درحال بارگذاری...

دکتر هرمز هارطون

۲
تیم تولید محتواتیم تولید محتوا
۱۴۰۰-۰۸-۱۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه:
۸ دقیقه
دکتر هرمز هارطون

درباره دکتر هرمز هارطون

انسان به واسطه داشته هایش بزرگ نیست به واسطه دانسته ها و دستاورد های ارزشمندش بزرگ است 

دکتر هرمز هارطون، جراح و دندانپزشک، با 20 سال سابقه در حوزه دندانپزشکی، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، با شرکت در دوره های ایمپلنت مبتدی و پیشرفته موفق به اخذ گواهینامه ایمپلنت از انجمن دندانپزشکی کشور شد. و همچنین در زمینه تألیف و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته و مؤلف کتاب دندنپزشکان بدون مرز و مترجم کتاب پرسشهای دشوار پاسخ های عالی هستند.

نویسنده و مترجم

از دیگر فعالیت های ایشان برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در زمینه کسب و کار، کسب مدرک مدیریت حرفه ای کسب و کار و ارائه مشاوره به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی می باشد. و همچنین موفق به اخذ گواهینامه دوره تحلیل کسب و کار و دوره مدیریت چابک شدند. ناگفته نماند که دکتر هرمز هارطون مؤسس پلتفرم برگزاری وبینار و آموزش آنلاین آسان سمینار می باشند. 

مؤسس پلتفرم آموزشی مشاوره ای آسان سمینار

ایده آسان سمینار به روایت دکتر هارطون

پاییز سال 97 با دوستی در یک کافی شاپ نشستیم و در مورد ایده برگزاری آموزش های آنلاین گوهر شناسی به صورت وبیناری صحبت کردیم. این دوست بسیار باهوش و ایده پرداز کمک کرد تا این ایده را تا جای ممکن به صورت ذهنی توسعه دهیم. بعد روی کاغذ پیاده سازیش کردیم بعد خیلی سریع دست به کار شدیم اول سراغ برنامه زوم رفتیم، که متاسفانه موفقیت آمیز نبود بعد به دنبال یک نرم افزار داخلی گشتیم و اسکای روم رو پیدا کردیم و با یک سایت بسیار ساده که فقط سه دکمه در صفحه اول داشت کار را شروع کردیم.

 اولین آموزش گوهر شناسی را با استاد امیر ماسوری در 11 بهمن 97 برگزار کردیم کم کم متوجه نیازمندی ها و در عین حال مشکلات کار شدیم. یکی از نیازمندی ها ضبط و بازپخش کلاس های آنلاین بود که اسکای روم نداشت. یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مشکلات این کار مسئله پشتیبانی کاربران و عدم آشنایی کاربران با محیط های آنلاین بود 

با شروع کرونا و رشد آموزش آنلاین نیازمندی ها بسیار بیشتر شدند در واقع کار توسعه و رشد آسان سمینار تا امروز ادامه دارد و فکر می کنم هنوز ایده ها و فرصت های زیادی پیش رو وجود دارد . 

  گواهینامه دوره تحلیل و کسب و کار

گئاهینامه دوره تحلیل کسب و کار

  گواهینامه دوره مدیریت چابک

گواهینامه دوره مدیریت چابک

   فعال اقتصادی

فعال اقتصادی

 

 

 

۱
۲
دیدگاه ها
جهت ارسال نظر باید ابتدا وارد سایت شوید

نویسنده: سعادت دلیری
۱۴۰۰-۰۸-۲۰
۱۷:۰۶:۰۳
سلام اینجانب در پی انجام خوشه سازی درحوزه کسب وکارخانگی هستم محتمل است اینجاپنجره ای برای فروش خوشه هایم داشته باشم که مطمئنآدارم سپاس ازدکترعزیز