درحال بارگذاری...

کارت ویزیت آنلاین

۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۱-۰۲-۲۴
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۸ دقیقه
کارت ویزیت آنلاین

کارت ویزیت آنلاین

 

هرکدام از شما که استارتاپی را راه‌اندازی کرده‌اید یا صاحب کسب و کاری هستید، حداقل یک بار به این موضوع فکر کرده‌اید که از چه راهی می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید. رونق بخشیدن و بهبود شرایط هر کسب و کاری در گرو تبلیغات درست و کارآمد برای آن کسب وکار است. اولین قدم شناخته شدن و دیده شدن توسط مخاطبین و مشتریان است. بنابراین به عنوان اولین قدم شما باید کسب و کار خود را به مشتریانتان معرفی کنید.

 به طور قطع هرکدام از شما حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ، لینکدین و ... برای معرفی حوزه کاریتان باز کرده‌اید. تا چند سال پیش بیشتر افراد از کارت‌های ویزیت چاپی برای جمع‌آوری اطلاعاتشان به صورت یکجا و دادن آن به مشتری استفاده می‌کردند. البته هنوز هم برخی از افراد از کارت ویزیت‌های چاپی استفاده می‌کنند اما بسیار کمتر از قبل زیرا به دلایل زیادی استفاده از نسخه چاپی آن اصلا به صرفه نیست.

 بنابراین استفاده از ابزاری که هم مقرون به صرفه باشد و هم بتواند نیاز شما را برای داشتن یک تبلیغات پربازده برطرف کند، کاری بسیار هوشمندانه است. برای داشتن همه این امکانات با هم و در یک قالب می‌توانید از کارت ویزیت آنلاین استفاده کنید. در ادامه در مورد مفاهیمی همچون کارت ویزیت دیجیتال، کارت ویزیت الکترونیک، کارت ویزیت آنلاین و کارت ویزیت اینترنتی بحث خواهیم کرد. البته که این 4 مفهوم به یک معنی هستند اما با عناوین متفاوت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این مفاهیم و کاربرد آن‌ها آشنا کنیم.

کارت ویزیت الکترونیک

از بانکداری گرفته تا جلسات کاری، دنیای تجارت در حال دیجیتالی شدن است. بنابراین، جای تعجب ندارد که کارت‌های ویزیت، یک عنصر اساسی برای هر کسب و کار موفقی، است. کارت ویزیت سنتی حاوی اطلاعات تماس اولیه مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و لوگو شرکت است. متأسفانه، کارت‌های ویزیت کاغذی معمولاً در جیب یا کیف پول فراموش می‌شوند، حتی اگر مخاطب علاقه‌مند به ایجاد یک رابطه حرفه‌ای باشد. حتی بدتر از آن، اگر زمانی که لازم است کارت ویزیت خود را به شخص خاصی بدهید، آن را به همراه نداشته باشید ممکن است شانس ارتباط با مشتری را از دست بدهید. خبر خوب این است که کارت ویزیت آنلاین همه این مسائل را حل می کنند و مزایای ویژه‌ای به شما ارائه می دهند.

 پس بیایید نگاهی عمیق‌تر به کارت‌های ویزیت دیجیتال بیندازیم و در مورد  کاربرد آن‌ها و اینکه از چه راه‌هایی می‌توانید کارت ویزیت آنلاین خود را ایجاد کنید به بحث بپردازیم.

 

کارت ویزیت دیجیتال

هر نوع کارت ویزیتی که با استفاده از تلفن همراه، رایانه و ایمیل مورد استفاده قرار بگیرد را کارت ویزیت آنلاین گویند. این نوع کارت ویزیت جایگزین کارت ویزیت‌های چاپی است و افراد می‌توانند از این طریق با صرف هزینه کمتر، از امکانات بیشتری بهره‌مند گردند. کارت ویزیت آنلاین یک ابزار قوی برای معرفی کسب و کار و خدمات افراد می‌باشد که از این طریق می‌توانند ارتباطی تاثیرگذار با مشتریان خود برقرار نمایند. اساس طراحی این ابزار مدیریت صحیح ارتباط با مشتری می‌باشد.

مزیت کارت ویزیت الکترونیک نسبت به کارت ویزیت چاپی

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که وقتی کارت ویزیت خود را به مشتریتان می‌دهید چه اتفاقی برایش می‌افتد؟ تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد افراد کارت ویزیت کاغذی را در ابتدا در کیف پول خود قرار می‌دهند و سپس آن را گم می‌کنند. اکثر افراد فراموش می‌کنند که کارت ویزیت شما را کجا گذاشته‌اند. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین مزایای کارت‌های ویزیت الکترونیک را بیان می‌کنیم.

  • به راحتی به اشتراک گذاشته می شود: به سادگی یک پیام رسانه اجتماعی، می‌توانید لینک دسترسی به کارت ویزیت آنلاین خود را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
  • قابلیت افزودن رسانه: ویدئوها، پیوندهای نظرسنجی، یا فرم‌های ثبت‌نام را اضافه کنید تا به مخاطب جدیدتان کمک کنید درباره برند شما اطلاعات کسب کند.
  • به شما کمک می کند متمایز شوید: از آنجایی که کارت های ویزیت دیجیتالی نسبتا جدید هستند، به شما کمک می کنند در میان رقبای خود بدرخشید و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.
  • به روز رسانی آسان: به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید اطلاات خود را به روز رسانی کنید.
  • با CRM خود یکپارچه می‌شود: می‌توانید از یک برنامه CRM برای ذخیره اطلاعاتی که از طریق کارت‌های ویزیت مجازی به آنها دسترسی دارید استفاده کنید و جزئیات را همگام‌سازی کنید تا به شما کمک کند با مخاطبین خود در ارتباط باشید.
  • بدون تماس و سریع: کارت‌ ویزیت آنلاین به‌صورت مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند و آن را به انتخابی عالی برای شبکه‌های مجازی تبدیل می‌کند.

کارت ویزیت اینترنتی شامل چه مواردی است؟

کارت ویزیت اینترنتی راهی مناسب برای ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات تماس است. از آنجایی کارت‌های ویزیت اینترنتی محدودیت فضا ندارند، هر اطلاعاتی را که بخواهید از جمله پوسترهای تبلیغاتی کسب و کارتان، حساب‌های جدیدی که در شبکه‌های اجتماعی برای کارتان ایجاد می‌کنید و ... را در آن قرار دهید. کارت ویزیت الکترونیکی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پیوند به وب سایت شما
  • لوگو و رنگ برند
  • اطلاعات تماس
  • حساب های رسانه های اجتماعی (لینکدین، فیس بوک و غیره)
  • به اشتراک‌گذاری تصاویر و پوسترها

وقتی آماده به اشتراک گذاشتن کارت ویزیت دیجیتال خود با مشتری یا مخاطب احتمالی هستید، کافی است URL کارت ویزیت خود را به اشتراک بگذارید یا فایل آن را ارسال کنید.

نحوه سفارش کارت ویزیت دیجیتال

هر زمان تصمیم گرفتید که می‌خواهید از مزایای کارت‌های ویزیت دیجیتالی استفاده کنید، باید آنها را به ‌درستی طراحی کنید تا حداکثر تأثیر را داشته باشد.

ما می‌توانیم در کمترین زمان ممکن، یک کارت ویزیت دیجیتال برای شما طراحی کنیم که روی صفحه اصلی گوشی شما قرار می‌گیرد و نیازی به نصب اپلیکیشن برای اجرا و پیاده سازی ندارد. از همین طریق مشتری همیشه به کارت ویزیت شما دسترسی داشته و می‌تواند با دو کلیک ساده با شما تماس بگیرد. در صورتی که مشتری شما بخواهد شما را به دیگران معرفی کند کافیست لینک آن را به دیگران ارسال نماید. برند پیج (کارت ویزیت اینترنتی) جدیدترین ابزار بازاریابی اینترنتی در کشور است که محصول مشابه ندارد.

 

 

 

۰
۱
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید