درحال بارگذاری...

مقایسه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و برند پیج

۶
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۱۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۲ دقیقه
مقایسه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و برند پیج

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و یا متوسط هستید و یا یک بنگاه اقتصادی را مدیریت می کنید، برای این که بتوانید یک نگاه اجمالی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید و یا شاید علاقه مند باشید در مورد هر کدام از این ابزارها اطلاعات واضح و شفاف و در عین حال سریعی بدست آورید، یک فهرست از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را در اینجا برای شما آورده ایم. البته برای مطالعه بیشتر در مورد این موضوع می توانید به مقاله کانال های بازاریابی اینترنتی مراجعه کنید.

لیست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

  • آنالیز و تحلیل داده
  • بهینه‌سازی موتور جستجو
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تحلیل آن
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • انتشار رپورتاژ آگهی
  • کوتاه‌کننده‌ی لینک
  • چت آنلاین

 

پایگاه بازاریابی دیجیتال شما

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و متوسط هستید یک موضوع بسیار مهم را قبل از آنکه به دنیای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وارد شوید، باید بدانید قبل از این که از این ابزارها استفاده کنید شما نیاز به یک پایگاه بازاریابی دیجیتال دارید. می پرسید یعنی چی؟

فرض کنید شما از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید و فرض کنید که می توانید بهترین کانال های بازاریابی اینترنتی را در اختیار دارید و با استفاده از آنها تعداد بسیار زیادی مشتری جذب می کنید سوال اساسی این است این مشتریان را به کجا هدایت می کنید ؟

احتمالا تا الان متوجه شده اید. شما می بایست یک پایگاه بازاریابی دیجیتال داشته باشید و از طریق این پایگاه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای بازاریابی بکار ببرید و مشتریان خود را به آنجا هدایت کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ را برای این که چالش های طراحی سایت و شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید حتما مطالعه کنید .

 

جدیدترین ابزار بازاریابی دیجیتال

برند پیج

برند پیج یک پایگاه بازاریابی دیجیتال ساده و قدرتمند برای شما ایجاد می کند. برند پیج یک صفحه اینترنتی است که مشتری شما با ورود به آن می تواند مشخصات و اطلاعات تماس کسب و کار شما را ببیند با این کار شما در دسترس مشتری قرار می گیرید و مشتری شما را گم نمی کند. برای این که قدرت این برند پیج را لمس کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ۲۰ ایده کاربردی ناب برند پیج را حتما مطالعه کنید.

 

ویژگی های ابزار دیجیتال مارکتینگ برند پیج

اطلاعاتی که شما می توانید در یک برند پیج برای مشتری نمایش دهید :

  • لوگو
  • عنوان برند
  • شعار برند
  • توضیح بایو برند
  • ایمیل
  • شماره تلفن همراه
  • شماره تلفن ثابت
  • واتس آپ
  • اینستاگرام
  • آپارات
  • لینکدین
  • لینک اختصاصی برند پیج
  • پوسترها یا ویدیوی معرفی محصولات و خدمات

 

 

مزیت های کلیدی برند پیج به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال 

  • ساده : فقط کافی است اطلاعات را برای مشاوران شرکت ارسال کنید یا فرم ثبت نام را تکمیل کنید.
  • سریع : در مدت حداکثر یک روز کاری آماده می شود.
  • آسان : راه اندازی آسان، تغییر راحت و بی دردسر، بکارگیری ساده و راحت در عین حال قدرتمند.
  • کم هزینه : هزینه اش در مقایسه با هر محصول دیگری که این کار را انجام می دهد ( اگر چنین محصولی وجود داشته باشد ) کمتر است.
  • بدون دردسر : چالش های طراحی سایت، ارتقا پیج اینستا، استخدام نیروی متخصص، یادگیری موارد تخصصی را ندارد
  • با کیفیت : با به روزترین تکنولوژی های دنیا تولید شده است.

 

بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال در مقایسه با برند پیج

و اما بحث شیرین مزیت رقابتی نسبت به راهکارهای جایگزین

قطعا شما هم برای همین تا این لحظه ما را همراهی کرده اید. دوستان عزیز این نکته را بخاطر داشته باشید مثل همه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و سایر راهکارهای بازاریابی دیجیتال هر ابزاری که شما بکار ببرید، معایب و مزایای خاص خودش را دارد ما در جدول زیر خلاصه ای از خصوصیات برند پیج را در مقایسه با ابزارها و کانال های معروف بازاریابی  آورده ایم.

 

 

برند پیج

سایت

شبکه های اجتماعی

زمان مورد نیاز برای راه اندازی

کم – یک روز کاری

زیاد – از یک تا شش ماه

یک ساعت

سادگی کاربرد

بسیار ساده و راحت

پیچیده و تخصصی

در سطح حرفه ای پیچیده است

تعداد رقبا

بسیار محدود

زیاد

بسیار زیاد

احتمال اعمال محدودیت

وجود ندارد

وجود ندارد

وجود دارد

کیفیت تولید

با تکنولوژی روزدنیا

بسته به شرکت طراح دارد

با تکنولوژی روز دنیا

امکانات ارائه شده

محدود است *

نامحدود است

بسیار محدود است

خلاقیت و نوآوری

بسیار زیاد

بسیار کم ( اکثرا یک قالب کپی است)

بسته به هر پلتفرم متفاوت است

قابلیت رشد و توسعه
(جذب مخاطب)

بسیار بالا *

دارد ولی سخت است

دارد ولی سخت است

قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات

دارد

دارد

ندارد

بهینه سازی موتور جستجو

ندارد*

دارد

تقریبا ندارد

پنل مدیریت اختصاصی

دارد

دارد

دارد

پشتیبانی و حمایت

بسیار عالی

می تواند داشته باشد

ندارد

ارائه خدمات پس از فروش

دارد

می تواند داشته باشد

ندارد

هزینه راه اندازی

ماهانه ۹۰ هزار تومان

بیشتر از ۱۰ میلیون تومان

رایگان

 

*محدودیت در امکانات : امکانات محدود در طراحی یک محصول همیشه نقطه ضعف نیست این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر امکانات بیشتر می شود پیچیدگی استفاده از محصول و بکار بردن آن زیاد تر و در نتیجه قدرت مانور آن نیز کمتر می شود با این حال برای برند هایی که در خود توانمندی استفاده از امکانات بیشتر را می بینند، آسان سپهر دانش یاور امکان استفاده از برند پیج های سطح بالاتر را پیشنهاد می کند.

*بهینه سازی موتور جستجو : شاید شما به هیچ عنوان به این مورد نیازی نداشته باشید که در صفحه اول گوگل دیده شوید. ولی مطمئنا به ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان خود نیاز دارید. با این حال اگر نیازداشتید که در صفحه اول گوگل با اسم برند خود دیده شوید تیم آسان سپهر دانش یاور، برند پیج را برای شما طراحی کرده است.

محدودیت درتولید تعداد برند پیج

یکی از ویژگی های بسیار خاص برند پیج ها این است که برند پیج ها محدودیت دارند شرکت تولید کننده این محصول ( آسان سپهر دانش یاور ) برای این که بتواند امکان و قدرت رقابت را برای خود و برند پیج ها حفظ کند آنها  را به صورت محدود تولید و عرضه می کند یعنی برای هر کسب و کار یک سقف پذیرش تعریف شده است.

این سقف تولید بر اساس محاسبات پیچیده و معیارهای بسیار خاصی تعریف می شود و از هر کسب و کار به کسب و کار دیگر متفاوت است تنها موضوعی که در اولویت این تصمیم قرار دارد حفظ قدرت رقابت برند پیج ها می باشد.

 دلیل دیگر آن این است که ما نمی خواهیم برند پیج ها مثل اینستا گرام زیر انبوهی از پیج ها و پست های دیگر گم شوند و نمی خواهیم مثل آگهی های تبلیغاتی رایگان یا حتی پولی بی ارزش باشند. برند پیج ها دارای قدرت و ارزش خاصی هستند و این قدرت را در اثر عوامل پیچیده ای مثل هم افزایی ، بهینه سازی موتور جستجو( سئو ) و مشارکت در توسعه ، رشد و فروش دریافت می کنند.

( اگر فکر می کنید این ها اصطلاحات دهان پر کنی هستند که ما برای معرفی این محصول بکار می بریم به شما پیشنهاد می کنیم یک نگاه به برند پیج هایی که در آسان سمینار وجود دارند بیندازید )

پرنیان افکار ، هلدینگ هم افزایی همت ، آسان دنتال ، ریما آکادمی، شمیم بافت، بهینه سازان صنایع سبز، املاک آریا، دکتر فرهاد نوژن، بازرگانی موتور توتال، کارن مبل، رستاک کاپ، سل تاک، نمونه هایی از این برند پیج ها می باشند.

 

سخن آخر

برای موفقیت در کسب و کار یک ابزار جادویی وجود ندارد شما از مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی و فروش و مدیریت دیجیتال استفاده می کنید و این ها را در ترکیب و هم افزایی با هم بکار می برید و سعی می کنید تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را پوشش دهید تا کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات ما در لینکدین و اینستاگرام آسان سمینار مراجعه فرمایید.

با آرزوی هم افزایی با شما

تیم آسان سمینار

۱
۶
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: علی صادقی
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
۱۰:۴۶:۰۳
سلام بسیار عالی بود لطفا هزینه طراحی رو هم بفرمایید