا پردازی است همین جا صفحه مقاله را ببندید. ولی اگر شما هم مثل ما خلاق هستید و به اهداف بلند مدت فکر می کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، می بینیم که کسب و کارها به شیوه گذشته انجام نمی شوند. برای پول در آوردن لازم نیست فرسنگ ها دور از خانه باشیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیوه‌ی جدیدی از کسب‌وکار به نام دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده است. بازار کسب وکار اینترنتی بسیار داغ است و موفق شدن در این رقابت نیازمند تخصص و استفاده اصولی از کانال های بازاریابی اینترنتی قوی است. نگران نباشید با تیم آسان سمینار به تخصص و مهارت کافی برای استفاده از این ابزارها می رسید. در ادامه با برخی از تکنیک ها و کانال های بازاریابی اینترنتی آشنا خواهید شد:

 

انواع روش های بازاریابی اینترنتی

 

۱. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی اینترنتی بوده که دارای فرایندی جهت ایجاد و توزیع مطالب با هدف جذب مشتری و بدست آوردن مخاطب و تعامل بیشتر با مشتری، است. تولید محتوا می‌تواند محدوده‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بر بگیرد: از کسی که چند قرن پیش مشغول نوشتن یک کتاب بوده تا کسی که امروز با انتشار پست و لایو و استوری به تولید محتوا در اینستاگرام مشغول است.

در واقع اگر بخواهیم تعریف ساده تر و قابل فهم تری از بازاریابی محتوا ارائه دهیم، می توانیم بگوییم که بازاریابی محتوا یعنی نوشتن توضیحات مفید و مختصر برای کاربران در مورد محصولات و خدمات مختلف. البته نحوه نوشتن این توضیحات باید طوری باشد که کاربران در هنگام جستجو در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر، محصولات و خدمات شما را بیابند. این یعنی رسیدن به صفحه اول گوگل و در نهایت تبدیل کردن کاربران به مشتریان با استفاده از نحوه نوشتن درست و اصولی محتوا.

تعریف سئو

سئو (SEO = search engine optimization)  یا بهینه سازی موتورهای جستجو، در واقع انجام یک سری فرآیندها است که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کند. اگر هنوز نمی‌دانید سئو چیست و چه کاربردی دارد دقیقاً جای درستی هستید چون می خواهیم شما را به طور کامل با سئو و تأثیر آن بر کانال های بازاریابی اینترنتی آشنا کنیم.

 

هدف سئو چیست

موتورهای جستجو مانند گوگل، با مشاهده سایت شما، طراحی و محتواهای آن را بررسی می کنند و تلاش می کنند که موضوعات وبسایت شما را شناسایی کرده و میزان رضایت کاربران نسبت به سایت را ارزیابی کنند. این فرآیند به موتورهای جستجو کمک می کند تا نتایج بهتر و مفید تری را به کاربران ارائه دهند.

هر چه وبسایت شما از نظر سئو قوی‌تر باشد، احتمال این که موتورهای جستجو، سایت شما را در جستجوهای مربوطه برای کلمات کلیدی مورد نظر کاربران، در صفحات اول نمایش دهند، بیشتر است. در واقع هدف از سئو، گرفتن امتیاز بیشتر از طرف گوگل و درنتیجه رسیدن به صفحات اول گوگل است. حالا که متوجه شدید سئو چیست و چه معنا و مفهومی دارد، می خواهیم کمی جلوتر برویم و نقش آن در کانال های بازاریابی اینترنتی را بررسی کنیم:

۲. نقش سئو در کانال های بازاریابی اینترنتی

بیایید اینگونه به موضوع نگاه کنیم. شما می‌دانید که وقتی کسب و کارتان وارد اینترنت شد، باید آن‌ را تبلیغ کنید. می پرسید چرا ؟ ممکن است شما بهترین محصولات را بفروشید، یا بهترین خدمات ممکن را در شهر داشته باشید، اما اگر با تبلیغات و کانال های بازاریابی اینترنتی دست و پنجه نرم نکنید، هیچکس نمی‌فهمد که شما وجود دارید. اینجاست که سئو به کمک شما می آید. در واقع سئو راهی برای تبلیغ آنلاین شما به صورت رایگان است. البته اگر اصول و قواعد آن را بدانید. هنوز احساس سردرگمی می‌کنید؟ نگران نباشید چون ما همراهتان خواهیم بود. در اینجا روش‌هایی را به شما معرفی می کنیم که نحوه‌ی ایفای نقش سئو درکانال های بازایابی دیجیتال را نشان می‌دهد:

 

  • ارائه محصولات و خدمات در بستر اینترنت

اولین و مهم ترین تاثیر سئو بر بازاریابی  اینترنتی، این است که چون اینترنت شرایط خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات را فراهم کرده است، صفحات مربوط به هر محصول باید به بهترین نحو و با بالاترین رتبه و نتیجه در موتورهای جستجو ظاهر شود. چون ۹۹ درصد از کاربران تنها صفحه اول گوگل را چک می کنند.

  • افزایش ترافیک

اگر شما به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده باشید، برای رسیدن به موفقیت در آن به ترافیک یعنی بازدید کاربران از سایت خودتان احتیاج خواهید داشت. از طرف دیگر داشتن وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی به تنهایی برای جذب کاربر کافی نیست.

شما به بازاریابی مناسب نیاز دارید و این همان جایی است که می توان از سئو استفاده کرد. شما با استفاده از برخی روش ها و ترفند های سئو می توانید تعداد بازدید بالایی برای سایت خود ایجاد کنید. اگر بتوانید در موتورهای جستجو به خصوص در جستجوی گوگل در صفحه اول قرار بگیرید و این یعنی فروش آنلاین خوبی خواهید داشت.برای کسی که به دنبال افزایش تعداد بازدید یا همان ترافیک است، سئو حکم یک برگ برنده را دارد.

  • ارتباط بیشتر با مشتریان از طریق برندسازی

 یکی از مراحل انجام سئو برندسازی است. هرچقدر سایت شما در نتایج بالای گوگل ظاهر شود باعث می شود کاربران بیشتر از سایت شما بازدید کنند و به مرور کلمات کلیدی که جستجو می کنند را به برند شما ربط می دهد و آن کلمه کلیدی را با نام برند شما می شناسند. این باعث شناسایی برند شما توسط موتور های جستجو و به طبع آن باعث شناسایی برند شما توسط مشتریان می شود. البته برند سازی شخصی با استفاده از وبینار نیز وجود دارد که مقاله آن را می توانید در بلاگ آسان سمینار مطالعه کنید.

اما برند سازی شخصی با استفاده از برند پیج یک روش قدرتمند تری است. درواقع برند سازی از طریق سئو یکی از تاثیرگذارترین راه ها بر کانال های بازاریابی اینترنتی می باشد. اگر بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم با برند پیج آسان سمینار می توانید به راحتی ره صد ساله را یک شبه پیمایید.

  •  سئو مقرون به صرفه

شاید باور نکنید اما سئو در بحث هزینه ها هم اثر بخشی مثبت داشته است. اگر سئو را با سایر کانال های بازاریابی اینترنتی مقایسه کنید، می‌بینید که ارزان‌تر است. این بهترین راه برای تبلیغ کردن سایت شما میان رقبا است. در واقع سئو ، هدف قرار دادن، افرادی است که شما اطمینان دارید محصول یا خدمات شما را خریداری خواهند کرد. هرچه هدف شما مشخص‌تر باشد، سئو به نفع شما خواهد بود و سایت شما بیشتر دیده می شود و این یعنی مخاطبان هدف را جذب کردن.

 

۳. نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

آیا با این موضوع موافق هستید که امروزه شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در زندگی و کسب و کار ما دارند؟ چرا فعالیت در شبکه های اجتماعی مهم است؟ شبکه های اجتماعی خود را در قالب طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و سایر جوامع محتوایی نشان می دهند. به گونه ای که هریک از ما حداقل در یک یا چند شبکه اجتماعی عضو هستیم و فعالیت می کنیم. این باعث شده که شبکه های اجتماعی به یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی اینترنتی تبدیل شود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود توجه ما به برند‌ها و کسب و کار های مختلف جلب شود، به عبارتی محبوبیت و مقبولیت هر یک از این شبکه های اجتماعی به نوبه خود سبب شده است که کسب و کارها و برندهای مختلف در هر زمینه ای برای بازاریابی، تبلیغات، شناختن خود به مخاطبان، عرضه محصولات و خدمات و... فعالیت های عظیمی را در این شبکه های اجتماعی انجام دهند.

به همین علت است که شبکه های اجتماعی عمومیت یافته و یکی از عضو های جدایی ناپذیر در زندگی ما محسوب می شود. اما محدودیت هایی نیز دارد که می توانید در مقاله جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در مورد آن بیشتر مطالعه کنید.

 همان‌طور که گفتیم حضور و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. بنابراین انتخاب این روش می‌تواند مزایای مهمی به عنوان یکی از کانال های بازاریابی اینترنتی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

 

مزایای شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

۱- افزایش آگاهی از برند (Awareness)
۲- تولید سرنخ‌های باکیفیت
۳- بهبود نرخ تبدیل
۴- برقراری روابط عمیق، بلند مدت و دوسویه با مخاطبان
۵- تحلیل رقبا و یادگیری از آنها
۶- افزایش ترافیک ورودی برای سایت
۷- اثرگذاری روی سئو و بهبود رتبه در موتورهای جستجو
۸- دریافت اطلاعات مخاطبان و فالوورها
۹- افزایش وفاداری مشتریان
۱۰- ایجاد ارزش افزوده
۱۱- بهبود اعتبار برند
۱۲- هزینه و اثربخشی خوب و....

 

۴- پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)


تبلیغات کلیکی چیست؟

یکی دیگر از کانال های بازاریابی اینترنتی، پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC (PAID PER CLICK ) می باشد. این روش یک مدل تبلیغات اینترنتی است که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغات آنها هزینه ای را به ناشر تبلیغات می پردازند. دراصل این روش برای افزایش بازدیدکاربران از سایت می باشد.

 نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما این روش می تواند دائمی باشد؟
نظرات و پیشنهادات خود را در پایان مقاله برای ما کامنت کنید. آیا از این روش استفاده کرده اید و اینکه تبلیغات کلیکی چقدر در کسب و کار شما موثر بوده است؟

 

روش پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) چه تاثیری روی بازاریابی اینترنتی دارد؟

برای اینکه در رقابت داغ کسب وکار اینترنتی موفق شوید، نیازمند این هستید که، سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. زمانی که سایت شما تازه راه اندازی شده است ، در بهترین شرایط، چندین ماه طول می کشد تا سئو و بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل انجام شود (در برخی از شرایط چند سال طول می کشد).

در این حالت سریع ترین روش  در بین کانال های بازاریابی اینترنتی  استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد تا بتوانید در کم ترین زمان، به صفحه اول گوگل بیاید و کسب وکار اینترنتی خود را رونق بدهید.

هرچقدر بازدید کاربر از سایت شما بیشتر باشد، گوگل شما را در نتایج بالاتری نشان خواهد داد و شما در بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهید بود.

روش های مختلف تبلیغات کلیکی (PPC)

انواع مختلفی از این نوع کانال بازاریابی اینترنتی وجود دارد:

1- تبلیغات موتور جستجو(گوگل)

2- تبلیغات نمایشی

3- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در ادامه هرکدام از این تبلیغات اینترنتی را معرفی می کنیم:

 

1- تبلیغات موتور جستجو(گوگل)

تبلیغات در موتور های جستجو یکی از اصلی ترین نوع تبلیغات PPC، در راستای بازاریابی اینترنتی است. گوگل ادز(Google Ads) امروزه یکی از محبوب ترین سیستم تبلیغاتی PPC در دنیا است.

تبلیغات موتور جستجو این امکان را ایجاد می کند، زمانی که کاربری کلمه کلیدی خاصی را جستجو می‌کند، کسب و کارهایی که با آن کلمه کلیدی در ارتباط هستند، برای کاربر نمایش داده می‌شوند. روش PPC، روشی بسیار سریع و موثر اما کوتاه مدت برای بالا آمدن در نتایج گوگل است. به این صورت که گوگل وب سایت شما را در نتایح بالا نشان می دهد و به ازای هر کلیک کاربر مبلغی را دریافت می کند.

وب سایت هایی که از این روش استفاده کرده اند در نتایج گوگل، در کنار ادرس وب سایت آنها کلمه Ad درج شده است.

۲- تبلیغات نمایشی CPM

یکی دیگر از انواع تبلیغات بازاریابی اینترنتی CPM (cost per mile) یا تبلیغات نمایشی است .که فکر می کنم همه ی ما این نوع تبلیغات را در طول روز چندین بار در وب سایت ها می بینیم.

به این صورت که تبلیغات شما در وب سایت ها  بصورت عکس همراه با متن کوتاه، نمایش داده می شود. به این صورت مخاطبان و کاربرانی که وارد آن سایت شده اند، تبلیغ شما را می بینند واین کار باعث می شود کاربرانی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند روی تبلیغات شما کلیک کنند و شما به ازای هر کلیک کاربر به وب سایت پذیرنده تبلیغ مبلغی را پرداخت می کنید.

اگر قصد انجام چنین تبلیغ هایی را دارید، سعی کنید در وب سایت های معتبر، پربازدید و مرتبط با کسب وکار خودتان، تبلیغات نمایشی را انجام دهید.

 

تبلیغات نمایش نیز انواع مختلفی دارد:

  • تبلیغات همسان
  • تبلیغلت بنری
  • تبلیغات ریتارینگ
  • تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
  • تبلیغات کلید واژه ای
  • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • ریتارگتینگ محصول

 

تبلیغات همسان

نوعی از کانال های بازاریابی اینترنتی از نوع نمایش است. در این روش تبلیغات از لحاظ ساختار و ظاهر مانند وب سایت نمایش دهنده می شود. این کار باعث می شود کاربر کمتر تبلیغات را نادیده بگیرد وروی تبلیغ کلیک کند.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

تبلیغات ریتارگتینگ

طبق آمار درصد کمی از کاربرانی که برای اولین بار وارد سایت شما می شوند، خرید می کنند و به مشتری تبدیل می شوند. سرویس های ریتارگتینگ کاربرانی که وارد سایت شما شده اند ولی به مشتری تبدیل نشده اند را در وب سایت دیگر پیدا می کنند و تبلیغات هدفمند شما را به آنها نشان می دهند و آنها را ترغیب می کنند تا به مشتری سایت شما تبدیل شوند.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

این نوع تبلیغ در کانال های بازاریابی اینترنتی برای همه ی ما پیش آمده است که نوتیفیکیشن پیام تبلیغاتی روی گوشی خود هنگام کار با وب سایت یا هنگام کار با اینترنت مشاهده کرده ایم. این پیام یک پیام تبلیغاتی، برای مشاهده سایت مورد نظر می باشد که در این روش به ازای هر کلیک کاربر روی نوتیفیکیشن تبلیغ شما  باید هزینه بپردازید.

تبلیغات کلید واژه ای

نوعی از کانال های بازاریابی اینترنتی است کارکرد آن به این صورت است : تبلیغات شما را تنها به افرادی نمایش می دهد که مشغول بازدید از صفحاتی هستند که کلمات کلیدی انتخابی شما در عنوان مقاله درج شده باشد.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

تبلیغات نصب اپلیکیشن یک نوع دیگر از کانال های بازاریابی اینترنتی است. به این صورت که ناشر، تبلیغ اپلیکیشن شما را انجام می دهد و به ازای نصب و راه اندازی هر کاربر، ازشما مبلغی دریافت می کند. این یک روش مقرون به صرفه برای بازاریابی اینترنتی، برای صاحبان اپلیکیشن می باشد.

 

۳- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از کانال های بازاریابی اینترنتی، تبلیغ در شبکه های اجتماعی است. در این نوع بازاریابی، تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی روی سیستم کاربران ظاهر می شود. این نوع بازاریابی از جمله تبلیغات بسیار عالی برای ارتباط با کاربران شبکه های اجتماعی است.

 

مزایای روش PPC

روش بازاریابی اینترنتی PPC، یک روش بسیار مقرون به صرفه است، چون شما به تعداد کاربرانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند و مشتری های واقعی سایت شما می شوند، هزینه می پردازید. این روش بازخورد بسیار سریعی دارد. شما می توانید افزایش بازدید از سایتتان را مشاهده کنید.

برای انجام دادن این روش بازایابی اینترنتی می توانید از سایت های کلیکی، برای تبلیغات خود استفاده کنید.

 

 

۵- بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

شاید شما هم اصطلاح  Marketing Affiliate یا بازاریابی وابسته و همکاری در فروش به گوشتان آشنا باشد. همکاری در فروش یک روش بازاریابی اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش به سود می رسند.
اما این روش از کانال های بازاریابی اینترنتی چطور کار می کند؟ آیا در مورد همکاری در فروش از طریق وب سایت ها اطلاعاتی دارید؟

 

همکاری در فروش چیست؟

کارکرد سیستم بازاریابی وابسته به این صورت است که افراد یا شرکت های مختلف که دارای وب سایت یا شبکه های اجتماعی هستند محصولات شما را در صفحه ی خود قرار می دهند و شروع به تبلیغ آن می کنند.

به محض اینکه خریدار روی آن تبلیغ کلیک می کند، به وب سایت اصلی فروشنده محصول هدایت می شود و خرید از سایت اصلی انجام می گیرد.

به این صورت محصول شما در سایت های مختلف قرار می گیرد . این سایت های واسطه به ازای هر خریداری که از طریق وب سایت آنها، از سایت شما خرید می کنند درصدی از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت دریافت می نمایند.

همکاری در فروش در شبکه های اجتماعی

این نوع از کانال های بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی هم بسیار رایج است. امروزه مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و همین امر باعث شده است که این روش یکی از روش های بسیار عالی در کانال های بازاریابی اینترنتی باشد.

 

همکاری در فروش در سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یک سایت بسیار معروف و معتبر در زمینه  بازاریابی اینترنتی و همکاری در فروش است. همانطور که می دانید سایت دیجی کالا همیشه در جستجوی اکثر محصولات در بالاترین نتایج گوگل قرار می گیرد . این سایت یک سایت فوق العاده برای همکاری در فروش می باشد.

محصولات شما در این سایت قرار داده می شود و مشتری به پشتوانه ی اعتبار و سئو قدرتمند سایت دیجی کالا محصولات شما را خرید می کند. البته خود دیجی کالا هم از شرکت ها و وب سایت های واسط برای هدایت مشتری به سمت سایت خود استفاده می کند و این نشان می دهد که در سایت دیجی کالا، کاملا اصول بازاریابی اینترنتی رعایت می شود.

 

۶- ایمیل مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

شاید وقتی اسم ایمیل مارکتینگ را می شنوید، با خودتان می گویید که همه چیز ساده و روشن است. آیا واقعا این چنین  است ؟ آیا تا به حال در کسب و کار خود ایمیل مارکتینگ انجام داده اید؟
همانطور که می دانید ایمیل مارکتینگ یکی از روش بازاریابی اینترنتی است. به نظر شما نحوه کار ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

به این صورت که بانک ایمیل می خریم و به همه پیام تبلیغاتی می دهیم بشتابید و محصول جدید ما را بخرید! این روش بازاریابی اینترنتی درست نیست و این اصلا ایمیل مارکتینگ نیست.

هدف از ایمیل مارکتینگ چیست؟

هدف در ایمیل مارکتینگ ارسال یک پیام ثابت به ایمیل همه ی افراد نیست، بلکه ایجاد یک رابطه صمیمی و عمیق با مشتریان و مخاطبین خاص است.

شما در هر مرحله برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود می‌توانید سراغ ایمیل مارکتینگ بروید. در واقع می‌توانید برای برند سازی و آگاهی از برند، ترغیب به خرید، وفادارسازی، حفظ مشتریان و… سراغ بازاریابی ایمیلی بروید.

 

چگونگی نوشتن ایمیل برای ایمیل مارکتینگ

در نوشتن ایمیل مارکتینگ ، به سراغ این می رویم که چگونه از این روش بازاریابی اینترنتی به صورت صحیح استفاده کنیم. این مهم ترین قسمت در ایمیل مارکتینگ است.

  •  اول از همه این موضوع را در نظر بگیریم که ایمیل مارکتینگ به معنای فروش مستقیم محصول نیست.
  •  شما می توانید در ابتدا از ایمیل خوش آمد گویی برا اعضای جدید استفاده کنید. این باعث می شود یک رابطه ی صمیمی بین شما و مشتریانتان شکل بگیرد
  • اطلاع رسانی راجب خدمت یا محصول جدید و تخفیفات و شرایط خرید
  • ارسال فاکتور بعد از خرید که باعث اطمینان خاطر در خریدار و وفاداری مشتری می  شود.

سعی کنید با متن های کوتاه و استفاده از کلمات جذاب و ترغیب کننده، مخاطب را وادار کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر راجب به ایمیل، روی لینک ارسالی که فرستادید، کلیک کند و به وب سایت شما بیاید.

 

کلام آخر

سعی کردیم در این مقاله، تمام جوانب را راجب بازاریابی اینترنتی پوشش دهیم، اما کانال های بازاریابی اینترنتی محدود نیستند زیرا هر لحظه به شیوه های بازاریابی اینترنتی افزوده می شود و لزوم اینکه از این بازار داغ کسب وکار اینترنتی جا نمانید، تعامل با دنیای آنلاین و بروز رسانی اطلاعات است.

 ما در آسان سمینار برای توانمند سازی و رونق کسب و کار شما ایده های خلاق و نوآورانه ای بنا به نوع کسب و کار شما در دست داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد کسب و کار خود ابتدا مقالات صفحه بلاگ آسان سمینار و سپس از صفحه برند پیج دیدن فرمایید.

همین حالا برای رونق کسب و کار اینترنتی خود شروع کنید. شروع از شما و هدایت و توانمند سازی کسب و کار شما، از ما.

با آرزوی هم افزایی با شما

تیم آسان سمینار

 

۰
۳
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید