اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و یا متوسط هستید و یا یک بنگاه اقتصادی را مدیریت می کنید، برای این که بتوانید یک نگاه اجمالی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید و یا شاید علاقه مند باشید در مورد هر کدام از این ابزارها اطلاعات واضح و شفاف و در عین حال سریعی بدست آورید، یک فهرست از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را در اینجا برای شما آورده ایم. البته برای مطالعه بیشتر در مورد این موضوع می توانید به مقاله کانال های بازاریابی اینترنتی مراجعه کنید.
اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و متوسط هستید یک موضوع بسیار مهم را قبل از آنکه به دنیای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وارد شوید، باید بدانید قبل از این که از این ابزارها استفاده کنید شما نیاز به یک پایگاه بازاریابی دیجیتال دارید. می پرسید یعنی چی؟
فرض کنید شما از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید و فرض کنید که می توانید بهترین کانال های بازاریابی اینترنتی را در اختیار دارید و با استفاده از آنها تعداد بسیار زیادی مشتری جذب می کنید سوال اساسی این است این مشتریان را به کجا هدایت می کنید ؟
احتمالا تا الان متوجه شده اید. شما می بایست یک پایگاه بازاریابی دیجیتال داشته باشید و از طریق این پایگاه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای بازاریابی بکار ببرید و مشتریان خود را به آنجا هدایت کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ را برای این که چالش های طراحی سایت و شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید حتما مطالعه کنید .
برند پیج یک پایگاه بازاریابی دیجیتال ساده و قدرتمند برای شما ایجاد می کند. برند پیج یک صفحه اینترنتی است که مشتری شما با ورود به آن می تواند مشخصات و اطلاعات تماس کسب و کار شما را ببیند با این کار شما در دسترس مشتری قرار می گیرید و مشتری شما را گم نمی کند. برای این که قدرت این برند پیج را لمس کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ۲۰ ایده کاربردی ناب برند پیج را حتما مطالعه کنید.
اطلاعاتی که شما می توانید در یک برند پیج برای مشتری نمایش دهید :
و اما بحث شیرین مزیت رقابتی نسبت به راهکارهای جایگزین
قطعا شما هم برای همین تا این لحظه ما را همراهی کرده اید. دوستان عزیز این نکته را بخاطر داشته باشید مثل همه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و سایر راهکارهای بازاریابی دیجیتال هر ابزاری که شما بکار ببرید، معایب و مزایای خاص خودش را دارد ما در جدول زیر خلاصه ای از خصوصیات برند پیج را در مقایسه با ابزارها و کانال های معروف بازاریابی آورده ایم.
|
برند پیج |
سایت |
شبکه های اجتماعی |
زمان مورد نیاز برای راه اندازی |
کم – یک روز کاری |
زیاد – از یک تا شش ماه |
یک ساعت |
سادگی کاربرد |
بسیار ساده و راحت |
پیچیده و تخصصی |
در سطح حرفه ای پیچیده است |
تعداد رقبا |
بسیار محدود |
زیاد |
بسیار زیاد |
احتمال اعمال محدودیت |
وجود ندارد |
وجود ندارد |
وجود دارد |
کیفیت تولید |
با تکنولوژی روزدنیا |
بسته به شرکت طراح دارد |
با تکنولوژی روز دنیا |
امکانات ارائه شده |
محدود است * |
نامحدود است |
بسیار محدود است |
خلاقیت و نوآوری |
بسیار زیاد |
بسیار کم ( اکثرا یک قالب کپی است) |
بسته به هر پلتفرم متفاوت است |
قابلیت رشد و توسعه |
بسیار بالا * |
دارد ولی سخت است |
دارد ولی سخت است |
قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات |
دارد |
دارد |
ندارد |
بهینه سازی موتور جستجو |
ندارد* |
دارد |
تقریبا ندارد |
پنل مدیریت اختصاصی |
دارد |
دارد |
دارد |
پشتیبانی و حمایت |
بسیار عالی |
می تواند داشته باشد |
ندارد |
ارائه خدمات پس از فروش |
دارد |
می تواند داشته باشد |
ندارد |
هزینه راه اندازی |
ماهانه ۹۰ هزار تومان |
بیشتر از ۱۰ میلیون تومان |
رایگان |
*محدودیت در امکانات : امکانات محدود در طراحی یک محصول همیشه نقطه ضعف نیست این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر امکانات بیشتر می شود پیچیدگی استفاده از محصول و بکار بردن آن زیاد تر و در نتیجه قدرت مانور آن نیز کمتر می شود با این حال برای برند هایی که در خود توانمندی استفاده از امکانات بیشتر را می بینند، آسان سپهر دانش یاور امکان استفاده از برند پیج های سطح بالاتر را پیشنهاد می کند.
*بهینه سازی موتور جستجو : شاید شما به هیچ عنوان به این مورد نیازی نداشته باشید که در صفحه اول گوگل دیده شوید. ولی مطمئنا به ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان خود نیاز دارید. با این حال اگر نیازداشتید که در صفحه اول گوگل با اسم برند خود دیده شوید تیم آسان سپهر دانش یاور، برند پیج را برای شما طراحی کرده است.
یکی از ویژگی های بسیار خاص برند پیج ها این است که برند پیج ها محدودیت دارند شرکت تولید کننده این محصول ( آسان سپهر دانش یاور ) برای این که بتواند امکان و قدرت رقابت را برای خود و برند پیج ها حفظ کند آنها را به صورت محدود تولید و عرضه می کند یعنی برای هر کسب و کار یک سقف پذیرش تعریف شده است.
این سقف تولید بر اساس محاسبات پیچیده و معیارهای بسیار خاصی تعریف می شود و از هر کسب و کار به کسب و کار دیگر متفاوت است تنها موضوعی که در اولویت این تصمیم قرار دارد حفظ قدرت رقابت برند پیج ها می باشد.
دلیل دیگر آن این است که ما نمی خواهیم برند پیج ها مثل اینستا گرام زیر انبوهی از پیج ها و پست های دیگر گم شوند و نمی خواهیم مثل آگهی های تبلیغاتی رایگان یا حتی پولی بی ارزش باشند. برند پیج ها دارای قدرت و ارزش خاصی هستند و این قدرت را در اثر عوامل پیچیده ای مثل هم افزایی ، بهینه سازی موتور جستجو( سئو ) و مشارکت در توسعه ، رشد و فروش دریافت می کنند.
( اگر فکر می کنید این ها اصطلاحات دهان پر کنی هستند که ما برای معرفی این محصول بکار می بریم به شما پیشنهاد می کنیم یک نگاه به برند پیج هایی که در آسان سمینار وجود دارند بیندازید )
پرنیان افکار ، هلدینگ هم افزایی همت ، آسان دنتال ، ریما آکادمی، شمیم بافت، بهینه سازان صنایع سبز، املاک آریا، دکتر فرهاد نوژن، بازرگانی موتور توتال، کارن مبل، رستاک کاپ، سل تاک، نمونه هایی از این برند پیج ها می باشند.
برای موفقیت در کسب و کار یک ابزار جادویی وجود ندارد شما از مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی و فروش و مدیریت دیجیتال استفاده می کنید و این ها را در ترکیب و هم افزایی با هم بکار می برید و سعی می کنید تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را پوشش دهید تا کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات ما در لینکدین و اینستاگرام آسان سمینار مراجعه فرمایید.
با آرزوی هم افزایی با شما
تیم آسان سمینار
دیدگاه ها