درحال بارگذاری...

قیمت کارت ویزیت الکترونیک

۱
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۱۰-۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۰ دقیقه
قیمت کارت ویزیت الکترونیک

معرفی کارت ویزیت الکترونیک

مدرن ترین و پرکاربردترین ابزار برای جایگزینی با کارت ویزیت های چاپی و کاغذی، کارت ویزیت آنلاین می باشد. این ابزار دور ریخته نمی شود و قابلیت ویرایش دارد. به وسیله کارت ویزیت آنلاین کسب و کارها می توانند خدمات و محصولات خود را در انواع مختلف عکس، نوشته، فیلم، پادکست و ... به مخاطبین خود ارائه دهند. کسب و کارها از این طریق می توانند در مناسبت های مختلف نیز جشنواره های مختلف برگزار نموده و آن فرصت استثنایی را به مشتریان خود اطلاع دهند.

مزیت کارت ویزیت الکترونیک

در محصول ارائه شده توسط تیم آسان سپهر دانش یاور، که یکی از بهترین و ساده ترین انواع کارت ویزیت الکترونیک می باشد، شماره تماس، بنر، لوگو، توضیحات کلی، شعار و ... از کسب و کار افراد درج می گردد و از این طریق دسترسی به آن برند یا مجموعه به سادگی صورت گرفته و اطلاع رسانی از این تریبون به نحو احسن صورت می گیرد. می‌توان گفت این ابزار بهترین ابزار مدیریتی ارتباط کسب و کار مختلف با مشتریان می باشد و از این طریق می توان به سادگی به صورت گسترده تبلیغات نمود و فروش خود را چندین برابر کرد. به عبارت دیگر استفاده از کارت ویزیت آنلاین تاثیر مستقیم بر روی بازاریابی مجموعه نیز دارد.

به طور خلاصه شما با استفاده از این ابزار می توانید تمام اطلاعات کسب و کار خود را فقط در قالب یک لینک و صفحه وب در اختیار مشتریان خود قرار دهید. از این طریق دوستان و مشتریان شما نیز می توانند شما را به دیگران معرفی نمایند. کارت ویزیت الکترونیک گم نمی شود و مشتری در هر لحظه که اراده کند به سادگی به شما دسترسی پیدا می کند و این دسترسی به گونه ای است که مانع از این می شود که به سراغ رقیب شما برود.

 برای کسب اطلاعات جامع تر در رابطه با کارت ویزیت الکترونیک و مزایای آن به نسبت کسب و کار خود، ابتدا مقالات قسمت بلاگ آسان سمینار را مطالعه نموده و سپس پیشنهاد می کنیم به صفحه برند پیج سری بزنید.

بازاریابی اینترنتی

تمامی فعالیت هایی که یک مدیر کسب و کار برای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود در بستر فضاهای مجازی ایجاد می نماید را بازاریابی اینترنتی گویند. تمامی مدیران کسب و کارها در صدد این هستند که بتوانند بازاریابی موثرتر و کلیدی تری داشته و فروش خود را از این طریق افزایش دهند، برند پیج (کارت ویزیت الکترونیک) دقیقا به همین منظور ارائه شده است. کارت ویزیت آنلاین طی تجارب کسب شده در این راستا توانسته است تقریبا به صورت کامل پاسخگوی نیازمندی های مطرح شده توسط کاربران باشد.

برند پیج

این محصول عرضه شده که جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ نیز می باشد، صفحه ای ویژه برند شماست که مطابق با نیازهای روز در حیطه کسب و کار و بازاریابی های اینترنتی تعبیه شده است. این ابزار بهترین وسیله برای برند سازی حرفه ای بوده و خدمات و محصولات کسب و کارهای کوچک و متوسط را می توان در آن ارائه نمود. هزینه تهیه آن کمتر از سایر روش های نیل به کارت ویزیت الکترونیک بوده و تقریبا می توان گفت برای شروع به هیچ تجربه و دانش شخصی نیاز ندارید.

تیم آسان سپهر دانش یاور ضمانت می کند در بازه ی یک ماهه شما را با عنوان برند و تخصصتان در صفحه اول گوگل یا حتی لینک اول داشته باشیم و در صورتی که خلاف این امر اتفاق بیفتد تمام هزینه پرداخت شده برای کارت ویزیت آنلاین را عودت دهد.

 

قیمت کارت ویزیت الکترونیک

هزینه کارت ویزیت آنلاین در مقایسه با آگهی های سایت های مختلف که تمامی رقبای شما نیز در آن دیده می شوند ناچیز بوده و برای دیده شدن توسط این پلتفرم تلاش و هزینه کمتری به نسبت اینستاگرام و ... نیاز دارید.

در صورتی که نیاز به مشاوره کارت ویزیت الکترونیک دارید می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کرده و در رابطه با برند پیج اطلاعات بیشتری کسب کنید. مشاوران آسان سمینار به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه پرداختی توسط شما در صورتی که موافق بسته شدن برند پیج خود باشید، به شما عودت می گردد. شما با این کار جایی برای یک رقیب خود باز نموده و برای ما تفاوتی به وجود نخواهد آمد. لیست انتظار برند پیج همیشه پر است و درخواست ایجاد این صفحه برایشان در صف انتظار قرار دارد. 

کاربردهای کارت ویزیت آنلاین

  • برند پیج بسیار سریع و آسان و بدون دردسر شما را وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ می نماید.
  • به راحتی می توانید فعالیت های دیجیتالی خود را کنترل نمایید.
  • امکان دیده شدن در صفحه اول گوگل برای شما مهیا می شود.
  • با استفاده از این کارت ویزیت الکترونیک می توانید خدمات و محصولات خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید.
  • برند پیج امکان بازاریابی پیشرفته تر از گذشته و برند سازی را برای شما فراهم می نماید.
  • آسان سمینار با پشتیبانی 24 ساعته خود و ارائه بهترین پکیج های خدماتی و مشاوره به منظوردرک نیازهای شما، در این مسیر راهنمای شماست.

چالش های بازاریابی اینترنتی کسب و کار

ممکن است تا به حال بارها درگیر دردسرهای فضاهای کسب و کار اینترنتی شده باشید. مسائلی چون امنیت در فضای مجازی، بهینه سازی موتورهای جستجو و ... مسائل تخصصی بوده که شاید یادگیری آن ها برای افرادی که وقت و انرژی انجام این کار را ندارند آزاردهنده باشد. مزایا و معایب بازاریابی اینترنتی به صورت مفصل در مقاله جداگانه بررسی شده است، در صورت نیاز به مطالعه می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بهتر است خیال شما را از این بابت راحت نماییم که آسان سمینار یکی از بهترین تیم های پشتیبانی با افراد حرفه ای و متخصص را به منظور رسیدگی به مشکلات و سوالات شما در رابطه با کارت ویزیت آنلاین تشکیل داده است. در صورت نیاز می توانید با این تیم در ارتباط بوده و نیازهای خود را در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجموعه آسان سمینار و کارت ویزیت الکترونیک می توانید از صفحه اینستاگرام و لینکدین این مجموعه دیدن نمایید.

۰
۱
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید