درحال بارگذاری...

معرفی روش های بازاریابی اینترنتی

۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۱۰-۲۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۰ دقیقه
معرفی روش های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی از طریق اینترنت مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که سایر روش‌های بازاریابی نمی‌توانند ارائه دهند و به همین دلیل است که امروزه بازاریابی اینترنتی مهم‌ترین روش برای رونق کسب و کار به شمار می‌رود. دامنه دسترسی به مخاطبان جدید، گزینه شخصی‌سازی محتوا و فرصت ایجاد روابط گسترده با مشتریان تنها چند مورد از مزایای بازاریابی از طریق اینترنت محسوب می‌شوند. اینترنت مملو از ویدئوها و دستور‌العمل‌ها و مقالات خبری و سایت‌های تجارت الکترونیک است، اما سوالی که شاید از خودتان بپرسید این است که در فضای شلوغ اینترنت، چگونه قرار است کسب و کار خود را متمایز کنید تا به مخاطبان مناسب دست یابید؟ بله دقیقا به کمک بازاریابی اینترنتی.

استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی

استراتژی‌های بازاریابی آنلاین شامل طراحی وب، سئو، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و سایر روش‌های مرتبط با اینترنت است. بازاریابی دیجیتال از کانال‌های بازاریابی اینترنتی، از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطب ایده‌آل شما استفاده می‌کند. برخلاف رسانه‌‌های تبلیغاتی سنتی‌تر مانند روش‌های تبلیغات چاپی، اینترنت باعث می‌شود ارتباط دو طرفه شکل بگیرد و این ارتباط در حالت ایده‌‌آل به حفظ مشتری طولانی ‌مدت کمک شایانی می‌کند.

حال که تا این نقطه دنیای اینترنت رشد کرده است دیگر اجتناب از آن امکان‌پذیر نیست. بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار شما از همین لحظه تا سال‌های آینده بسیار مهم و حیاتی است. اما با تمام ترفندها، تشخیص استراتژی‌های کوتاه مدت از استراتژی‌های بلند مدت موثر می‌تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که ما در این مقاله صفر تا صد اینکه چگونه بازاریابی آنلاین انجام دهیم تا به موفقیت دست یابیم را بیان خواهیم کرد.

 برای کسب اطلاعات جامع تر در رابطه با بازاریابی اینترنتی و جدیدترین ابزار بازاریابی آنلاین (برند پیج) ابتدا مقالات قسمت بلاگ آسان سمینار را مطالعه نموده و سپس پیشنهاد می کنیم به صفحه برند پیج سری بزنید.

نقش بازاریابی آنلاین چیست؟

به بیان ساده‌تر، نقش بازاریابی دیجیتال کمک به کسب و کار شما برای جذب مشتری و تبدیل مخاطبان آنلاین به مشتریان کسب و کار است. بیایید به دو هدف مجزا که از بازاریابی اینترنتی خواهید داشت و همچنین روش‌های ضروری که می‌خواهید برای دستیابی به آن اهداف در پیش بگیرید، بپردازیم.

  • بازاریابی اینترنتی برای جذب مشتریان جدید

می‌توانید از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید. برای انجام این کار، باید در درجه اول بر تبلیغات پولی رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و طراحی وب تمرکز کنید. رسانه‌های اجتماعی پولی می‌توانند مشتریان جدیدی را به سمت برند یا محصول شما جذب کنند، اما باید قبل از سرمایه‌گذاری بیش از حد در یک کانال رسانه اجتماعی، تحقیقات بازار و تست های مختلف را انجام دهید.

برای جذب مشتریان جدید، همچنین باید حضور قدرتمندی در سئو داشته باشید. با توجه به اینکه ۸۹ درصد از خریداران B2B و ۸۱ درصد خریداران، برای تحقیق قبل از خرید از اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین ضروری است که کسب و کار شما در خط مقدم جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در صفحه اول گوگل وجود داشته باشد. برای  کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رسیدن به صفحه اول گوگل به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید.

در نهایت در پروسه بازاریابی اینترنتی، بسیار مهم است که زمان و منابع خود را صرف طراحی وب سایت برای کسب و کار خود کنید. وقتی مشتریان، وب سایت شما را پیدا می کنند، اگر سایت شما را گیج کننده یا غیر مفید بیابند، احتمالاً از اعتماد به برند شما و خرید محصول شما منصرف می شوند. به همین دلیل، مهم است که برای ایجاد یک وب سایت کاربر پسند وقت بگذارید.

اما اگر زمان و هزینه راه اندازی وب سایت را ندارید، آسان سمینار در جهت گسترش کسب و کار شما، برند پیج را ارائه می‌دهد. برند پیج، یک وب سایت کوچک با سئو بسیار قوی از کسب و کار شما خواهد بود که تمام ارتباطات و هرآنچه که برای شناخته شدن در دنیای اینترنت نیاز دارید، فراهم می کند.

بازاریابی دیجیتال برای ایجاد مشتریان وفادار

بازاریابی آنلاین برای هدفی فراتر از جذب مشتریان جدید است. بازاریابی اینترنتی برای حفظ یک پایگاه مشتری وفادار و طولانی مدت بسیار مهم است و از آنجایی که جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود هزینه دارد، بنابراین حفظ مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما می‌خواهید از ایمیل، وبلاگ‌نویسی و تاکتیک های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد یک جامعه آنلاین قوی و حفظ مشتریان وفادار استفاده کنید.همچنین برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان گذشته، از ایمیل های آنها استفاده بهینه کنید. می پرسید چگونه؟ برای مثال، ممکن است بر اساس آنچه قبلا خریداری کرده اند، تخفیف بفرستید، تولد آنها را تبریک بگویید یا رویدادهای آینده را به آنها یادآوری کنید.  برای به کارگیری درست کمپین‌های ایمیل، به یک لیست ایمیل نیاز دارید. می توانید برای دریافت راهنمایی در مورد پایگاه ایمیل از مشاوران آسان سمینار کمک بگیرید.

علاوه بر این، ممکن است از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن برند مجموعه خود همچنین معرفی محصولات و خدمات جدید خود استفاده کنید. امروزه رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به یک منبع مهم در رابطه با خرید و فروش محصولات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. ارسال نظرسنجی در اینستاگرام یا ایجاد مسابقات سرگرم کننده را در نظر بگیرید. سعی کنید در رسانه های اجتماعی، مجموعه خود را فعال و قوی نشان دهید. مخاطبان به تعداد فالوور‌ها و همچنین ارتباط مشتریان با پیج شما توجه زیادی می کنند. در ادامه استراتژی های برتر و کارساز در رابطه با بازاریابی اینترنتی را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

۱۱ استراتژی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

  • طراحی وب سایت کاربر پسند
  • بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو
  • استفاده از بازاریابی ایمیلی یا کمپین های ایمیلی
  • استفاده از محتواهای غنی برای تبلیغات در وب سایت های مطبوعاتی معروف
  • ایجاد یک وبلاگ با محتواهای مرتبط با کلمات کلیدی موردنظر شما
  • توسعه مسابقات و کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی
  • استفاده از اهرم پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات در بازاریابی اینترنتی
  • بهینه سازی وب سایت برای برقرار ارتباط با مشتریان
  • ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی از محصولات و خدمات جدید و انتشار آن ها در آپارات یا یوتیوب
  • ایجاد یک پیج قوی در اینستاگرام
  • ایجاد کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام یا رپرتاژهای آگهی مختلف

سخن پایانی

استراتژی های بسیار زیادی به همان وسعت دنیای اینترنت برای بهتر دیده شدن و گسترش کسب و کار وجود دارد. یکی از راحت‌ترین و بی دردسرترین کارها برای بازاریابی اینترنتی، ایجاد برند پیج آسان سمینار است. هم اکنون انواع متنوعی از کسب و کار‌ها از برند پیج آسان سمینار استفاده می‌کنند که می‌تواند جوابگوی تمامی اقدامات لازم برای بازاریابی اینترنتی باشد.

برند پیج که جدید ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ می باشد، پکیج کاملی از هر آنچه که شما برای گسترش کسب و کار و موفقیت در دنیای اینترنت نیاز دارید، فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به اینستاگرام آسان سمینار و برند پیج آسان سمینار مراجعه کنید و یا مشاوران ما در بخش فروش محصولات و برندپیج تماس حاصل فرمایید.

۰
۱
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید