درحال بارگذاری...

رسیدن به صفحه اول گوگل با برند پیج

۵
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۵-۱۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۱۲ دقیقه
رسیدن به صفحه اول گوگل با برند پیج

 

چرا می خواهید در صفحه اول گوگل باشید؟

اجازه بدهید حدس بزنم احتمالا شما هم یک کسب و کار دارید که محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید و دوست دارید با کلمات خاصی در صفحه اول گوگل دیده شوید و از این طریق مشتری جذب کنید یا شاید یک وب سایت راه اندازی کرده اید و می خواهید بدانید وب سایتتان را چطور به صفحه اول گوگل برسانید یا این که شاید می خواهید برند سازی کنید و یا به دیگران نشان دهید که چقدر قدرت دارید و...

 یک توصیه کلیدی برای شما دارم بسیار بسیار شفاف از خودتان بپرسید که چرا می خواهید در صفحه اول گوگل باشید و این کار را تا ۳ بار ادامه دهید تا این که مطمئن شوید علت اصلی و ریشه ای که می خواهید در صفحه اول گوگل باشید چیست چون در غیر این صورت ممکن است به شدت به لحاظ زمان و هزینه متضرر شوید. یادتان باشد همیشه چرایی کارها از چگونگی آنها مهمتر است.

 

چگونه در صفحه اول گوگل دیده شوید؟

دیده شدن در صفحه اول گوگل روش های متفاوتی دارد. یک راهش این است که به گوگل پول بدهید و تبلیغات گوگل ادز داشته باشید. روش دیگر این است که از طریق یک آگهی با پرداخت هزینه در یک سایت تبلیغاتی با کلمات کلیدی طولانی در صفحه اول قرار بگیرید روش دیگر این است که یک پیج اینستاگرام داشته باشید و اسم خودتان را در یکی از پست های پر بازدید هشتگ گزاری کنید.

اگر می خواهید یک وب سایت داشته باشید و در صفحه اول گوگل دیده شوید باید به اطلاع شما برسانم که یک هفت خان رستم در پیش دارید. این کار بسیار سخت است و نیاز به دانش تخصصی، کار تیمی ، و هزینه و زمان دارد.

 

راهکار جدید دیده شدن در صفحه اول گوگل

برند پیج یک راهکار جدید و آسان برای شماست.

ما در آسان سپهر دانش یاور برای اینکه به شما کمک کنیم تا در صفحه اول گوگل دیده شوید، یک راهکار منحصر به فرد داریم. راهکاری که چالش های سئو سایت و بهینه سازی موتورجستجو و صرف هزینه ( بد نیست یک نگاهی به قیمت سئو بیندازید ) و زمان زیاد را هم ندارد. اگر حوصله مطالعه این مقاله طولانی را ندارید و می خواهید سریع به اصل مطلب برسید به انتهای مقاله بروید و مطالب مربوط به این تیتر را مطالعه کنید.

 

 

رسیدن به صفحه اول گوگل

در ادامه مقاله به شما تنها روش تضمینی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را ارائه می دهیم.

اگر موضوع بسیار حیاتی است و حتما می خواهید با یک حرکت سر، ضربه گل را بزنید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید تنها راه تضمین شده این است که به گوگل پول بدهید و به تبلیغات گوگل ادز بروید. البته باید مطمئن باشید که ارزش پولی که هزینه می کنید را دارد چون گوگل از شما به دلار پول می گیرد و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما انجام می گیرد هزینه کسر می کند.

بهتراست قبل از اقدام به گوگل ادز در مورد معایب و مزایای آن هم مطالعه کنید چون صرفا با تبلیغات، در صفحه اول گوگل بودن به شما در بازاریابی و فروش کمک نمی کند و حتی ممکن است نتیجه بر عکس نیز بدهد .

 

۱۰ دلیل مهم عدم قرار گرفتن در نتایج گوگل

قبل از آنکه به مباحث مربوط به بهینه سازی موتور جستجو و سئو سایت بپردازیم یک لیست از ده دلیلی که مانع رسیدن شما به صفحه اول گوگل می شود را در ذیل به صورت فهرست لیست کردیم. اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید و اگر بودجه و زمان محدودی برای ترمیم زخم های کسب و کارتان دارید و در فکر دیجیتال مارکتینگ با راه اندازی یک وبسایت هستید با نگاه کردن به این لیست متوجه چالش های پیش روی خود خواهید شد:

دلیل اول :پایین بودن سرعت سایت

دلیل دوم : محتوای شما اعتماد ایجاد نمی کند

دلیل سوم : محتوای شما عبارت کلیدی درستی را هدف قرار نداده است

دلیل چهارم : محتوا ها را بر اساس یک برنامه منظم منتشر نمی کنید

دلیل پنجم : عدم پیاده سازی بهترین تکنیک های سئو

دلیل ششم : تجربه کاربری و رابط کاربری سایت شما ایراد دارد

دلیل هفتم : رقابت سنگین در صنعت کاری شما ( وارد یک اقیانوس قرمز شده اید )

دلیل هشتم : عدم انتقال اعتبار به یک نویسنده معتمد

دلیل نهم : صفحات شما در اثر یک اشتباه ایندکس نشده اند  

دلیل دهم : صبر ندارید. این کار زمان بر می باشد

 

سئو سایت چیست؟

منظور از سئو سایت مجموعه فعالیت هایی است که تیم یک سامانه انجام می دهد تا بتواند در نتایج جستجو به صورت طبیعی بالا بیاید و در نهایت در صفحه اول گوگل و یا حتی در سه لینک اول قرار بگیرد.

 

سئو چیست ؟

آماده باشید می خواهیم چند جمله سنگین را عنوان کنیم : سئو یا بهینه سازی موتورجستجو شامل تمام فرآیندهایی است که درکل سایت و حتی خارج از سایت می بایست انجام شود تا بر اساس مهمترین معیارهای رتبه بندی گوگل، ( بیش از ۳۰۰ معیار ) یک سایت در نتایج جستجو بالا بیایید.

 

بهینه سازی موتور جستجو

اقداماتی که برای بهینه سازی موتور جستجو می بایست انجام بگیرد شامل چه مواردی می باشند ؟

این اقدامات آنقدر مفصل هستند که در این مقاله فقط می توانیم یک فهرست از آنها را برای شما عنوان کنیم و باید بگویم همین فهرست نیز کامل نیست و بسیاری از اقدامات برون سامانه ای را نادیده گرفته است. سئو یک کار سهل و ممتنع است یعنی ممکن است یادگیری و پیاده سازی آن راحت جلوه کند ولی در عین حال رسیدن به نتایج دلخواه می تواند یک فرآیند دشوار و پیچیده باشد.

 

  • انتخاب نام و پسوند دامنه به درستی انجام گرفته باشد
  • استفاده از متا تگ مناسب meta description
  • استفاده از طرح هدر برای نوشتن عناوین
  • معرفی سایت به موتور جستجوی گوگل
  • استفاده صحیح از کلمات کلیدی در محتوا
  • استفاده از متا تگ های مفید برای معرفی صفحات به موتورهای جستجو
  • لینک بیلدینگ در شبکه های اجتماعی و سایتهای پر بازدید و سایتهای مرتبط
  • افزودن سایت به سایتهای آگهی رایگان
  • افزودن سایت در گوگل وبمستر
  • ساخت سایت مپ و درج آن در بخش سایت مپ گوگل وبمستر
  • ثبت سایت و کسب و کار در گوگل مپ
  • استفاده از گوگل آنالیتیکس
  • استفاده از تصاویر یونیک با اندازه های مختلف و با نام گذاری درست و سایزی بهینه
  • سایت باید به صورت ریسپانسیو سازگار با ابزارها طراحی شده باشد.
  • رابط کاربری سایت و تجربه کاربری بخوبی طراحی شده باشد
  • لینک سازی داخلی با رعایت استانداردهای آنکرتکست ها بسیار تاثیر گذار است.
  • از ویدئو برای نگه داشتن کاربر و توضیح خدمات و یا محصولات استفاده کنید.
  • سرعت سایت بالا باشد.
  • بخش وبلاگ سایت را با محتوا و اخبار و مقالاتی مرتبط با کار سایت پر کنیم.

 

نکات مهم در سئو سایت

اجازه بدهید فرض کنیم شما یک سایت و یک تیم سئو دارید که حرفه ای هستند و زیر ساخت های سایت شما هم برای سئو بهینه شده اند حالا یک لیست بالا بلند از مهمترین نکات سئو دارید که به آن ترفندهای سئو می گویند :

  • برای انسان ها بنویسید، برای موتور های جستجو بهینه کنید
  • درک کنید که جستجوی صوتی چگونه کار می کند
  • یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید
  • در مورد رقبا و رقابت با آن ها تحقیق کنید
  • بهترین محتوای ممکن را تولید کنید
  • از کلمه کلیدی انتخاب شده در عنوان صفحه استفاده کنید
  • به سایت های معتبر لینک بدهید
  • سئو محلی یکی از مهمترین نکاتی است که می بایست به آن توجه نمایید.
  • بک لینک های بی کیفیت ایجاد نکنید
  • وب سایت در بهترین حالت می بایست در 3 ثانیه لود شود.
  • نرخ فرار صفحات وب سایت خود را بررسی نمایید. صفحاتی که دارای نرخ فرار بالایی هستند به وب سایت آسیب می زنند.
  • محتواهای کپی را از سایت خود حذف نمایید

 

قیمت سئو

هزینه انجام خدمات سئو بسیار متنوع است و معمولا بر اساس سایت، نوع کاری که قرار است انجام بگیرد، تعداد کلمات کلیدی و صنعتی که در آن رقابت انجام می شود و شخص یا شرکتی که این کار را انجام می دهد متفاوت است. بهتر است اینطور بگوییم ساعتی از ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و یا ماهانه از ۳ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان می تواند متغییر باشد.

 

برند پیج چیست ؟

برند پیج یک صفحه اینترنتی است که در پلتفرم آنلاین آسان سمینار برای شما ایجاد می شود و مانند یک مینی سایت برای شما عمل می کند. برای این که برند پیج را بهتر بشناسید بهتر است حتما مقاله مقایسه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و برند پیج را مطالعه کنید.

 

غیر از سئو چه کارهایی می توان با برند پیج انجام داد ؟

برند پیج ها به صورت کلی ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ می باشند بنابراین در قدم اول هدف برند پیج ها ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری است برای این که بدانید یک برند پیج می تواند چه قدرتی داشته باشد حتما مقاله بیست ایده ناب کاربردی برند پیج مطالعه کنید.

 

برند پیج چه امکاناتی دارد ؟

در برند پیج شما امکان اضافه کردن نامحدود پوستر معرفی محصولات را همراه با نوشتن متن و اضافه کردن پوستر و عکس داخل متن را دارید همینطور امکان سئو روی نقاط مشخصی از برند پیج را دارید. برندپیج، عنوان و بایو پیج را سئو می کند. این کار موجب می شود که مشتریان شما با جستجوی نام برند شما، به راحتی شما را پیدا کنند.

 

 

برند پیج چگونه شما را به صفحه اول گوگل می رساند

برند پیج از قدرت هم افزایی آسان سمینار در سئو و محدودیت تعداد برند پیج ها استفاده می کند تا عنوان برند شما را به صفحه اول گوگل برساند. همینطور صفحات داخلی آسان سمینار دارای دامین اتوریتی بالایی هستند و علاوه بر این برند پیج ها با توجه به ماهیتی که دارند می توانند تعداد بازدید بالایی را جذب کنند. پشتیبانی قوی آسان سمینار و همینطور مشاوران سئوی آسان سمینار نیز به شما کمک می کنند که بتوانید نام برند خود را در صفحه اول گوگل جا دهید.

 

برند پیج چه چیزی را تضمین می کند؟

تیم آسان سپهر دانش یاور تضمین می کند که عنوان برند شما در کمتر از یک ماه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

این به این معنی نیست که شما می توانید با هر کلمه کلیدی در صفحه اول قرار بگیرید ولی در صورتی که شما یک برند پیج داشته باشید حتما عنوان برند شما ( اسم تجاری شما یا نام و تخصص شما ) در صفحه اول گوگل خواهد بود. در صورتی که موفق به این کار نشود تمامی هزینه های دریافتی را بدون چون و چرا عودت می دهد.

 

برندپیج برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

اگر شما دارای کسب و کاری کوچک و متوسط هستید که فعال است و هنوز مشتری دارید ولی تا به حال اقدامی برای طراحی سایت، آگهی های تبلیغاتی، و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ انجام نداده اید، برند پیج یک انتخاب عالی برای شماست.

 

 

خدمات سئو برند پیج چیست ؟

برند پیج دارای پکیج های متنوعی در خدمات خود می باشد که برخی از این خدمات رایگان و برخی با دریافت هزینه می باشد با این حال هزینه های تمام شده به هیچ عنوان قابل مقایسه با هزینه های بهینه سازی موتور جستجوی سایت شخصی نمی باشد. یادتان باشد هدف از کسب وکار در نهایت فروش و سود است نه دیده شدن در صفحه اول گوگل.

 

خدمات آسان سمینار

 در ادامه لیستی از خدماتی که تیم آسان سپهر دانش یاور ( آسان سمینار) ارائه می دهد را برای شما آورده ایم.

  • اصلاح ایرادات سئوی برند پیج
  • نوشتن توضیح بایو بر اساس اصول سئو
  • نوشتن توضیحات محصول و خدمات بر اساس اصول سئو
  • مشاوره در مورد کلمات کلیدی موثر برای آن کسب و کار
  • سئوی کلمات کلیدی در توضیحات محصول و خدمات
  • ساخت ویدیو / موشن گرافی برای آپلود بجای پوستر
  • کمک به بازدید پیج / گوگل ادز / یکتا نت / ایمیل مارکتینگ /

 

چطور می توانید برند پیج داشته باشید

آیا یک شخص حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ هستید؟ شاید برخی از شما به این سوال پاسخ مثبت دهید. چه معیار و ملاکی را برای حرفه ای بودن تلقی می کنید؟ فروش محصولات از طریق اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر؟ این به تنهایی اصلا کافی نیست!

 اما منظور از شخص حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ، فروش محصولات از طریق اینستاگرام نیست. بلکه تسلط در اجرای تعاریفی که در مطالب بالا گفته شد، است.

 

سخن آخر

دیده شدن در صفحه اول گوگل تضمین موفقیت کسب و کار شما نمی باشد داشتن یک سایت شخصی یا برند پیج یا هر امکانی که بتواند برای شما دیجیتال مارکتینگ انجام دهد آنچه موجب موفقیت کسب و کار شما می شود داشتن انگیزه فرصت یابی و فرصت سازی، تمایل به ارزش آفرینی و داشتن تمرکز در پیگیری اهداف است.

با آرزوی هم افزایی با شما

تیم آسان سمینار

۱
۵
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: سید علی اکبر موسوی
۱۴۰۰-۰۶-۲۱
۲۱:۲۴:۳۳
عالی بود 🙏👍🌹