درحال بارگذاری...

آموزش مدیریت برندپیج | ساده ترین روش برندینگ و برندسازی

۲
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۱-۰۲-۲۴
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۵ دقیقه
آموزش مدیریت برندپیج | ساده ترین روش برندینگ و برندسازی

اگر هریک از شما صاحب کسب و کاری هستید که برای رونق کسب و کار خود برندپیج را تهیه نموده‌اید، اما از نحوه کار با آن و مدیریت صفحه برند پیج خود اطلاعات چندانی ندارید، اصلا جای نگرانی نیست. در این مقاله همه این موارد را به صورت کامل بررسی می‌کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ورود به حساب کاربری

در مرحله اول وارد قسمت اصلی سایت با آدرس www.asanseminar.ir  می‌شویم. حساب کاربری شما قبلا با شماره‌ای که با آن برند پیج خود را ثبت کرده‌اید ایجاد شده است. برای وارد شدن به قسمت کاربری دکمه ورود بالای صفحه را بزنید و در صورتی که اولین بار است وارد می‌شوید و برای حساب کاربری خود رمز عبور تعریف نکرده‌اید، شماره موبایل خود را وارد کنید و دکمه دریافت کد تایید را بزنید. و پس از دریافت کد، آن را در قسمت مربوطه تایپ کنید.

بعد از دریافت کد و وارد کردن آن وارد صفحه اصلی سایت می‌شوید که در بالای صفحه سمت چپ نام کاربری شما و قسمت مدیریت وجود دارد. روی مدیریت کلیک کنید و با کلیک بر روی مدیریت شما به  صفحه پنل سازمانی منتقل می‌شوید.

در این صفحه شما پنل کاربری خود را مشاهده می‌کنید با کلیک بر روی آن  وارد صفحه ای می‌شوید که به آن پنل کاربری یا اصطلاحا داشبورد می‌گویند. در این بخش همانطور که مشاهده می‌کنید ۳ بخش وجود دارد به این صورت که،  می‌توانید کاربران را مدیریت کنید، اطلاعات برند پیج  خود را ویرایش کنید یا محصولات و خدماتتان را به پنل خود اضافه کنید.

مدیریت کاربران

اولین گزینه نمایش داده شده در قسمت داشبورد، مدیریت کاربران است که با کلیک بر روی آن گزینه دسترسی به سازمان نمایان می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه‌ای خواهید شد که در این صفحه می‌توانید کاربرانی که به این صفحه اجازه دسترسی دارند را تعریف کنید.

ویرایش اطلاعات برند پیج

گزینه بعدی اطلاعات برند پیج است که می‌توانید با وارد شدن به این قسمت اطلاعات برندپیج خود را ویرایش نمایید. در صفحه باز شده دو قسمت اول یعنی ادمین سازمان و شناسه قبلا توسط ما تعریف شده و قابل ویرایش نیست. قسمت سوم عنوان است که حتما باید سئو شده باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در این زمینه حتما با مشاورین و تیم ما مشورت کنید و تعیین عنوان را به ما بسپارید. این نکته را فراموش نکنید که تعیین عنوان درست  برای سئو و بالا بردن اسم برند شما در گوگل نقش بسیار مهمی دارد.

شما به سه قسمت بعدی یعنی slug، لینک و لینک کوتاه دسترسی ندارید اما هر سه قسمت با نظارت و هماهنگی شما پر می‌شود. چهار قسمت بعدی مربوط به شماره موبایل ها است که بهتر است هر چهار قسمت پر شود زیرا دسترسی مشتریان به شما را راحت‌تر می‌کند.

در قسمت توضیحات هم می‌توانید در مورد برند خود، محصولات و خدمات خود اطلاعات مختصری ارائه دهید. قسمت بعدی شهر است که از منوی کشویی باید آن را انتخاب کنید.

قسمت بعدی کلمات کلیدی است که این قسمت را نیز بهتر است با مشورت با مشاورین برند پیج تعیین کنید زیرا تاثیر مستقیمی بر سئو صفحه برند پیج شما دارد. قسمت‌های بعدی در مورد فعال سازی برند پیج است که به صورت پیشفرض ما آن را برای شما فعال می‌کنیم. و در صورت درخواست شما مبنی بر غیر فعال کردن آن با استفاده از همین گزینه غیرفعال می‌شود.

قسمت سمت چپ نیز از چند قسمت دیگر تشکیل شده که اولین قسمت بنر سازمان است که با استفاده از گزینه انتخاب فایل می‌توانید تصویر و بنر موردنظر خود را انتخاب کنید و همچنین با استفاده از گزینه‌های موجود آن را حذف یا ویرایش کنید. در واقع زمانی که مشتریان شما صفحه برند پیج شما را در گوشی باز می‌کنند اولین تصویری که مشاهده می‌کنند این تصویر یا در واقع لوگوی شما است. قسمت بعدی تصاویر اسلایدر است که در این قسمت نیز می‌توانید پوسترها و بنرهای موردنظر خود را آپلود کنید. قسمت بعدی در رابطه با ایمیل شما است که در لحظه ثبت برند پیج آن را اضافه کرده‌اید. در صورت تمایل به ویرایش ایمیل از همین قسمت می‌توانید آن را ویرایش کنید.

اطلاعات پنل سازمانی خود را نیز در بخش آخر صفحه می‌توانید ویرایش کنید. این بخش شامل چهار فیلد که مربوط به تلفن ثابت است. آدرس اینستاگرام که فقط به صورت آیدی باید نوشته شود، آدرس صفحه لینکدین که باید آن را به صورت کامل وارد کنید، کانال آپارات فقط به صورت آیدی و شماره تماس واتس آپ و آدرس کامل وب سایت خود را نیز از قسمت‌های مربوطه می‌توانید ویرایش کنید. بعد از اینکه ویرایش ها را اعمال کردید در مرحله آخر بر روی دکمه ویرایش باید کلیک کنید. به این ترتیب صفحه برند پیج شما ثبت می‌شود.

 اطلاعات تماس و نحوه اشتراک گذاری صفحه برند پیج

بر روی هرکدام از اطلاعات داخل صفحه برند پیج که کلیک کنید به طور مثال در صورتی که واتس آپ روی سیستم خود داشته باشید مستقیما به واتس آپ شما متصل می‌شود. همچنین از طریق دکمه زرد رنگ اشتراک گذاری یا کپی لینک برند پیج، می‌توانید صفحه برند پیج خود را به اشتراک بگذارید.

 

نحوه نمایش برند پیج بر روی صفحه موبایل

به این صورت که عنوان برند را جستجو می‌کنید و بر روی لینک کلیک کرده و وارد صفحه برند پیج می‌شوید. همانطور که مشاهده می‌کنید اولین قسمت لوگو برند پیج شما است بعد به ترتیب عنوان برند پیج، اسلایدر یا همان تصاویر بنر، توضیحات برند پیج شما و در آخر اطلاعات تماس است که مشتریان شما می‌توانند با کلیک بر روی هرکدام از لینک ها با شما در ارتباط باشند.

 

نحوه قرار دادن آیکون برندپیج بر روی صفحه اصلی موبایل

برای قرار دادن آیکون برندپیج روی صفحه موبایل خودتان و یا مشتریان وفادار و بازاریاب های مجموعه خود می توانید بعد از باز کردن لینک برندپیج گزینه add to home screen را انتخاب کنید.

 

 

۰
۲
برچسب ها
دیدگاه ها
اولین نفری باشید که نظر می دهد!
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید